جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۲۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۵    
نشست تخصصی رؤیت پذیری هلال رمضان در خبرگزاری حوزه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
وزارت راه و شهرسازی اقدامات فراوانی را برای توسعه حمل و نقل شبکه ریلی کشور انجام داده است و این اقدامات زمینه افزایش درآمدزایی در این حوزه را ایجاد کرده تا جایی که در سال 97 شاهد رشد 77 درصدی درآمد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۹    
دومین دوره جشنواره عکس و نخستین دوره فیلم کوتاه ویژه دانش آموزان و دبیران استان فارس درنا ، به ایستگاه پایانی خود رسید و با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مبلغ بیش از 850 هزار میلیارد ریال به 516 مددجوی تحت پوشش بهزیستی در سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آغاز کار مرمت و نوسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
ترویج اسلام هراسی در برخی از کشورهای جهان در برخی مواقع باعث می شود که دود این عملکرد به چشم مسببان آن نیز برود که از جمله آن می توان به بازداشت یک کهنه سرباز آمریکایی که در فکر بمب گذاری بود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۳    
تفاهم نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به امضا رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
کانون تربیت اسلامی دربیانیه ای به بهانه هفته معلم با تأکید براینکه آموزش وپرورش را فدای منافع زودگذر حزبی و سیاسی نکنید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
نشست گذر به سوی الهیات نوین با ارائه عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان 49 شهید فرهنگی دارد که در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
ایران و ژاپن در حوزه انرژی نیز در کنار سایر بخش های تجاری و اقتصادی تعاملاتی را با یکدیگر دارند که حالا در ادامه این راه همکاری های آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) و وزارت نیرو در حوزه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
نخستین نشست هم اندیشی جوانان با نماینده ولی فقیه در استان با حضور جوانان و نخبگان حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
آیت الله حسینی همدانی تحقق بیانیه گام دوم را زمینه ساز انقلاب مهدوی خواند و گفت: بنیاد مهدویت راه های پیاده سازی معارف مهدوی بیانیه گام دوم جهت بومی سازی در استان را بررسی کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
تهران و برلین تلاش دارند حتی با وجود تحریم ها،توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی خود را دنبال کنند در همین زمینه کمیته مشترک راهبردی آب ایران و آلمان در قالب زیر مجموعه همکاری با کشورهای اروپایی تشکیل شده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
طی حکمی از سوی وزیر کشور، دکتر ناصر خوش خبر به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
کاروند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، جز خوانی قرآن کریم قبل از نماز مغرب در 36 بقعه استان برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
تشرینی از راه اندازی بخش امور آگهی مطبوعات در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف حمایت از نشریات محلی انجام می شود تا با جذب آگهی های دولتی حمایتی از آنان شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
جهان آرا گفت: نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآن کریم از نیمه دوم ماه مبارک رمضان با بیش از 30 غرفه در تالار قرآن کار خود را آغاز خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
عبدالله پور از جمع آوری چهار میلیارد تومانی کمک های مردمی گیلان از طریق مساجد برای سیل زدگان کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با مجرمان گفت: دستگاه قضایی با مجرمان بدون هیچ اغماضی برخورد می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
دلق پوش از صادرات 460 میلیون دلاری کالا از گیلان در سال گذشته خبرداد و گفت: برای افزایش فعالیت های مرزی کارت مبادلات مرزی 264 خانوار تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
براتی گفت: باتوجه به شناختی که از خلقیات کی روش داریم، بعید نیست به دعواهای شخصی اشخاص و مسوولین فدراسیون هم ورود کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
مدیر تاریخ شفاهی و دانشنامه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: کتاب تاریخ شفاهی ابوبصیر به مرحله چاپ رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
محمودی گفت: طی سال گذشته بیش از 317 هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان استان قزوین خریداری شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۱    
گفت: با پاسخ آمریکا به پیشنهاد ظریف ثابت شد که اشک تمساح می ریزند. پیشنهاد ظریف تبادل زندانیان بود نه مذاکره.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۷:۴۱    
سیف با اشاره به اینکه در موضوع مقابله با گرانی و تنظیم بازار یکی از مهمترین عناصر تعیین کننده تامین کالا است، گفت: در تامین مشکلی نداریم و عمده مشکلات در شبکه توزیع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۹    
بازوند، گفت: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه 8 پروژه با بیش از 7 هزار و 122 میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۹    
منوچهری گفت: ویژگی مهم این دوره، وجود کتابی در سطح ملی با موضوع حضرت شاهچراغ (ع) است، این حضرت به واسطه این جشنواره می تواند در استان ها بیشتر شناخته شود و ما باید کار شایسته ای در این خصوص انجام ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۹    
سردار عابدین خرم گفت: کلید واژه بیانیه گام دوم، بخشی از آینده و کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی ایران را در هفت منشور استراتژیک معرفی می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۷    
نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش گام دوم انقلاب در عصر جدید گفت: تمام مطالب بیانیه گام دوم انقلاب ریشه در قرآن و اسلام دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۷    
مسئول ستاد استهلال خراسان شمالی گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان پنج گروه استهلال در مناطق مختلف این استان برای رؤیت هلال مستقر می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از خسارت 7 میلیارد تومانی ناشی از سیل اخیر به مدارس استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی به افتتاحیه مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان پیامی را ارسال کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
مجتمع قضایی شهید لاجوردی دادگستری خراسان شمالی با حضور امام جمعه بجنورد افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دانشجویان ما باید دو بال علم و پژوهش و معنویت و اخلاق را در زندگی خود به کارگیرند، گفت: دانشگاه باید جایگاه تربیت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: برای آن که در گام دوم انقلاب و حرکت به سمت تمدن سازی و زمینه سازی ظهور موفق باشیم، نیازمند مطهر ی ها و کار جدی و مجاهدت های مطهری گونه هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به ابداعات شهید مطهری در علوم انسانی، گفت: اگر مطهری نبود، اندیشه علامه طباطبایی(ره) تجلی نمی یافت، زیرا شهید مطهری اندیشه ایشان را بازپروری کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
شورای پول و اعتبار با افزایش حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی به منظور جبران خسارت های ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری در استان های آسیب دیده موافقت ک
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
موسوی درباره آخرین تحولات جاری در ونزوئلا اظهارنظر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
اسکندرپور گفت: امروزه دستگاه های اجرایی تمایل کمی دارند که طرح های مطالعاتی و پژوهشی خود را با برخی از مراکز علمی منعقد کنند و این ناشی از نبود فهم مشترک در زمینه نیازهای جامعه بین دستگاه های اجرایی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
همایش طلایه داران تبلیغ با بررسی نقش پاسارگاد در حوزه های فضای مجازی و آموزش و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
آیت الله دستغیب گفت: در تامین مسکن برای افراد نباید به دین آنها نگاه کرد به عنوان مثال در همین جریانات و حوادث طبیعی که پیش می آید، امدادرسانی بین مسلمان و غیرمسلمان فرق نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
قاسمی گفت: از 25 قلم کالای اساسی، 20 قلم شامل نهاده های کشاورزی است و این نشان دهنده این است که حوزه غذا از استراتژی های کلان نظام است و بعضی ها که به دنبال بر هم زدن شرایط و آرامش کشور هستند از همین ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
حجت الاسام با اشاره به آیات الهی گفت: آیات الهی لزوم تامین مسکن منطبق با آموزه های اسلامی و معنوی را گوشزد می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
دکتر سلیمانی گفت: مجوز گردشگری سلامت و ارائه خدمات درمانی به بیماران بین المللی در دست اقدام است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
رحمانی از احداث بزرگترین هنرستان خیرساز کشاورزی ایران در قزوین خبر داد و گفت: کلنگ احداث این هنرستان در خرداد ماه به زمین زده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
براساس آخرین آمار بیش از 510 هزار تن گندم از استان های خوزستان، بوشهر، جنوب کرمان، جیرفت و کهنوج خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
مظفری گفت: بسیاری از بیماران در سنین بالا که در مراکز در مانی دیگر پذیرش نمی شوند در این مرکز درمانی پذیرفته و به بهترین شکل به آن ها رسیدگی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
سفیر کشورمان در پاریس با دبیر کل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
نشست اعضای اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شانگهای با حضور سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در چین، در شهر شانگهای با همکاری و میزبانی این اتاق بازرگانی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
دکتر صالحی با بیان اینکه خلیج فارس نماد مقاومت ایرانیان است، گفت: جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس برای صیانت از یک نام نیست بلکه حرکتی برای صیانت از تاریخی کهن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
هفتمین جشنواره بهارنارنج عصر روز پنج شنبه( 12 اردیبهشت ) در خیابان شهید رجایی شهر کومله برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
نخستین عرضه نفت خام سنگین در بورس انرژی بنا بر اعلام قبلی امروز انجام شد که در آن 2 محموله نفت خام در مجموع به میزان 70 هزار بشکه معامله شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهام های وزیر خارجه آمریکا به ایران در خصوص روند اجرایی توافق نامه استکهلم درباره بندر الحدیده در یمن را مردود و این اظهارات را فرار به جلو و فرافکنی برای سرپوش گذاشتن بر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
حجت الاسلام میریان گفت: شرکت کنندگان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به عنوان خادم قرآنی امام رضا(ع) مفتخر به ملبس شدن لباس خدمت می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
سعادتی گفت: در آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از معلمان قرآنی ای که پرورش دهندگان نخبگان قرآنی بودند تقدیر به عمل می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۶    
فرابورس در حالی دهمین روز از اردیبهشت را پشت سر گذاشت که در ادامه روزهای پررونق خود در هفته اول این ماه امروز افزایش نزدیک به 17 واحدی را داشت و در پله 2632 واحدی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۶    
حجت الاسلام فرازی نیا گفت: در مجموعه مقدس آستان قدس رضوی در قالب 8 واژه مبارک خادمان دوستداران امام هشتم(ع) از جمله نخبگان قرآنی هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۶    
مخبر با اشاره به اینکه 3هزار و 500 شغل مستقیم در نقاط مختلف استان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ایجاد خواهد شد، گفت: از امروز 10 هزار بسته لوازم خانگی به سیل زدگان خوزستانی اهدا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۶    
بیمه مرکزی سامانه ای را برای استعلام بیمه نامه بیمه گذاران فراهم کرده که افراد با ورود اطلاعات خواسته شده در آن، می توانند به تمامی اطلاعات بیمه ای خود دسترسی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۶    
همتی با بیان اینکه امروز نام خلیج فارس در جهان طنین افکن است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره علاقه همکاری مسالمت آمیز با کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
کنعانی مقدم با اشاره به اینکه نقش ایران در موقعیت ژئواستراتژیک خلیج فارس غیر قابل انکار است، گفت: کسانی که به دنبال محو و از بین بردن نام خلیج فارس از تاریخ هستند آب در هاونگ می کوبند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
ترقی با بیان ایران نقشه امریکا برای بهم ریختن جغرافیای سیاسی خلیج فارس را بهم زد، گفت: امریکا و کشورهای دست نشانده آن قصد داشتند با برهم زدن امنیت منطقه خلیج فارس ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
سعادتی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد و توسعه قرآنی بودیم، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
اولین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال جدید، هفته آینده برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
صالحی نیا گفت: 980شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که 43 هزار واحد تولیدی در آن مستقر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
محمد جواد ظریف در مسیر پرواز خود از تهران به دوحه عکسی را از پهنه نیلگون خلیج فارس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
رضا کمالی زرکانی با اشاره به اینکه مردمی شدن جشن ها مهمترین شاخصه نهمین جشنواره خلیج فارس است، گفت: انتقال پیام نام خلیج فار به خارج از مرزهای ایران اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این رخداد مهم است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
آیت الله رییسی با بیان اینکه امروز حفظ ارزش پول ملی از مهم ترین حقوق عامه است، بر ضرورت سوق دادن نقدینگی کشور به سمت تولید تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از افتتاح مسجد بین راهی در مسیر بزرگراه کرج به تهران خبر داد و گفت: مسجد امام رضا(ع) در ابتدای پارک جنگلی گرمدره کرج افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهوری در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا، ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
اولین همایش ملی فرهنگ ، زبان و زیست بوم مازندران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و متخصصان این حوزه در دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
ظریف گفت: امروز جهان در حال آگاهی یافتن از بیماری مزمن جان بولتون برای جنگ افروزی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
لقمانی سهمیه شهرستان رشت از کل تسهیلات اشتغال استان را 315 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان رشت چهار هزار و 546 نفر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۶    
مومنی زاده با تاکید برلزوم جبران عقب ماندگی شهرستان رشت در جذب تسهیلات اشتغال روستایی گفت: باید این عقب ماندگی در اولین فرصت جبران شده و سهم شهرستان رشت جذب شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۶    
عبداللهی گفت: 298 نفر در مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی حاضر هستند و با یکدیگر در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
مراسم روز ملی خلیج فارس با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در تالار لیان بوشهر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از پژوهشگران، محققین، هنرمندان، خبرنگاران داخلی و خارجی در بندرعباس آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
با ابلاغ آیین نامه درجه بندی سنی فیلم ها و ساماندهی نمایش فیلم در سینماها پیش بینی می شود از حجم انتقادها نسبت به فیلم های دارای پروانه نمایش کاسته شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۶    
مرحله کشوری سیزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان باحضور مسئولین و متسابقین در محل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
فرماندار رشت بر لزوم افزایش نرخ کرایه به منظور حمایت از رانندگان تاکسی با در نظر گرفتن حقوق عامه مردم تاکید کرد و گفت: به زودی نرخ جدید کرایه تاکسی شهر رشت اعلام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: امسال اعتبارات بخش اشتغال برای حوزه امداد برای نخستین بار سه برابر افزایش و رشد 300 درصدی یافت؛ علت این امر را عملکرد خوب فتاح دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
رییس کمیته امداد کشور ابراز امیدواری کرد: مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان تا پایان سال حل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۶    
حمزه احمدی، گفت: به منظور صیانت و حراست از حقوق بیت المال 20 هکتار از اراضی ملی روستای کریم آباد شهرستان جیرفت، رفع تصرف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۶    
رییس سازمان دارالقرآن الکریم با تشریح برنامه های این سازمان در سال گذشته، گفت: برگزاری آزمون های حفظ قرآن به صورت غیرمتمرکز و در موسسات قرآنی مجاز رویکرد ما در سال جاری است که زمینه مستند شدن تعداد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۶    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : دشمن با اشکال مختلف در صدد است مردم را از دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۶    
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه کتاب های مهدوی باید حس حضور امام زمان(عج) را در جامعه و در دل ها ایجاد کنند، گفت: این آثار باید سبب معرفت ما به حضرت حجت(عج) شوند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
بیست و دومین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز با حضور 80 زوج جوان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: عرصه تاریخی ارک علیشاه و خانه فتح الله اف تبریز سامان دهی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
سرهنگ جواد صفایی از اجرای طرح امنیتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان البرز خبر داد و گفت: به منظور حفظ امنیت مردم در ماه رمضان، تعداد گشت خودروهای پنهان و آشکار پلیس افزایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
رضازاده گفت: 265 تیم محب به 13 استان سیل زده اعزام شده و به 60 هزار نفر در این مناطق خدمات روانشناسی عرضه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
غفاری گفت: در همایش بزرگ روز روانشناس از روانشناسان استان گلستان تقدیر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
بازار محصولات پروتئینی در روزهای اخیر در پی اقدامات کنترلی ستاد تنظیم بازار در آستانه فراررسیدن ماه مبارک رمضان روند کاهش قیمت به خود گرفته است به طوری که امروز مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 11 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
10 تا 16 آذر زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس، اینستکس آماده اجرا در ایران و اروپا، دردسرهای ترامپ بعد از عدم تمدید معافیت های نفتی ایران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
بختیاری سعید گفت: در هنگام بحران سیل از ورود افرادی مثل هنرمندان، سینماگران و ... جلوگیری کردیم و تمام قد برای این موضوع ایستادیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
قیمت خرما در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزایش یافته و بین 22 تا 40 هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود که در راستای کنترل قیمت این محصول صادرات آن از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس و معاونین مرکز رسیدگی به امور مساجد با مراجع عظام قم دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
مقامات افغانستانی از هلاکت 22 نفر از عناصر داعش در ایالت ننکرهار در شرق این کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
نمایندگان دموکرات هشدار دادند که امتناع دونالد ترامپ ،رئیس جمهوری آمریکا برای همکاری با ناظران حقوق بشری سازمان ملل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
علوی از تخصیص اعتبار در بودجه شهرداری رشت جهت ایجاد مسیرهای جدید دوچرخه سواری در شهر خبر داد.