جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۲۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
چندرسانه ای 1398/2/29 - 11:32 790950 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
چندی پیش رییس دیوان محاسبات اعلام کرده بود که قرار است تا 6 ماه آینده تکلیف پرونده سازمان خصوصی سازی مشخص شود حالا در تازه ترین اخبار در این زمینه با توجه به اینکه تخلفات خصوصی سازی ها از نظر دیوان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
تربیت 40 مربی قرآن، تألیف 130 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، ضرورت ساماندهی رودخانه چایلق شیروان و جمع آوری بیش از 100جلد مصحف قرآن کریم برای ارسال به مناطق سیل زده از جمله تیترهای روز شنبه را شامل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
نجفی گفت: تهیه اسناد 187 روستای استان با هدف توسعه پایدار این مناطق تصویب شده و به زودی برای تدوین آنها اقدام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
تفکیک و شناسایی رازهای خوب و رازهایی که کودکان باید برای بزرگترها فاش کنند، موضوعی است که یک نویسنده در آیا تو هم رازی داری؟ به آن پرداخته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
حجت الاسلام نواب بر لزوم نیازسنجی و شناسایی کاستی ها در حوزه پژوهش حج و زیارت و کمبودهای جامعه و مخاطبان تأکید کرد و خواستار گردآوری خاطرات حج و تهیه بانک اطلاعات روحانیان پیشکسوت عرصه حج و زیارت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
دولت مصر درس آموزش دینی در مدارس این کشور را حذف کرده است. کاربران فضای مجازی نسبت به این تصمیم واکنش منفی نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۱    
مراسم افطار مسلمانان شهر اتاوا کانادا برای حمایت از مردم غزه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۱    
صیادی از واریز نقدی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به ارزش 4 میلیارد تومان به حساب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۵۱    
هاشمیان از صدور کیفرخواست برای شرکت پرهام آزادشهر خبر داد و گفت: این پرونده 3 هزار نفر شاکی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۴۱    
همزمان با ماه مبارک رمضان، هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل بهزیستی استان از توزیع 15 هزار سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۱    
همزمان با برگزاری طرح ضیافت الهی برنامه جشن ولادت امام حسن (علیه السلام) در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ععلیه السلام) شهر یاسوج برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
جوروند، اهل بیت (ع) را بهترین مفسران قرآن دانست چرا که فهم آنها از قرآن کامل است و گفت: کانون های مساجد و مؤسسات قرآنی علاوه بر فعالیت در حوزه قرآن، در حوزه معارف اهل بیت (ع) هم کار کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از آغاز بهره برداری پ فاز دوم مصلای امام خمینی(ره) تبریز در روز جمعه هفته جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز اجرای "طرح بسیج ملی کنترل فشار خون" از هجدهم خرداد ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
شهردار تبریز گفت: احیای کنسول گری کشورهای مختلف در تبریز می تواند به توسعه شهر تبریز در ابعاد مختلف کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام احمدی گفت: همایش پسران روزه اولی روز (30 اردیبهشت) و دختران روز اولی(1 خرداد)، ساعت 18 در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
حیدری، گفت: با موافقت هیات وزیران 2 شهر جندی شاپور و شهیون به تعداد شهرهای، شهرستان دزفول اضافه شد و تعداد شهرهای شهرستان به 11 شهر افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
دولت و در راس آن وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی در حوزه مسکن بسته های ویژه ای را در سال جدید برای رونق بازار مسکن در دستور کار دارد و در این راه یکی از اقدامات تقویت بخش عرضه با حمایت از ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
دولت دوازدهم توانسته است در زمینه تولید برق اقدامات مناسبی انجام دهد به طوری که رفع محدودیتهای تولید و افزایش ظرفیتهای موجود در نیروگاه ها به همراه راه اندازی 11 واحد جدید نیروگاه حرارتی باعث شد در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
استاندار همدان با تبیین خط مشی دولت دوازدهم بر اساس تدبیر، عقلانیت، شفافیت، صداقت و اعتدال گفت: ملاک ما شایسته سالاری است و فرمانداران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
حجت الاسلام محمدصادق اکبری امروز(26اردیبهشت) با حکم آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان مازندران معارفه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۷    
استاندار ایلام، گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، هرچه سریع تر اطلاعات لازم را به موقع در سامانه سجاد بارگیری و ارسال کنند تا اعتبارات اختصاص یافته به استان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
مراسم سوگواری به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، در بقاع شاخص بخش ها و نواحی مختلف استان قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
حجت الاسلام ستوده، گفت: رویکرد سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات واقفین است که عموم مردم از آن بهره مند شوند زیرا وقف یک سرمایه اجتماعی است و اعتماد مردم مهمترین مولفه در این سرمایه گذاری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۷    
حجت الاسلام بهشتی پور گفت: صبر و شکیبایی حضرت خدیجه (س) در رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) تبیین می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
استاندار زنجان از روز قدس به عنوان یک رویداد فراملی یاد کرد و گفت: این راهپیمایی باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
حسینی با اشاره به اینکه با تکمیل و واگذاری 500 هزار مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی به زودی شاهد اتفاقات خوب و تاثیر آن در بازار مسکن هستیم، گفت: پرونده مسکن مهر به زودی بسته می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۳    
مرتضوی، گفت: امروز باتوجه به تهدیدات کشور، می طلبد که با اقدامات و تمهیدات بازدارنده؛ روند پدافند غیرعامل را تقویت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
شریعتی، با بیان اینکه بعد از ترویج فرهنگ قرآن باید بتوانیم رفتار قرآنی را در جامعه غالب کنیم، گفت: در سال 98 اعتبارات مضاعفی به حوزه قرآنی خوزستان اختصاص داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
پل پوگبا برای ادای فریضه حج عمره در ماه مبارک رمضان به مکه مکرمه و مسجد النبی سفر کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
یک انجمن آکادمیک خواستار تحقیقات بین المللی در مورد پیدا کردن آنچه در اردوگاه های سین کیانگ در حال اتفاق افتادن است،شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج و تبیین روحیه احسان و نیکوکاری را از برکات انقلاب بیان کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از تحت پوشش بودن بیش از سه هزار یتیم استان زیر نظر این نهاد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
کمالی سروستانی گفت: هم اکنون در فارس 34 موزه خصوصی و دولتی وجود دارد که 17 موزه آن در شیراز است و هم چنین استان دارای 12 مجوز مجموعه داری تاریخی و فرهنگی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
استاندار کرمانشاه خواستار تشکیل یک بسیج عمومی برای اجرای طرح کنترل فشار خون و کمک به سلامت جامعه شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
بهرامی نسب گفت: شیراز با 12 هزار نفر شرکت کننده در بخش کتبی و 10 هزار نفر در بخش آوایی مسابقات رتبه نخست کشوری را 11 رشته به دست آورد یعنی جمعا 22 هزار نفر در مسابقات شرکت کردند و استان خراسان با 2 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
آیت الله دژکام گفت: باید ولایت مومنان را داشته باشم و رهبر انقلاب مومن است، اطمینان قلب و یقینش از قران است و ولایت ایشان ما را از قرآن بهره مند می کند، خواندن قرآن بدون ولایت مومن به جایی نمی رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
حجت الاسلام زمانی گفت: امروز دارالقرآن بسیج با تجارب قرآنی مأمور به دنبال کردن برنامه های قرآن شده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
سرهنگ خسروانی گفت: همانطور که برای عید نوروز مقدمات فراهم می شود و همه جا گل کاری می شود باید برای ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن نیز نیز آماده بود و مقدمات فراهم شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۲    
آیت الله رییسی شهدا را به معنای دقیق کلمه، سیاسی ترین چهره ها و روشنفکران واقعی جامعه توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
جشنواره مردمیِ تولیدات هنری رسانه ای در حوزه امربه معروف و نهی ازمنکر با تاکید بر فعال کردن ظرفیت ها به ویژه در مساجد برای عمل به این فریضه، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
نمایشگاه ضیافت، که در پی وزش تند باد به بخشی از غرفه های آن خساراتی وارد شد، پس از یک روز تعطیلی، امروز بازگشایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
حجت الاسلام محبی با تشریح برنامه های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر، گفت: این ستاد موظف به فرهنگ سازی این فریضه است نه آنکه با منکرات برخورد کند. وظایف و اقدامات ما به خوبی به مردم معرفی نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
پروژه های فنی و مهندسی از بخش هایی است که ایران و عراق در آن همکاری های مشترکی دارند و بنا به تصمیم جدید دولت عراق همه پروژه های نیمه تمامی فنی و مهندسی ایران می توانند در این کشور آغاز به کار کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
سالاری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و بانک های استان برنامه ریزی جدی برای استفاده از ظرفیت تبصره 18 قانون بودجه سال 98 انجام دهند گفت: نمی خواهیم فقط آمار پرداخت وام در استان بالا برود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، 12 محفل انس با قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
صندوق ضمانت صادرات ایران و اتاق مشترک ایران و عراق در راستای افزایش همکاری ها و تعامل برای توسعه صادرات تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
با تصمیم بانک مرکزی، استفاده اجباری از رمز دوم یکبار مصرف برای مشتریان نظام بانکی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت 24 فردا پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
رییس اتاق بازرگانی ایران به دنبال مذاکرات پیشین، در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی 6 پیشنهاد برای اصلاح سیاست های ارزی در حوزه صادرات غیرنفتی را ارائه داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
اسماعیلی گفت: نظر آیت الله رئیسی بر این است که امسال هفتۀ قوۀ قضائیه با رویکردی جدید و برنامه های محتوایی برگزار شود به نحوی که ضمن اطلاع رسانی به عموم مردم و اقشار خاص جامعه راجع به عملکرد بخش های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
آیت الله جنتی گفت: مسئولان با جدیت و همت مضاعف برای رفع مشکلات معیشتی و گرانی های اخیر تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سامانه جامع اطلس جهادی رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
کتاب آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد از سوی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه ی بازار نشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
فتاحی با بیان اینکه دانشگاه شیراز با اجرای طرح هایی مانند راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب به مدت 2 سال متوالی رتبه برتر مدیریت سبز را به دست آورده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
اختیاری گفت: طرح تراز سبز به مدیریت کلان کمک می کند که در چه بستری در حوزه محیط زیست کمک کنند و کاربرهای این سامانه کمک کننده به محیط زیست هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
پل خانی از مشاهده بیماری زنگ زرد گندم در مزارع حومه شهرستان مرودشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
لطفی گفت: شاخص اول طرح تراز سبز ارزش علمی و رقابت دانشگاهی در به کرسی نشاندن اصل توسعه پایدار در نظام برنامه ریزی کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
ستایش گفت: سردر دانشگاه شیراز تا پایان سال در میدان ارم قرار می گیرد و ورودی اصلی دانشگاه تبدیل به پیاده رو شده و ورود خروج خودروها به ورودی کوهسار مهدی منتقل می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
مبلغ حوزه علمیه قم، تمجید اهل بیت از حضرت خدیجه را حاکی از چهره برجسته آن بانو دانست و با بیان اینکه حضرت خدیجه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
کرمی از رشد 17 و نیم درصدی سرانه مطالعه گیلان طی 6 ماه دوم سال گذشته خبرداد و افزود: جشنواره کتابخانه رضوی نماد یک فعالیت نو در عرصه کتابخوانی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
یزدانی گفت: از ابتدای ماه رمضان 19 مادر زندانی با کمک یک میلیارد و 700 میلیون تومانی خیرین آزاد شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
پل خانی از مشاهده آفت پروانه خوشه خوار گندم برای اولین بار در مزارع حومه مرودشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
آیت الله علما، جوهره ماه مبارک رمضان را در لطافت روح و جان انسان دانست و گفت: ضیافت الهی و معنوی برگشت به طهارت درون و باطن دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
ایزدی گفت: 28 اردیبهشت، مصادف با روز جهانی موزه ها، بازدید از موزه های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری رایگان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: در دفن والدین جانبازان بالای 25 درصد، مطابق قانون شهرداری و اوقاف باید در تدفین آنان مطالبه حقوقی نکنند و خدمات لازم به نحو مطلوب ارائه شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
مومنی زاده با بیان اینکه مردم گیلان همواره در کارهای خیر پیشقدم بودند گفت: انتظار داریم امسال جشن گلریزان زندانیان غیر عمد با تحولات مثبتی نسبت به سال های گذشته برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۲    
آرمان از ارسال چهارمین محموله کمک های جمع آوری شده مردم آستارا به مناطق سیل زده به ارزش 450 میلیون ریال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه امام خمینی(ره) خود را خادم مردم می دانست و دغدغه مردم داشت گفت: مسئولان نیز باید خدمتگزار مردم باشند و صادقانه به آنان خدمت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
ساسانیان با بیان اینکه قانون به صراحت نحوه برخورد با متکدیان به ویژه افراد حرفه ای در این زمینه را مشخص کرده است، گفت: با متکدیان حرفه ای برخورد می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
روحانی کاروان های حج با استفاده از آیه 124 سوره مبارکه طه؛ معیشت ضنک را تالی اعراض از ذکر خدا و نتیجه رویگردانی از ذات باری تعالی دانست و افزود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
زندی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال شش تن و 864 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: این رقم از رشد 47 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
شفیعی گفت: کالا برگ های توزیع سوخت روستایی تا اول خرداد ماه امسال اعتبار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
اکبری گفت: تعداد 14 نفر از اشراری که منجر به شهادت شهید نایبی شده بودند دستگیر و در بهمن ماه سال گذشته، سه نفر به چوبه دار آویخته شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
جمشیدی، با اشاره به تشرف 120 نفر از مددجویان به بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع)، گفت: دختران بالای 18 سال تحت حمایت کمیته امداد در سفری 10 روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
آیت الله ناصری یزدی با اشاره به توجه به کلاس های غیر قرآنی در تبریت فرزندان گفت: امروز برای فرزندان خود کمتر تربیت قرآنی در نظر می گیریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس جهاد کشاورزی خوسف گفت: خروج بذر پنبه مله و پیاز گل نرگس از خوسف تنها با تایید جهادکشاورزی ممکن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
طالبی با اشاره به برکات قرآن در جامعه گفت: امروز خوشبختانه نمود قرآن را در کشور و جهان اسلام شاهد هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان بیان داشت: امروز عده ای با زور و خشونت و نسل کشی می خواهند خود را ام القرای جهان اسلام معرفی کنند اما غافل از آن که ''فتحت المدینه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۰    
یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در قرآن آیات متعددی به فریضه حجاب پرداخته است، گفت: یکی از سرمایه های مهمی که در سلوک دینی ما باید محور قرار گیرد، غیرت دینی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از بازنگری دستورالعمل حمایت از آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۰    
حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: در جریان رنسانس دو اتفاق مهم در غرب رخ می دهد که اتفاق نخست افول کلیسا است و مقوله اصلی دوم ظهور و رشد علوم تجربی است ضمن اینکه نحوه نگرش به این علوم در دوره مدرن کاملا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
سومین همایش استانی "نفس" همزمان با ماه مبارک رمضان و روز اهدا عضو به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر گزارش میدانی تیم ارزیابی و هماهنگی خود از مناطق سیل زده را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
محمدپور گفت: مفاخر و مشاهیر زیادی در زمینه های شعر، ادب، نگارگری، نقاشی، موسیقی، خوشنویسی، تاریخ، سیاست، فقه، تفسیر، فلسفه و ... از شهر تبریز برخاسته اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، نسبت به سیلابی شدن رودخانه ها و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور طی روزهای آینده هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
حیدری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه برای تحقق اهداف مورد نظر باور و ایمان داشته باشند و این ظرفیت مهم دستگاه را به جایگاه واقعی خود برای تحقق اهداف مورد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام قدوسی گفت: ماه مبارک رمضان، تنها یک مناسبت مذهبی نیست، بلکه یک سبک زندگی برای نشاط روحی و جسمی انسان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
عبدالهی گفت:محفل انس با قرآن ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
ترکی گفت: سامانه آماری با عنوان ساوانا آماده کرده ایم که تمام دستگاه های اجرایی ملزم به ورود اطلاعات شان در این سامانه هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری پنل های تخصصی همایش ملی شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالش ها، فرصت ها و کاربردها و نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در حاشیه این همایش خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
شهردار منطقه 20 از تدوین سند مرجع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بر اساس سند راهبردی و عملیاتی شهرداری منطقه 20 خبر داد و اجرای پروژه های این حوزه با رویکرد سنجش اثربخشی اجتماعی را در دستور کار متولیان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
فخاری با بیان اینکه استان تهران از نظر سرانه های مختلف از جمله سرانه آموزشی و ورزشی دومین استان نابرخوردار کشور محسوب می شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رکن الدینی از آغاز برنامه های هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار هرمزگان، همدلی و همبستگی در استان هرمزگان خبرداد و گفت: مدیران روابط عمومی ها در جهت تقویت خود، مشاور رسانه ای انتخاب کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام عباسیان، گفت: محافل انس با قرآن کریم در شب های ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز بین المللی در امامزادگان و مساجد شاخص استان کرمانشاه برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام فتاح گفت: وسایل و امکانات مورد نیاز زائر باید بدون آن که درخواستی مطرح کند، آماده و در اختیارش باشد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۰    
دوچرخه سوار ایرانی و سفیر فرهنگی ورزشی حامل پیام شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طی سفر به مناطق مختلف کشور به هرمزگان سفر و با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
استاندار آذربایجان شرقی ضمن تائید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: با گرانفروشی مقابله می کنیم، اما نظارت ناکافی بوده و مجازات ها با جرم ها متناسب نیست.