یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۲۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
پاها اولین اعضای بدن هستند که تحت تاثیر مشکلات عصبی قرار می گیرند و در دورترین فاصله از قلب و ستون فقرات واقع شده اند. همچنین دلایل دیگری وجود دارند که ثابت می کنند نباید از سلامت پاها غافل شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
از زمانی که طرح رجیستری کلید خورده، شاهد تغییرات وسیعی در بازار گوشی های موبایل بوده ایم که تبعاتی برای فروشندگان و مصرف کنندگان به همراه داشته؛ تبعاتی که فواید آن برای مردم بیشتر از مضراتش بوده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
اگرچه برخی نشانه های پیری زودرس پوست را می توان با استفاده از آرایش پنهان کرد، اما افراد بسیاری در پی روش هایی هستند تا آن ها را به حداقل رسانده و از رخ دادنشان پیشگیری کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام آموزشی در جمهوری اسلامی ایران یکی از نظام های فراگیر آموزشی در منطقه و جهان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
محققان موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ موفق به تولید پوشش های نانو ساختار LDH برای کاربردهای رهایش دارو همچنین پوشش های ضدخوردگی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
مختار ثقفی پس از پیروزی در قیامش به خونخواهی امام حسین (ع) برای نخستین بار بر آرامگاه امام حسین(ع) بنایی ساخت و بر آن گنبدی از آجر و گچ قرار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون اعزام نیروی انسانی به مدارس خارج از کشور آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو گفت: جانبازی مدال ارزشمند بندگان پاک و بی آلایش پروردگار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای صیانت از منابع آبی تعداد 104 حلقه چاه غیر مجاز طبق دستور قضایی توسط شرکت آب منطقه ای استان مسدود و تعداد 438دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز توقیف ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
وزیر تحصیلات عالیه افغانستان گفت: نیاز شدیدی به بورسیه کردن دانشجویان افغانستانی در رشته های علوم پزشکی در ایران داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مطالعات نشان می دهد افرادی که محکم با دیگران دست می دهند در حل مساله، تست های هوش و قدرت استدلال از عملکرد بهتری دارند و قوی تر هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی، تنها پاسداری از یک کشور، یک جغرافیا و یک حکومت نیست. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ کلمه ای را در ادامه خود ندارد حتی ایران.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
فیلم های بازمانده و مهمان در چهارمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر یکشنبه 2 اردیبهشت در بخش زیتون های زخمی به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) اظهار کرد: پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
گوگل حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده است که براساس آن عکس پروفایل کاربران به انیمیشن تبدیل می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: ماموریت گرا کردن دانشگاه ها جزو سیاست ها و اولویت های وزارت علوم بوده که باید مبنای کارها قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تمجید از جایگاه رفیع جانبازی در جامعه، حضور پر برکت جانبازان را موجب انتقال پیام رزمندگان به ملت دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
حضرت سجاد(ع) فرزند حسین بن علی بن ابیطالب (ع) و ملقب به زین العابدین که در سال 38هجری در مدینه ولادت یافت .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان آب های داخلی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر ثبت روز پرندگان کنار آبزی در تقویم جهانی، گفت: از امسال، روز بیست و یکم آوریل به نام پرندگان کنار آبزی ثبت شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۶    
کارن شاه نظرف معتقد است سینمای ایران به واسطه اصغر فرهادی و بسیاری دیگر از سینماگران در دنیا شناخته شده است و چشم انداز خوبی در پیش دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
زمان رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ (گلکسی ایکس) اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مراسم روز جانباز با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه، فرماندهی سپاه ناحیه سنقر و کلیایی و بخشدار مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنقر و کلیایی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به حمله پلنگ به یکی از اهالی روستای سوار بالا در شهرستان کلاله، گفت: حال مصدوم مساعد گزارش شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
مجید مجیدی در سومین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به هنرجویان کارگاه کارگردانی توصیه کرد برای ساخت فیلم های بهتر در فضای واقعی قرار بگیرند و سعی کنند مردم و محیط اطرافشان را بشناسند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
شرکت لاکهید مارتین قراردادی به ارزش 298 میلیون دلار برای ساخت موشکی با سرعت مافوق صوت امضا کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
محققان ژاپنی مشغول آزمایش ابزاری هستند که به افراد اجازه می دهد نمونه ادرار خودشان را تست کنند و بینند سرطان دارند یا نه.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: مشکل آمریکا با ما موشکی، هسته ای و حقوق بشر نیست بلکه آنها می خواهند که ما نباشیم آمریکا بر اساس نظام جهانی سازی هر نظامی که ایجاد چالش کند را از بین می برد با این وجود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
اخیرا الگوریتمی ساخته شده است که با تحلیل بیش از چهار هزار پیام در چت های مختلف، کودک آزاران در فضای مجازی را شناسایی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
استاد دانشگاه تهران گفت: هدف کسانی که اسرائیل را به وجود آوردند این بوده که هارمونی خاورمیانه را به هم بزند، چون خاورمیانه دارای نفت، اسلام و زبان عربی است و می تواندزمینه ساز یک امپراطوری عربی باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
حمله به یک مقر مرتبط با سپاه پاسداران در سوریه و چند روز پس از آن، حمله به هویت سپاه در یک تریبون نظامی از سوی یک مقام مسئول را البته می توان بدون ارتباط و تصادفی تلقی کرد حتی اگر این همزمانی چند بار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از محل و نحوه برگزاری کنکور آزمایشی سراسری سال 97 شرکت تعاونی سنجش بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
نخستین گردهمایی استادان و کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
مسئله نفوذ در عرصه جنگ ها و زیرسلطه گرفتن کشورها و ملت ها در طول تاریخ یکی از مهم ترین، داغ ترین، پیچیده ترین و پر رمز و راز ترین مسائل بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
مراسم تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات ورزشی منطقه یک کشور با حضور رئیس دانشگاه تهران، معاون فرهنگی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و پیشکسوتان ورزش کشور از جمله عباس خاکپور و حسین شمس ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست در راستای عملیاتی کردن طرح معرفی مجدد گورخر ایرانی به پارک ملی کویرمرکزی از زیستگاه های مستعد اجرای مناطق مختلف در این منطقه بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۱۳    
اخبار ضد و نقیض از وقوع تیراندازی در کاخ پادشاهی عربستان و انتقال پادشاه سعودی به مکانی امن حکایت دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
آیین افتتاحیه این رقابت ها عصر شنبه، یکم اردیبهشت ماه با حضور چهره های فرهنگی قرآنی و شرکت کنندگانی از 28 کشور جهان در سالن همایش های هتل ارم تهران با اجرای ندا ملکی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
اعطای شهروندی به یک زن مسلمان الجزایری به دلیل امتناع وی از دست دادن با یکی از مقامات مرد در زمان مراسم اخذ تابعیت، از سوی یکی از دادگاه های فرانسه رد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
وقتی به برنامه ی شبانگاهی افراد موفقی مثل بنجامین فرانکلین نگاهی می اندازیم متوجه می شویم که آنها زود به رختخواب می روند و صبح زود هم از خواب بیدار می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۸    
برخی از ثروتمندان جهان با زیرکی و هوشیاری در دنیای تکنولوژی امروزی توانسته اند علاوه بر ثروت اندوزی برای خودشان، امکاناتی جدید و جالب برای دیگران نیز فراهم کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۹    
شاید برای شما هم پیش آمده که در اثر سهل انگاری در شستن بهترین شلوار جین تان را از دست داده باشید. در اینجا نکاتی مفید درباره نحوه شستن شلوار جین را خواهیم گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
اگر نقرس دارید در این مقاله همراه ما باشید. سعی می کنیم در این بخش در مورد غذاهایی که باید از مصرف آن ها اجتناب کنید را بیان نماییم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که چشم نوجوانان می تواند خطر بیماری های قلبی- عروقی را آشکار سازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۵    
پزشکان در یک مطالعه تازه به بررسی این موضوع پرداختند که چگونه استرس می تواند فرد را بیمار کند؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
زنان از کدام رفتارهای مردان نفرت دارند؟ کدام رفتارهای یک شوهر برای همسرش نفرت انگیز است؟ این رفتارها چه در دوران نامزدی باشند و چه در زندگی مشترک، چه در اتاق خواب و چه بیرون از خانه و در میان عموم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
متخصص پزشکی ورزشی گفت: آرتروز زانو نوعی بیماری است که باعث درد، سختی راه رفتن و کاهش فعالیت های روزمره فرد بیمار می شود و ممکن است به خانه نشین یا بدون فعالیت شدن فرد بیمار منجر شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
بهرام قاسمی به گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که روابط ایران و عراق از استحکام قوی و خاصی برخوردار است، گفت: روابط دو کشور تحت تاثیر شیطنت های مداخله جویانه قرار نخواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
آپاندیس زائده ای کوچک و انگشتی شکل است که از روده بزرگ منشعب می شود و آپاندیسیت نوعی التهاب ناگهانی آپاندیس است که در سال از هر 500 نفر، یک نفر دچار آپاندیسیت می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۵    
بررسی ها نشان می دهد نوزادانی که هنگام تولد وزن پایینی دارند بیشتر احتمال دارد دچار بیماری های قلبی شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
دبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت که جنبش مقاومت لبنان در سایه عدم توجه دولت به اهالی جنوب در برابر حملات صهیونیست ها، با تلاش امام موسی صدر ایجاد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
منابع رسانه ای از کشته شدن شش نظامی سعودی در جریان درگیری با نیروهای ارتش یمن در محور جنوبی این کشور خبر می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیماران مبتلا به تالاسمی از این پس می توانند داروهای آهن زدا را به صورت خوراکی و با کیفیت خوب دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
یکی از مهمترین و خطرناکترین بیماری هایی که نوع بشر به آن گرفتار می شوند، بیماری فراموشی و از یاد بردن مهمترین و زیباترین شاخص های زندگی الهی وانسانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
وزیر اقتصاد روسیه گفت: علیرغم آنکه تحریم های جدید آمریکا طی دو روز نخست باعث نوسان ارزش روبل شد اما این ارز بخش زیادی از ارزش خود را دو باره باز یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
منابع خبری اعلام کردند که در راستای اجرای توافق قلمون شرقی تا کنون سه هزار و 200 تروریست این منطقه را ترک کرده اند و قرار است به استانهای ادلب و حلب منتقل شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
حجاج بیت الله الحرام در سفر معنوی حج لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی خاصی و شخصی نیاز دارند که می بایست از هم اکنون نسبت به تامین آن برای انتقال به عربستان تصمیمات مقتضی را بگیرند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
در اقدامی جدید فلسطینی ها برای پنجمین روز متوالی با بابادک، برخی مزارع صهیونیستی در مرز نوار غزه و نیز یک پایگاه نظامی را آتش زدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۶    
مهدی در راه گفت در رابطه با مهریه صحبت نکردیم، نظر شما چیست؟ به او گفتم هر چه شما بگویید. گفت: یک جلد قرآن و یک کلت کمری من، مهریه شما. گفتم به خدا قسم نظر من هم همین بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۰    
مدیر پیام رسان بومی بله با تشریح امکان نقل و انتقال پول از طریق این پیام رسان بومی، گفت: امکان ارائه خدمات دولت الکترونیک از طریق این پیام رسان فراهم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به وضعیت بد کاغذ در سال گذشته، از توقف تولید کاغذ چاپ و تحریر در کارخانه های داخلی کشور به دلیل اشباع بازار از واردات خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۳    
عضو شورای عالی مخازن درباره جزئیات تصمیم بحث انگیز و چگونگی واگذاری قرارداد میادین نفتی سپهر و جفیر و همچنین بررسی های این شورا روی میدان نفتی چنگوله توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۷    
اتهام زنی های متقابل سودان و مصر علیه یکدیگر در خصوص دو مسئله مورد مناقشه یعنی مثلث "حلایب و شلاتین" و مذاکرات سد "النهضه" همچنان ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
به اعتقاد کارشناس مسائل بین الملل، راهبرد آمریکا در منطقه غرب آسیا مبتنی بر چهار مؤلفه بوده که ارزیابی جامعه اطلاعاتی و امنیتی این کشور نشان می دهد که در همه این مؤلفه ها ناکام مانده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به پرسش های اهالی رسانه پاسخ داد و تاکید که نگاهی تعاملی با سینمای جهان دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
نخست وزیر لبنان با تأکید بر حمایت دولتش از ملت فلسطین، متذکر شد که قدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۶    
یک نویسنده و پژوهشگر سعودی هفتادمین سال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به این رژیم تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
به دلیل رکود حاکم بر بازار تعداد زیادی از کارگران در صورت یافتن شغل، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند یا بعد از تعدیل از یک مجموعه و اشتغال در مجموعه بعدی بیمه نمی شوند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۲    
کارشناس فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش معتقد است، با آنکه تئاتر مدرسه ای از تاریخچه 100 ساله ای بهره می برد اما نیازمند توجه جدی است و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد هفته تئاتر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۶    
یک کارشناس هندی اظهار داشت افزایش حضور داعش در افغانستان تاثیرات امنیتی گسترده ای در منطقه به ویژه در چین، روسیه و هند خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد که رضا میرکریمی در سمت دبیری جشنواره جهانی باقی خواهد ماند و بنایی برای تغییر دبیر جشنواره ملی فجر نیز ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه یک دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به استان خراسان رضوی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۴    
شادمهر راستین؛ مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از افزایش ظرفیت ثبت نام کارگاه های آموزشی بخش باشگاه به دلیل استقبال هنرجویان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۴    
نماینده مردم نجف آباد از ارسال نامه کمیسیون حقوقی و قضایی به رئیس جمهور برای تعیین تکلیف ترجمه اشتباه معاهده پالرمو توسط وزارت خارجه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل دفتر کودکان سازمان بهزیستی در مورد برنامه های سال جدید به طرح درجه بندی مربیان اشاره کرد و گفت: هر مربی بر مبنای سطح کیفی کار، مهارت و دانش کودک یاری خود درجه بندی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
طراح صحنه و لباس سینمای ایران در سومین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه های حرفه ای خود را در این رشته با هنرجویان بخش دارالفنون در میان گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۹    
مشاور اطلاع رسانی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در روزهای آینده مدارک هویتی خبرنگاران بررسی خواهد شد، گفت: 2هزار خبرنگار طرح ترافیک 97 دریافت می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۹    
هیأت وزیران شرایط افزایش حقوق و مزایای جدید را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سهم بخش عمرانی از بودجه امسال دولت 70 هزار میلیارد تومان است که این منابع اهرمی برای اجرای طرح های عمرانی خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی سخنان و اقدامات عده ای که تلاش می کنند این موضوع را القا کنند که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۶    
مراسم تجلیل از پری صابری شامگاه جمعه 31 اردیبهشت با حضور هنرمندان سینما و تئاتر در تالار وحدت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۶    
سرپرست اداره کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری کمیته امداد طرح مدیریت ورود و خروج مددجویان و طرح مطالعات توازن سنجی جامعه تحت حمایت را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۳    
استاد تمام علوم روانشناسی گفت: این که از هر چهارنفر یک نفر دچار اختلالی روانی است را نمی توان پذیرفت اما باید توجه داشت مشکلات اقتصادی، اجتماعی و روانی با یکدیگر پیوند خورده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۳    
جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول گزارش نیروی انتظامی در مورد اقدام اخیر یکی از ماموران گشت ارشاد، تاکید کرد: اقدام خلاف قانون فرد مامور در حوزه تخلفات انتظامی با سرعت رسیدگی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
ناتالی پورتمن پس از لغو سفر به فلسطین اشغالی برای دریافت جایزه جنسیس سکوت خود را شکست و گفت: تصمیم من برای عدم حضور در مراسم جایزه جنسیس حمایت نکردن از نتانیاهو و اعتراض به رفتارهای اسرائیل در نوار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۴    
گروهی بین المللی از محققان نوعی مورچه در جزیره ای در جنوب شرقی آسیا کشف کرده اند که هنگام احساس خطر به بدن مهاجم می چسبد و خود را منفجر می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۵    
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این پیمان خود استوار است که دست از دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخواهد آورد تا نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار فرو ریزد و عمر منحوس رژیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی در در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: در حال حاضر نمی توانم برخی از مسائل را مطرح کنم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۳    
نشست کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر خود برای سال 2017 که جمعه منتشر شد، برای اولین بار استفاده از عبارت اراضی اشغالی را برای اشاره به کرانه باختری و غزه کنار گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
دکتر فردوسی ضمن حضور در پرانتز باز از آسیب های پنهان حس تنهایی در سنین نوجوانی و راهکارهایی برای گفتگو و تعامل با نوجوانان سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
تصمیم ترامپ مبنی بر انتصاب رئیس جنگ طلب سیا به عنوان وزیر خارجه هم در سطح جامعه آمریکا و هم در سطح سیاست مداران این کشور مخالفت هایی را برانگیخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان این که بیش از 150 منجم ایرانی در حال فعالیت در حوزه نجوم هستند، بر لزوم برنامه ریزی هدفمند و در این حوزه به عنوان یکی از اولویت های امسال تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهور در پیامی به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه ، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی اسوه ایمان، ایستادگی و رشادت و تجلی امتداد فرهنگ جان نثاری در راه مولا و مقتدا و تسلیم در برابر مشیت معبود هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: باید در جذب معلمان، هر تعداد دانش آموخته ای که در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی وجود دارد، در اولویت قرار بگیرد و اگر این تعداد تعیین و تکلیف شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: جانبازان، شهدای زنده هستند و دیدارشان برای ما موهبت و در جمع این عزیزان بودن برای ما افتخار بزرگی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بابل امام حسین (ع) را پاسدار دین مبین اسلام دانست و گفت: سپاه و بسیج عزت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: پرسپولیس به دلیل حضور تماشاگرانش همیشه با انگیزه به میدان می رود.