یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۱۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) از تعیین تکلیف طرح های کلان ملی اولویت دار طی دو هفته آینده و ارائه گزارش آن در جلسه آخر خرداد این شورا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۸    
بوی بد دهان اغلب مواقع بسیار آزاردهنده و در روابط اجتماعی مشکل آفرین است اما اعمال تغییرات کوچکی در سبک زندگی می تواند بوی بد دهان را کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
معاون رئیس جمهور با اشاره به افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 97 گفت : طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دولت مکلف است که همه ساله حقوق کارمندان را متناسب با تورم افزایش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۸    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی ها است، گفت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می آیند باید تابعیت ایران داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
صدوسی وسومین شماره از نشریه خط حزب الله در آستانه ی ورود به ماه مبارک رمضان با ویژه نامه ای از برجام و بازخوانی دوباره ی سند صیانت و بیانات رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای و اظهارات توهین آمیز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۳    
استیضاح زنگنه به خاطر پرونده کرسنت... گویی ماجرای کرسنت تمامی ندارد. پروژه ای که بارها زنگنه را به مجلس کشانده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۴    
همزمان با اعمال سیاست های بانک مرکزی در خصوص ارز، بخش بزرگی از صرافی های کشور بیکار شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
پژوهشگران آلمانی و سوئدی، ابزاری ابداع کرده اند که با جوشاندن آب به وسیله اشعه ایکس، آن را به دمای هسته زمین می رساند و از حالت مایع به پلاسما تغییر می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
با وجود استقبال میلیونی مردم از پیام رسان های داخلی، سناریوی بی اعتمادی به آنها چرا دامن زده شد؟اقدام دادسرای فرهنگ و رسانه در صدور حکم مسدودسازی تلگرام ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
یک تیم متشکل ازمحققان کشورهای فنلاند، هلند و ژاپن معتقدند که ارتباطی بین چپ دست بودن و وزن کم نوزادان در هنگام تولد وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت کشاورزی از تامین و توزیع خرما در بازار ماه رمضان پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین این محصول وجود ندارد و با همه استان های تولیدکننده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی از ارائه برخی خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور از تشکیل حلقه های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: یکی از اولویت های اصلی پلیس راه آهن در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق خطوط ریلی در کشور است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بعضاً در یک نظارت اسم 300 مهندس قرار دارد، معلوم است که در این فرآیند امضافروشی دارد فریاد می کشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
وزارت اطلاعات پس از انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مدیران دوتابعیتی نامه ای به رئیس کمیسیون امنیت ملی نوشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، چهارشنبه، بیست و ششم اردیبهشت، با تقدیر و تجلیل از نغمه ثمینی و شهرام زرگر و معرفی برگزیدگان در تالار وحدت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اهتمام سازمان بازرسی برای بررسی تمامی حقوق های دولتی خبرداد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۶    
یک موسسه غیرانتفاعی قصد دارد میلیون ها مقاله ویکی پدیا را روی ورقه های فلزی کوچک پرینت و به ماه ارسال کند و یک کتابخانه در این سیاره بسازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۴    
سازمان منع گسترش سلاح شیمیایی احتمال داد در حمله فوریه گذشته (بهمن 96) در ادلب از گار کلر استفاده شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
اول شدن لیست منتسب به مقتدی صدر در انتخابات پارلمانی عراق وی را به صدر اخبار کشاند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۱    
محققان سیاه چاله عظیمی رصد کرده اند که با سرعت بی سابقه ای در حال رشد است. هنگام انتشار نور از سیاه چاله حجم آن 20 میلیارد برابر خورشید است و هر یک میلیون سال یک درصد بزرگ تر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 21 هزار و 100 نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی در 22 استان کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آئین افتتاح کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از سازمان همکاری اسلامی خواست اقدامات عملی برای زیرفشار گذاشتن رژیم صهیونیستی در توقف جنایات علیه فلسطینیان انجام دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت برخی خودروهای داخلی گفت: افزایش بیش از 9/6 درصدی قیمت خودروهای داخلی مجاز نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
ارطغرل ساغلام سرمربی فصل پیش تراکتورسازی با تیم کایسری اسپور ترکیه به توافق رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از علم و شغل پزشکی به عنوان هنر یاد کرد و گفت: روپوش سفید نماد پاکی و بیانگر صداقت و اخلاق حرفه ای پزشک است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱    
با حکم وزیر ورزش و جوانان، اعضای هیات رییسه، نایب رییس، دبیر و خبره ورزشی فدراسیون کشتی منصوب شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱    
محققان با مطالعه روی حلزون های دریایی به درمان های جدیدی دست یافته اند که از طریق آنها قادر به انتقال حافظه و تغییر بخش های ناخوشایند خاطرات هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
یک متخصص عمومی درباره بیمارانی که علاقمند به روزه داری در ماه رمضان هستند، گفت: اگر برهم خوردن زمان مصرف دارو در بیماران باعث تشدید بیماری شود، روزه گرفتن توصیه نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۳    
رسانه های عراقی از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه "حصیوه" از توابع شهرستان الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۴    
بالگردهای آمریکایی با اجرای عملیات هلی برن در حومه الحسکه تروریستهای داعشی را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
یکی از اساسی ترین راه ها برای داشتن زندگی سالم و ایجاد محبت در خانواده، رعایت حقوق همسر است که باید ابتدا، با حقوق شرعی و قانونی همسر خویش آشنا باشد تا بتواند آن را رعایت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
هراز چندگاهی فتاوای عجیب و غریب علمای وهابیت که هیچگونه پشتوانه فقهی، با خنده و تعجب کاربران فضاهای مجازی مواجه شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
اندیشکده آمریکایی انستیتوی میدل ایست در تحلیلی نوشت: ایران در برخورد نظامی با عربستان، دست بالا را خواهد داشت؛ زیرا از تجربه جنگی بیشتر، موقعیت جغرافیایی برتر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با امضا و اجرای قرارداد توسعه ای میدان کرنج در قالب الگوی قراردادی این شرکت، در مجموع 655 میلیون بشکه نفت طی 10 سال آینده در این میدان تولید می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مشکل اصلی حوزه صنایع دستی بازاریابی و فروش تولیدات است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
رئیس پلیس کرج گفت: 3 سارق که در پوشش مامور پلیس راهور اقدام به ربودن یک دستگاه تریلر و سرقت بار آن کرده بودند، دراین شهرستان شناسایی و به دام افتادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: حمله دو پلنگ در یکی از روستاهای این شهرستان به گله گوسفندی سبب تلف شدن 400 رأس دام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۷    
یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه تاکید کرد تظاهرات(راهپیمایی بازگشت) در غزه به عنوان یک فعالیت جهادی تا لحظه تحقق اهداف ملت فلسطین ادامه خواهد یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۷    
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که از ظهور مجدد داعش در مناطق تحت سیطره آمریکا نگرانیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
کمیته اطلاعاتی سنا نظر سازمان های اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 را تایید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
حکم اعدام دو عضو باند خرچنگ های سیاه که زنان را در مشهد قربانی جنایت خود کرده بودند، در ملأعام اجرا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
یک دیپلمات عربستانی از افزایش مداخله مستقیم آمریکا در لبنان ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با صعود تیم کاشیما آنتلرز ژاپن بسته شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
برنامه 13 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال، پس از مراسم قرعه کشی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۳    
معاون وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم به کارگیری مدیران جوان در دستگاه های استان تهران گفت: راه حل برون رفت از مشکل بیکاری برون سپاری فعالیت ها به تشکل های مردم نهاد است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با اردوغان گفت: محکومیت اقدامات تحریک آمیز آمریکا مبنی بر انتقال سفارتش به قدس شریف ضروری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
سرمربی سه شیر لیست ابتدایی مدنظر خود برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۸    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر مدیریت هزینه ها و کنترل منابع گفت: در بسیاری از اعزام ها و اردوها می توانیم از ظرفیت کشورمان استفاده کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور طی روزهای آتی به ترکیه سفر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
معاون نخست وزیر ترکیه با ابراز دلسردی از سیاست های اتحادیه اروپا در قبال ترکیه، عضویت در این اتحادیه تا سال 2023 را هدف آشکار آنکارا دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
شرکت توتال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: در صورتی که از آمریکا معافیت تحریمی خاص دریافت نکنیم، قادر به ادامه کار در پروژه پارس جنوبی نخواهیم بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۳    
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کنسرسیوم پرگس (PERGAS) به منظور توسعه و پشتیبانی بهره برداری میدان نفتی کرنج در قالب الگوی قراردادی نفتخیز جنوب موافقت نامه همکاری (HOA) امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس کمیته ملی المپیک از برگزاری جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد که منجر به تخصیص بودجه به فدراسیون های ورزشی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با اردوغان گفت: باید تلاش کنیم تا یک صدای واحد و محکم از سوی کشورهای اسلامی علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل به گوش جهان برسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: محصول 2008 در خارج از چارچوب و بخش نامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
هرچه فیبر موجود در رژیم غذایی بیشتر باشد، احتمال سرماخوردگی کمترخواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی،حلول ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۰    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای به تهدید کره شمالی درباره لغو دیدار سران دوکشور پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۱    
منبع دیپلماتیک آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: اروپا قصد دارد تا در خریدهای نفتی خود از ایران به جای دلار از یورو استفاده کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۶    
به تازگی شبکه اجتماعی اینستاگرام که مالکیتش در اختیار مدیران فیسبوک است، تبلیغات مربوط به معرفی مستند سایه نابودی، را که روایتگر حماسه های رزمندگان فاطمیون است، از صفحات کاربران خود پاک کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۷    
هشتاد و هفتمین مرحله یارانه امشب واریز می شود و با احتساب این مرحله، تاکنون هر ایرانی 3میلیون و 958هزار و 500 تومان یارانه دریافت کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت مرحوم قاسم افشار را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
بعد از انتخابات، ائتلاف ها برای تشکیل فراکسیون اکثریت وارد مذاکره و بده بستان های سیاسی شده اند. این روند نیز با توجه به وضعیت گذشته که اختلاف ائتلاف اول با سایر ائتلاف ها بسیار بالا بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
کمیساریای انتخابات عراق امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که نتایج نهایی انتخابات پارلمانی برگزار شده در این کشور، طی دو روز دیگر اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، از ظرفیت بالای حوزه علم و فناوری برای ایجاد هم افزایی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
نامزدهای بیست و یکمین دوره ی جشنواره ی بین المللی تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور لبنان بار دیگر بر مخالفت کشورش با تصمیم آمریکا درباره قدس اشغالی تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
با تضمین بانک مرکزی کشورهای اتحادیه اروپا، خسارت های وارده به بخش خصوصی از جمله بانک ها تامین می شود و ترس بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری یا هر گونه داد و ستد دیگر از بین می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۳    
یکی از کارکنان سازمان پزشکان بدون مرز در مصاحبه ای با یک روزنامه سوئیسی به اوضاع وخیم و مجروحان بالا بخصوص بعد از اعتراضات اخیر علیه انتقال سفارت آمریکا در نوار غزه پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
یک دندانپزشک با اشاره به اینکه ارتودنسی علاوه بر طولانی بودن فرآیند درمان، گاهی دارای معایبی نظیر تحلیل ریشه دندان و پوسیدگی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۵    
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با بیان اینکه آرمان فلسطین، باید دغدغه دولتمردان اسلامی شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: سؤال اینجاست اگر دولت در اجرای قوانین در بحث برجام زورش نرسیده و نتوانسته قوانین کشور را در بحث برجام اجرایی کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
اندیشمند آمریکایی گفت: سازمان ملل در موقعیتی نیست که صلح برقرار کند، باید از زیربنا متحول شود و حالت دموکراسی بیشتری پیدا کند، آنچه که امروز هست از نبودش بدتر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
انتخاب بین ایران و آمریکا برای اروپایی ها به لحاظ اقتصادی چیزی شبیه طنز بوده و قطعا اروپا در شرایط اجبار حتی نیم نگاهی هم به ادامه مراودات اقتصادی خود با ایران نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور در ساختمان فرهیختگان از بخش های مختلف خبرگزاری آنا بازدید و با خبرنگاران گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از شناسایی 300 مهدکودک که به صورت غیرمجاز در استان تهران فعالیت می کردند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
فیفا به تیم های حاضر در جام جهانی دو وسیله برای ارزیابی و تحلیل مسابقه ها می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
سومین گردهمایی مدیران و رابطان گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد دهاقان برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
مداحان تهران طبق یک سنت 100 ساله، شب های ماه مبارک رمضان از نیمه شب تا حوالی سحر مجلس وعظ و روضه برپا می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۸    
متن گزارش کامل کمیسیون اصل 90 درباره مطالبات غیرجاری بانک ها در خبرگزاری فارس منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
تاز ه ترین بررسی های دانشمندان نشان می دهد که ویتامین دی می تواند در درمان بیماری دیابت بسیار موثر باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با اشاره به اینکه سالانه 5 تا 8 هزار نفر در کشور دچار مرگ مغزی می شوند، گفت: سال گذشته فقط 926 نفر، یعنی کمتر از یک سوم افراد مرگ مغزی، به اهدای عضو رضایت دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
رهبر کاتولیک های جهان ضمن محکوم کردن کشتار فلسطینیان در مرز غزه خواستار تلاش های هر چه بیشتر به منظور تحقق صلح و عدالت در منطقه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از عزم و اراده مسئولان این دانشگاه برای ساماندهی و فعال کردن تعاونی مسکن این دانشگاه در هشتگرد در راستای رفاه حال دانشگاهیان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
باشگاه های بزرگ فوتبال انگلستان به مناسبت درگذشت جی لوید ساموئل پیام تسلیت منتشر کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
سوون بلووینگر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر اولسان به مرحله بعد صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: باید همه دستگاه ها پای کار بیایند و به طور صد درصدی در حوزه مواد مخدر فعالیت کنند. در این حوزه نمی توان با کار روتین و پشت میزی به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
نشست کمیته تبلیغات فدراسیون بین المللی اسکی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
نشست کمیته رول اسکی فدراسیون بین المللی اسکی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس فدراسیون اسکی ایران با رئیس فدراسیون بین المللی اسکی دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: نه فقط مهاجمان بلکه همه بازیکنان تیم ملی آماده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: مهم این است که هر کسی که بازی می کند پرچم ایران را بالا ببرد و به موفقیت تیم ملی کمک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۸    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال مولفه های حائز اهمیت در انتخاب ماموریت علمی دانشگاه ها را اولویت موضوعی کشور با پشتوانه حداکثری قوانین و اسناد بالادستی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهار داشت: 20 درصد طلاق ها در دو سال ابتدای زندگی و 47 درصد از آن در پنج سال نخست به ثبت رسیده اند و این در حالی است که میانگین سن ازدواج تهرانی ها در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ اسکای مپر موفق به شناسایی سیاه چاله جدیدی شده اند که از نظر سرعت رشد در جهان در رتبه اول است و می تواند هر دو روز یک بار به اندازه ابعاد خورشید بزرگتر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: تجاری سازی محصولات فناورانه جدی ترین فعالیت و چالش دانشگاه است و تلاش مجدانه و همراهی همه ظرفیت های دانشگاه بویژه مراکز رشد را می طلبد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
صدراعظم آلمان اعلام کرد که بدون نقش آفرینان منطقه ای از جمله ایران، روسیه و ترکیه نمی توان بحران سوریه را حل کرد.