شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
یکی از عادت هایی است که اکثر ما داریم، اما نوشیدن آب سرد برای سلامت خطراتی دارد که به آنها اشاره می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی تهران گفت: در راستای مصوبات ستاد گرامیداشت هفته کارگر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
کاهش وزن به میزان بالا حدود 22 تا 45 کیلو میتواند فوق العاده تغییرتان دهد اما پوستی که قبل از کاهش این وزن بدنتان را میپوشاند حالا چه وضعیتی خواهد داشت؟ اگر در مدت کوتاهی وزن بالایی کم کنید احتمال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم بر تاسیس دانشگاه مشترک میان موسسات آموزش عالی داخلی و دانشگاه های معتبر دنیا تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۶    
رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور که در بیرجند در حال برگزاری است، سوگند رحمانی در ریکرو بانوان و میلاد ورزیری در ریکرو مردان عناوین قهرمانی را بدست آوردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: سالانه حدود 800 هزار تا یک میلیون نفر فارغ التحصیل دانشگاهی داریم در حالی که میزان فرصت های شغلی ارائه شده بسیار کمتر از این میزان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس کلانتری 151 یافت آباد با اشاره به انهدام یک باند سرقت از منازل در محدوده یافت آباد، گفت: این متهمان هنگام ورود به یک خانه شناسایی و بازداشت شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۸    
با افزایش تراز دریاچه ارومیه در پی بارش های اخیر شرایط زیست محیطی برای حضور دوباره فلامینگوها در این دریاچه مهیا شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
آلبالو پلو محصول آشپزی ایرانی، ترکیبی دلچسب از میوه، غلات و گوشت است که آن را تبدیل به ساده ترین غذای مجلسی کرده است. آن را خوب تهیه کنید و از خوردنش لذت ببرید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۰    
یک مقام ارشد دولت میانمار اعلام کرد، تیمی به نمایندگی از شورای امنیت سازمان ملل متحد که مایل به مشاهده تأثیرات بحران آوارگان روهینجا است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
کارشناسان دریافتند افرادی که محکم دست می دهند، نمره بهتری در آزمون حافظه به دست می آورند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به پیاده سازی سخت افزاری سیستم بازشناسی اشیاء الهام گرفته از قشر بینایی مغز انسان شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
فعالان محیط زیستی این هفته نیز در سراسر کشور اقداماتی در راستای حفظ محیط زیست انجام خواهند داد که جمع آوری در بطری و کمک به نیازمندان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
محققان دانشگاه کارنگی ملون کاغذی ابداع کرده اند که به لمس حساس است و آن چیزی که روی آن نوشته می شود را به شکل دیجیتالی نیز ارائه می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد مدعی شد طبق شرایطی، او و ونگر می توانند در آینده دوستان یکدیگر به شمار آیند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۴    
خسرو معتضد به برخی ابهامات در ردّ یا تأیید انتساب جسد کشف شده به رضاشاه پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۹    
کریستیانو رونالدو در اقدامی جالب توجه، باری مارکوس راشفورد ستاره آینده دار باشگاه منچستر یونایتد پیراهن خود را به صورت هدیه و با پیغامی مخصوص ارسال کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس مرکز تحقیقات اختلالات خواب اعلام کرد 40 درصد تصادفات مرگبار ناشی از اختلالات خواب است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۹    
محققان به تازگی دریافته اند که مجرمان سایبری اطلاعات دزدیده شده از افراد را در فیس بوک منتشر می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۴    
حتی اگر اهل تاریخ نباشید، یک بار به موزه رفته اید، در اینجا نگاهی داریم به موزه های بزرگی که در سراسر دنیا تمدن ایرانی را به نمایش گذاشته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
رئیس جهاد دانشگاهی با تاکید بر این که علاوه بر توسعه فناوری اطلاعات، باید صاحب این فناوری در کشور باشیم، از انجام مطالعات پژوهشی درباره تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی مردم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا ساعت 24 روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش 10درصدی طلاق در حوزه جوانان خبرداد و گفت: اگر دوره های آموزشی زوج ها در کشور اجباری شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
محققان دریافته اند درختان نیز نبض دارند و شب هنگام شاخ و برگ آنها در ارتفاعی پایین تر از روز قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان علیه تذکر پلیس به زنی که کشف حجاب کرده بود سخن گفته که ذکر چند نکته در این مورد لازم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک از حدود توزیع 2.6 میلیارد دلار پوشاک قاچاق در بازار خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۰    
فلسفه وجودی و هدف از تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا با استنتاج از اصول هفتم و صدم قانون اساسی .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیته امداد با اعضای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، اجتماعی، عمران، شورای های امور داخلی کشور و قضایی و حقوقی مجلس دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل بویینگ در یک توئیت اعلام کرد تحویل نخستین بویینگ 777 هما، که قرار بود این ماه تحویل شود، به سال 2019 موکول شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۹    
ماهی یکی از مواد غذایی لذیذ و پرفایده برای بدن است که بیشتر خانم ها به دلیل بویی که روی ظروف، دست ها و درون خانه می گذارد، از پخت و پز ان امتناع می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
یک متخصص تغذیه گفت: بسیاری از رژیم های غذایی که در شبکه های اجتماعی قرار دارد، ظاهری فریبنده دارد و فرد پس از استفاده به واقعیت امر پی می برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۹    
برخی از اسانس ها (روغن های ضروری) ممکن است علائم سرفه یا سرماخوردگی را با آرام کردن گلو، مبارزه با باکتری ها و کاهش التهاب گلو، التیام بخشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
با رسیدن به سن 30 سالگی باید نگاهی به زندگی خودتان بیندازید و چیزهایی که نیاز به تغییر دارند را پیدا کنید تا زندگی موفق تر و سالم تری داشته باشید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
غلامرضا کردافشاری درباره سنگ کلیه اظهار داشت: سنگ کلیه در طب سنتی از بیماری هایی است که علت های آن را باید در معده و کبد جست و جو کرد یعنی اگر معده کار خودش را خوب انجام ندهد اخلاط لزجی ایجاد می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
جراح و متخصص زنان با اشاره به اینکه چاقی، استعمال سیگار و کم بودن فعالیت بدنی گُرگرفتگی را تشدید می کند، گفت: کاهش وزن و مصرف سویا، بذر کتان، عدس و لوبیا در کاهش علائم گُرگرفتگی مؤثرند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
با رعایت چند نکته ساده به راحتی و سهولت تمام می توانید پیشگیری از سرطان را با بهترین نحو انجام دهید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
رتبه سوم دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان با قدردانی از جمهوری اسلامی در توجه به فعالیت های قرآنی بانوان، گفت: فرصت سازی برای فعالیت های قرآنی بانوان جهان اسلام کمک به وحدت اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
جسد دیکتاتورهای جهان سرنوشت های مختلفی داشتند؛ برخی از آن ها سوزانده شده، برخی دیگر سلاخی و برخی دیگر مومیایی شدند اما سرنوشت همه آن ها در یک موضوع مشترک است؛ تنفر.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت یک خبرنگار دیگر در این منطقه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صهیونیست ها و آمریکایی ها بدانند که رفتار آنها را رصد می کنیم و به موقع پاسخ آنها را می دهیم و بدانند رفتار آنها تاثیری در مسیر ما نخواهد گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید براینکه باید از هم اکنون نگران وضعیت آب در سال آینده باشیم، گفت: اگر روالِ کنونی تا سال 98 ادامه یابد و خدای ناکرده نزولات به همین اندازه باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
فشارخون بالا از بیماری های خطرناکی است که در صورت عدم توجه و رسیدگی میتواند سبب آسیب های جدی به انسان شود. در این مطلب غذاهای مفید برای کاهش فشار خون را به شما معرفی می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۰    
یک دکترای روانشناسی عمومی گفت: مبتلایان به بعضی اختلالات روانی به شکل ناخواسته موجب تلخ شدن زندگی به کام خود و اعضای خانواده می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
مومیایی ها بدن هایی هستند که به خوبی حفظ شده اند و با مطالعه این بقایای گذشته، ما در مورد فرهنگ های باستانی نیاکان مان با خبر می شویم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
حضور خودروی کلاسیک شورولت کامارو (Chevrolet Camaro Z28) ساخت سال 1970 در خیابان های تهران.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۳    
یک فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش آمریکا هنگام فرود در ایالت آریزونا سقوط کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید دو عضو این کمیسیون از سفارتخانه های ایران در اوکراین و بلا روس در آینده نزدیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۱    
شرکت کننده مسابقات قرآن کریم گفت: برای ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآن کریم بهتر است که آیین نامه این مسابقات چند ماه پیش از مسابقات به کشورها اعلام شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که در سقوط این تیم به لیگ یک نقشی نداشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
الیور استون نویسنده و کارگردان شهیر آمریکایی گفت: آمریکا هیچ وقت سوریه را رها نمی کند؛ چون ایران برایش جایزه این نبرد است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
کارشناسان معتقدند، بروز یک درگیری مسلحانه بین تهران و ریاض تاثیرات عمده ای بر بازارهای نفت و اقتصاد جهانی دارد و ممکن است قیمت نفت تا 500 درصد افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۹    
حزب دموکراتیک خلق ها برای تعیین سرنوشت نامزدی صلاح الدین دمیرتاش برای انتخابات ریاست جمهوری منتظر برگزاری دادگاه وی در 30 آوریل بود اما اعلام شده است که در صورت محکومیت دمیرتاش در دادگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
دیوار حائل نقاط تماس فلسطینی صهیونیستی را به شدت کاهش داد و از موانع انتفاضه محسوب می شود. اما دیوار حائل علاوه بر وجه امنیتی وجه تخریبی و اشغالگری را نیز با خود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در کشور در زمینه تأمین کالاهای اساسی و دارو ایجاد نخواهد شد، گفت: اجرای سیاست های جدید ارزی ضمن ایجاد شفافیت در تجارت خارجی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
پژوهشگران انگلیسی، سرانجام توانستند با کمک تلسکوپ جمنای، دلیل بوی بد اورانوس را تشخیص دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
یک استاد دانشگاه عراقی با اشاره به اینکه نیروی قدس و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مثابه چوب لای چرخ نقشه های آمریکا هستند که حرکت آن را متوقف کرده اند، گفت: روابط با ایران به نفع عراق است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اهمیت مقوله احیای حقوق عامه به عنوان یکی از مهم ترین وظایف دستگاه قضایی، بر ضرورت تدوین طرح یا لایحه ای در این زمینه برای رفع ابهامات موجود تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
دنیای حیوانات هم مانند تمام خلقت دارای شگفتی ها و نکات جذابی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات 7 محور مسدود در کشور را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا به ناچار و تحت فشار افراد بیرونی و یا گروه های حزبی گزینه هایی برای شهرداری انتخاب کردند و مصلحت مردم در این کار دیده نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
متخصص ارتودنسی با اشاره به اینکه مدگرایی و اطلاع نداشتن از شیوه های صحیح درمانی باعث شده تا برخی افراد لمینیت و کامپوزیت را به جای درمان ارتودنسی استفاده کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
رئیس دفتر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این کمیته تا زمان رسیدگی به پرونده هایی که مفتوح می شود از پخش اخبار آن جلوگیری می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: مأمورین نیروی انتظامی باید در برخورد با ناهنجاری ها مورد حمایت قرار گیرند و اگر اینگونه نباشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۸    
نفرت برگزیده سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز در بخش های حفظ و قرائت روشندلان، حفظ بانوان و حفظ و قرآئت آقایان معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
مدیر سابق بررسی بازارهای نفت وزارت نفت در یادداشتی به تاثیر قیمت نفت بر ادامه برجام پرداخته و تاکید کرده است که افزایش جهانی قیمت های نفت قدرت چانه زنی ایران در مرحله اجرای برجام را ارتقا خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
یکی از داوران قرآنی حاضر در سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: حتی تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات نیز بسیار قابل توجه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه رفتار دولت در خصوص صدور و ابطال کارت های بازرگانی متناقض است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
مسابقه شهر، کودک، سلامت با همکاری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در شهرکتاب های سراسر کشور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
مدیر پایگاه جهانی چغازنبیل و هفت تپه از تهیه بانک اطلاعاتی سه بعدی از کاوش های اخیر در هفت تپه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۱    
مدافع ملی پوش استقلال گفت: یکی از دلایل اصلی موفقیت های من در این فصل حضور مربی بزرگی مانند شفر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۸    
یک آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه میزان خطر مصرف ماده مخدر گُل 20 برابر حشیش و مشتقات آن است، گفت: اصلی ترین علت افزایش مصرف آن تبلیغات دروغ درباره بی خطر بودن یا اعتیاد آور نبودن آن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
یک پژوهشگر حوزه جمعیت با بیان اینکه مشوق های جمعیتی هم اکنون در 55 درصد کشورهای جهان به صورت سیاست های جامع دنبال می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
اکرم محمدی، بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: این روزها شرایط سینما تبدیل به یک دورهمی شده است که همه فقط گروه های خاص خود را دارند و خیلی از حضور پیشکسوتان و تجربیاتشان در کارها استفاده نمی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
تحقیقات جدید نشان می دهد ابتلا به تب یونجه و سایر آلرژی های رایج، به طور قابل توجهی امکان ابتلا به افسردگی و اضطراب را افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
هشتمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده وچهارمین جشنواره خانواده پژوهی، یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 اردیبهشت ماه با حضور اندیشمندان و متخصصان در تالار حضرت فاطمه زهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ماه 97 ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
انتخاب نمایندگان انجمن های علمی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با حضور نمایندگان تشکل ها و انجمن ها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی گفت: اذانی که از مساجد پخش می شود زنگ تماس خداوند با بندگانش است و در تعجب هستم چگونه است که بندگان خدا به تماس تلفن هایشان پاسخ می دهند اما صدای زنگ تماس ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل یکی از مهمترین سیاست های وزارت علوم در امور بین الملل را توسعه فرهنگ اصیل ایران در کشورهای دیگر اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1397 را تعیین کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس از اعزام 150 دانشجو به سینما نخل خرمشهر برای تماشای فیلم سینمایی به وقت شام خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
ترامپ هرچند به دفعات علیه ایران اظهار نظر کرده است، اما بررسی ها نشان می دهد که واشنگتن در عرصه سیاسی گزینه های چندانی در مقابل تهران ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: مشکلات و گرفتاری های امروز ما مثل مشکلات بانکی که وجود دارد، ناشی از تضعیف روحیه انقلابی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ترم دوم دانشگاه و فصل بهار را فصل بهار کار فرهنگی در دانشگاه دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
الکساندر میخیف رئیس شرکت تسلیحات نظامی روسی Rosoboroneksport از آغاز تولید سامانه دفاع موشکی اس-400 که قرار است به ترکیه تحویل داده شوند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
جشن میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با عنوان (به استقبال بهار قرآن ) به همت کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با حضور قاری بین المللی استاد دکتر حسن احمدی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
جلسه توجیهی مسئولان نظام وظیفه استان و معاونان آموزشی و دانشجویی واحد بندرعباس، در خصوص دستورالعمل معافیت تحصیلی و اخذ سنوات ارفاقی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی استان هرمزگان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر از توافق هسته ای ایران حمایت کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
استرس شغلی را می توان کنش متقابل بین شرایط کار و ویژگی های فردی شاغل به گونه ای که خواسته های محیط کار بیش از آن است که فرد بتواند از عهده آن ها برآید، تعریف کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
محققان موسسه فناوری کالیفرنیا موفق به ابداع یک لنز تماسی شدند که احتمالا می تواند از کوری ناشی از دیابت جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
همزمان با آغاز سال جدید، دکتر مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه و دکتر مولوی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان خوابگاه های خواهران و بررسی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
دکتر داریوش جاوید رئیس و جعفر حیدری معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در راستای تکریم جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور در منزل و محل کار 3 تن از جانبازان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۵    
هنوز در کلامش ارادت به آرمان های امام راحل مشهود است. هنوز در نگاهش عشق به ولایت متجلی است. دلسوخته نظام است. جانبازی است بی ادعا که هنوز بر سر عهد و پیمان خود در حمایت از نظام پابرجاست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
تهدید رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ایران موجب نگرانی کنگره شده و نمایندگانی که مخالف توافق هسته ای هستند از این بیم دارند که خروج از توافقنامه تبعات جدی و بزرگی به همراه داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
نخستین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور معاونان پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی استان و رئیس دبیرخانه هیات امنا با موضوع انتخاب رئیس جدید شورا به میزبانی واحد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
کارگاه مکانیک خودرو، گلخانه و کارگاه کار و فن آوری و سالن آمفی تئاتر دبیرستان پسرانه سما 4 دوره اول از سوی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز امام جمعه سابق بجنورد را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: این دانشگاه با حدود 12 هزار دانشجو از نظر علمی فرهنگی با حضور و مشارکت اعضای هیأت علمی تمام وقت به تعالی خواهد رسید بنابراین بستر لازم برای استفاده از ظرفیت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
باربد تک دانش آموز پایه چهارم دبستان پسرانه سما واحد ساوه مقام سوم بیست و دومین دوره مسابقات نادکاپ کشور در بخش بازی خلاق را به دست آورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مصوبه کاهش نرخ سود وام مسکن به بانک ها تا پایان اردیبهشت ماه امسال خبر داد.