پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۰:۵۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری روز فرهنگ استان برای سومین سال در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اجرای برنامه های دهه تکریم و غبارروبی در مساجد استان اردبیل همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با شعار مسجد؛ پیشتاز در زمینه سازی گام دوم انقلاب خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ترنم وحی ویژه حافظان عضو مهد قرآن از پنجم تا هشتم اردیبهشت خبر داد .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
چندرسانه ای 1398/2/4 - 14:49 783570 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: بهره گیری از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک شبکه و ساختار عظیم در سطح کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۶    
محمود قاسمی گفت: تکالیف مهارت محور نقش بسزایی در ایجاد خلاقیت دانش آموزان دارد و می تواند نقش تاثیرگذاری در راستای شکوفا شدن استعدادهای بالقوه دانش داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در یک اقدام جهادی اولین منزل مسکونی خسارت دیده از سیل و بارندگی امسال در شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از افزایش 10 درصدی موقوفات طی سال 97 در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، از اجرای بالغ بر 792 کیلومتر شبکه گاز در استان خبرداد و گفت: طی سال 97 تعداد 420 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
مسئولان این شرکت در واکنش به بسته شدن و فیلتر این پیام رسان در کشور هند اعلام کردند روزانه نزدیک به 500 هزار دلار ضرر می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
کمالی زرکانی با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می شود، گفت: سامانه فروش اینترنتی بلیط نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس نیز از امروز آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۴    
اسماعیلی از راه اندازی سامانه ای برای جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات موسیقی کشور به همت انجمن موسیقی ایران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۴    
آیت الله سیدنورالدین اشکوری، نماینده سابق مقام معظم رهبری در کشور سوریه و از شاگردان برجسته شهید آیت الله سید محمدباقر صدر درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۴    
معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: طرح زیباسازی پیاده راه خیابان جمهوری بیرجند در مرحله اول از سمت میدان امام تا سه راه اسدی کلید خورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۴    
اگر صبحانه را حذف کنید در وسط روز نیاز بیشتری به قند پیدا می کنید و میان وعده پر قندتری میل می کنید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۴    
چین اولین ناو هواپیمابر خود را رونمایی کرد. این ناو غول پیکر نسخه کپی شده از یک ناو مشابه روسی است که این کشور از اوکراین خریده بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۴    
نمایشگاه پیامی جدید به اروپا با چیدمانی از رسانه های متفاوت در شهر برگن، نروژ برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
شورای برنامه ریزی شهر پورت سموث در همپشایر، به اتفاق آراء مجوز ساخت یک مرکز اسلامی و مسجد جدید را تایید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گزارشی از قوه قضاییه خواست برای محاکمه متجاوزان به حوزه های میراث فرهنگی و برخورد قاطع با متخلفان، شعب تخصصی تشکیل دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
نجمه خدمتی تیرانداز خراسان جنوبی در اولین روز از رقابت های تیراندازی جام جهانی چین در فینال تفنگ بادی با رکورد 186 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۵    
طرح پهنه راه از ادغام دو طرح کمربند اقتصادی جاده ابریشم و جاده ابریشم دریایی ایجاد شده است که ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای امضا کننده برای تحقق اهداف این طرح ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزی در استان خبر داد و گفت: بیش از سه هزار دانش آموز از سراسر استان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
مدیر امور آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: آبیاری 5 هزار و 760 هکتار از کشتزارهای شیروان از سد بارزو شهرستان تامین شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
موسوی خبار منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر گلایه مندی آقای ظریف از وزیر نفت را رد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۳    
نشست خبری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد با موضوع هفته سلامت و برنامه های دانشگاه در این هفته برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در کارگروه کمک به سیل زدگان کشور بر اجرای برنامه های فرهنگی هنری در این مناطق تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
در حالیکه آمریکا تلاش دارد که ایران را از قدرت بیاندازد یک اجماع جهانی علیه خود این کشور ایجاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
دولت یازدهم و دوازدهم با اجرای طرح اشتغال فراگیر و طرح ملی اشتغال زمینه افزایش تولید و حرکت صعودی اشتغالزایی را برای کشور فراهم کرده است و در ادامه این راه بنا به گفته ریس سازمان برنامه و بودجه برای ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پرداخت2402 فقره وام اشتغال برای مددجویان زنجانی گفت: در صورت تامین منابع امسال 4 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
زاهدی گفت: باید از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرده و جلوی تاثیرگذاری تحریم ها را گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
آیت ا... شعبانی گفت: امروز جوانان ما با معنویت ساختگی مواجه هستند دینی که ولایت و مرجعیت ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با 56 دستگاه ترددشمار برخط و 18 دستگاه نصب شده در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان در فروردین امسال 15 میلیون و ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
حجت الاسلام قدرتی گفت: دشمنان نظام اسلامی به هر نحوی در تلاش هستند که مردم را از بدنه نظام جدا کنند پس توجه به وضعیت و معیشت مردم بسیار مهم است و نوعی مقابله با دشمن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۳    
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: وزارت اطلاعات در طول چهل سال گذشته گام های بلندی برای حفظ و امنیت جمهوری اسلامی ایران برداشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۷:۳۳    
مصدق با اشاره به اینکه فراگیر بودن و عام بودن خسارت بیمه طبیعی یکی از مسائل مهم و ضروری در پوشش بیمه حوادث است، گفت: پوشش بیمه ای در حوادث طبیعی مستلزم مشارکت دولت و حاکمیت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۰:۵۱    
آنقی بر راه اندازی رمزهای یکبار مصرف OTP تا ابتدای خرداد سال جاری توسط تمامی بانک ها تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
غلامی لحظاتی قبل بعد از سه روز سفر خود به فارس را پایان داد و شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
غلامی گفت: سابقه ما در مباحث کارآفرینی و استارت آپی طولانی نیست، اما با صبر و استقامت و نوآوری شرکت ها، می توان از شرایط سخت عبور کرد و به شکوفایی و پیشرفت رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
مخبر تاکید کرد:اشتغال آفرینی و ایجاد کسب وکار نوعی مجاهدت در جنگ اقتصادی امروز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: خدمت در نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) بهترین عبادت است که اجر دنیوی و اخروی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۱    
مخبر تأکید کرد: سرمایه های کشور باید در اختیار جوانان نخبه ی فعال در حوزه ی دانش بنیان قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۱    
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز گفت: تاکنون 11 ایستگاه خط یک به بهره برداری رسیده و 7 ایستگاه نیز آماده بهره برداری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همایش من سپاهی ام در شهرستان آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
زنگ سلامت به مناسبت هفته سلامت به صورت نمادین در مدرسه شهید بنی اسد روستای باغچه سرا بندر آستارا نواخته شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۱    
خبرنگار عکاس خبرگزاری شبستان در تبریز با حضور در فستیوال بین المللی Dask کشور ترکیه توانست رتبه نخست بخش عکس منظره را از آن خود کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۱    
جهانگیری ابراز رضایت رئیس جمهور از تاثیر اجرای شیوه نامه ساماندهی و لایروبی رودخانه ها بر کاهش خسارات را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۱    
عباسپور سهم گیلان در جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات را در سال جاری 2 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در این زمینه سهم شهرستان فومن 80 میلیون تومان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
بخشی با بیان اینکه جوانان امروز آینده سازان فردای جامعه هستند گفت: به مناسبت هفته جوان 110 نفر از جوانان نخبه و قهرمانان ورزشی تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: همزمان با هفته مشاغل دانش آموزان و دانشجویان از مراکز فنی و حرفه ای استان بازدید و از نزدیک در جریان رشته های مهارتی قرار می گیرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
اکبر سلیمانی، گفت: پس از فروکش کردن سیل تعداد 5 دستگاه لودر و بولدوزر به روستا جهت بازگشایی و تیغ زنی اعزام شدند و هم اکنون بیش از 397 کیلومتر از راه های روستایی جیر فت بازگشایی و تیغ زنی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های رسانه های گروهی در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: همراهی رسانه ها برای ارتقای سلامت جامعه لازم است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۹    
رحمانی تاکید کرد: جنگ اقتصادی ابعاد مختلفی مانند جنگ رسانه ای و روانی دارد و ضرورت راهبرد اقتصاد مقاومتی در این دوره اهمیت ویژه ای دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۹    
احمدی گفت: قاچاق کالا علاوه بر آثار سوء اقتصادی و اجتماعی، تهدیدی جدی برای رونق تولید و اشتغال، موضوع درآمدها و مالیات، کاهش تولیدات و عدم سرمایه گذاری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
نظری گفت: بیمه پایه خدمات درمانی 10 هزار و 293 مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد به بیمه سلامت واگذار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۹    
اسناد خزانه اسلامی، ابزاری مالی است که مبتنی بر بدهی دولت به نظام بانکی، ذی نفعان و تامین کنندگان منابع بوده و حالا عاملیت انتشار این اسناد به بانک توسعه تعاون واگذار شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام جلالی، از برگزاری جنگ شادی به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد و گفت: درآمد حاصل از این مرسم صرف کمک به سیل زدگان می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
بهادر گفت: همه اداره ها باید به کارکنان خود آموزش بدهند به ویژه اداره صنایع و معادن و کشاورزی که باید سلامت محوری و ترویج آن را در دستور کار خود قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
همتی در مورد راهکارهای گسترش سلامت روان در استان، به استقرار کارشناسان ارشد روانشناسی در مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین برگزاری آزمون به کارگیری 80 نیروی جدید بهداشت روان در استان اشاره کرد که در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
غلامی با اشاره به این که مراکز رشد، عاملی برای توسعه ارتباط علم و صنعت هستند بیان کرد: بیش از 196 مرکز رشد در کنار دانشگاه های کشور وجود دارد که این مراکز نگاهی نو به عرصه علم آموزی و پژوهش خواهند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۹    
آیت الله دژکام گفت: با توجه به وضعیت تولید انرژی در کشور ایجاد نیروگاه در محیط های تولید علم اقدامی ارزشمند است اما اگر بنا به فروش کالا توسط دانشگاه باشد، این مهم با رسالت دانشگاه در تضاد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
پیکر پاک و مطهر استوار دوم شهید مرتضی رضایی فردا در زاهدان تشییع و به خاک سپرده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
نمایندگان مجلس از پاسخ های زنگنه در مورد سیاست های گازی کشور قانع شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
همتی اعلام کرد: بانک مرکزی با تمام توان متناسب با شرایط اقتصادی، ارز و نقدینگی واحدهای تولیدی را تامین می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
علی پور گفت: جشن نیمه شعبان کانون فرهنگی هنری مسجد غدیر فسا با برنامه های متنوع و شاد و حضور 500 نفر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
ستاری گفت: محصولات چهار هزار و 300 شرکت دانش بنیان به ارزش 900 هزار میلیارد ریال در سال گذشته به فروش رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق رونق تولید در سال 98 برنامه هایی در 7 محور و 35 پروژه تدوین کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
دیندارلو گفت: جشن میلاد مولا صاحب الزمان (عج) در روستای مقصودآباد در 10 سال متوالی بزرگترین جشن روستا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
دفتر ویژه بانوان آمر به معروف در استان قم تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
بنیانیان با اشاره به اینکه تنها در مدرسه می توان فرهنگ سازی آگاهانه انجام داد، گفت: آموزش پرورش باید دین باور و دین پرور باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
زنگنه با بیان اینکه یک سوم نفت کوره ایران مربوط به پالایشگاه آبادان است، گفت: توسعه متوازن تولید قیر با هدف افزایش صادرات باید مورد توجه قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود گزارش این کمیسیون در مورد اقدامات دستگاه های مسئول در مورد مصوبات هیئت محترم وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا را قرائت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه ایران 18 درصد از ذخایر گاز جهان را عهده دار است، گفت: سهم ما از کل تجارت گاز جهان کمتر از دو درصد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
زنگنه در صحن مجلس تاکید کرد که خواب آمریکاییان و همپیمانان اش برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران تعبیر نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
مدیر صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سربیشه در شورای سیاست گذاری صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی مدیون شهدایی نظیر شهید قرنی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر نفت در مورد اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران مازوت قانع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: امر به معروف و نهی از منکر به هیچ وجه ترک نشود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
نمایندگان مجلس در بیانیه ای ضمن حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران، خواستار پرداخت مطالبات این عزیزان براساس قوانین جاری کشور شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۹    
حسینی از تمام خیران مدرسه ساز خواست کمک کنند تا استعدادهای نهفته فرزندان کویرنشین خراسان جنوبی شکوفا شود که به طور حتم، آنها در این امر خیر سهیم خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
قرائتی گفت: 22 واجب میلیونی فراموش شده در کشور وجود دارد که نماز و زکات از جمله این موارد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
دشتگی گفت: اجتماعی سازی اقدامات انقلابی و جهادی، مدیریت محله محور و شبکه سازی تخصصی و فیریکی به عنوان سه کلید واژه مهم بیانیه گام دوم انقلاب اولویت تبلیغی روحانیون مبلغین باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری نیز در دهه فجر سال گذشته رونمایی شد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
استاندار خراسان جنوبی در پیامی به بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، مدرسه سازی را بهترین شیوه انفاق برشمرد و گفت: خیرین در پرورش استعدادها و ساختن آینده ای روشن برای ایران سهمی ارزنده دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: محموله ای به ارزش 500 میلیون ریال از سوی جامعه کار و تلاش و تعاون سیستان بلوچستان به مناطق سیل زده شمال و غرب کشور اعزام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
نظری گفت: مقوله آموزش و ترویج این مهم یکی از راه های نهادینه کردن سواد سلامت است و راه توسعه این سلامت از همین مشارکت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
نظری گفت: تربیت فرزندان سالم و آینده سازان تندرست از مهمترین اهداف حوزه سلامت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به همت و همکاری کانون تخصصی طاها میزبان نقد و بررسی مستند جعبه پاندورا خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: جشن بزرگ گلریزان نشاط و همدلی با محوریت تجلیل از نخبگان جوان فردا در سالن سینما هلال زاهدان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
آل شیخ گفت: در حوزه شهر هوشمند چند بخش فعالیت تدوین شده است که 232 شاخص و 176 پروژه در 6 حوزه شهر هوشمند داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی شاخص طی در استان طی سال 97، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، میزان رضایتمندی مردم از خدمات مراکز بهداشتی استان را 96.46 درصد اعلام کرد و گفت: تلاش می شود با ارتقای خدمات شاهد رضایتمندی 100 درصدی از خدمات ارائه شده باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر پرورش ذوق و هنر در جامعه، گفت: هنر واقعی آن است که ذات درونی انسان ها را پرورش دهد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۷    
مومنی در حکمی دکتر سعید منتظرالمهدی را به عنوان سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی این ستاد منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، از برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره در سه رده سنی، کودک ، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
ظریف چرا به نیویورک رفت؟، اعلام ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به عنوان سازمان تروریستی، لغو سفرهای رئیس جمهور به دلیل شرایط جوی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
غفاری گفت: مستمری بیش از 5 هزار مددجوی سیل زده گلستان سه برابر پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
ثقفی جزییات تنبیه دانش آموز تهرانی در هنرستان راتشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میانگین حجم بارش های استان در سال زراعی جاری را تا الان را بیش از 800 میلیمتر برشمرد و افزود ...