جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۵۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
پوگبا با انتشار تصویر در حال طواف کعبه نوشت: هیچگاه اعتقادات را فراموش نکن.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۸    
تشییع پیکر حاج علی نجفی پدر شهید عیسی ( محمدعلی) نجفی و همسر گرامی شان، عصر شنبه (28 اردیبهشت ماه) در بهشهر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
سبد غذایی و بهداشتی در روستاهای سیل زده شهرستان شادگان خوزستان از طرف آیت الله فاضل لنکرانی توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
غراوی با بیان اینکه ارزیابی تمامی 17 هزار 800 واحد مسکونی خسارت دیده از سیلاب استان صورت گرفته است، اظهار کرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۳    
نماینده کارفرمای سد مخزنی کوچری با بیان اینکه آب حاصل از سر ریز سد، سفره های زیر زمینی را سیراب خواهد کرد، گفت: این آب به سد 15 خرداد وارد خواهد شد و به آن کیفیتی برای شرب می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۱    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، چهره ها، فعالان و اصحاب قرآن کریم شهرستان اراک در گردهمایی بر آستان جانان مورد تقدیر قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: پرسنل دادگستری خراسان شمالی با کسر یک روز از حقوق خود مبلغ یک میلیارد ریال به سیل زدگان شهر آشخانه کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۹    
جمیاری با اشاره به اینکه امسال 557 زندانی غیرعمد در زندان های استان به سر می برند که 16 نفر از این تعداد را خانم ها تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: جشن گلریزان هرساله در شهرهای گچساران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
در سومین روز از دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، کارگاه عملی هنرهای تجسمی در جیرفت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۹    
حاج علی نجفی پدر شهید عیسی ( محمدعلی) نجفی از شهدای دوران دفاع مقدس؛ شامگاه پنج شنبه به همراه همسرش در بهشهر به قتل رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۹    
محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی حامد شاکرنژاد همزمان با وفات حضرت خدیجه (س)در نکا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه دانشگاه نقش موثری در هدایت جریان های فکری دارد، به تبیین وظایف دانشجویان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۹    
یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت خدیجه(ص) برای پیامبر(ص) و دین اسلام جان، آبرو و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند، حضرت خدیجه(س) چنان مقامی داشتند که خدا و جبرئیل(ع) بر ایشان سلام می رساندند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
یک استاد حوزه علمیه گفت: حضرت خدیجه(س) در تجارت پایه گذار کسب درآمد حلال با مضاربه بودند در حالی که اکثریت اعراب جاهلی مکه با نزول خوری و رباخواری به کسب درآمد اشتغال داشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۹    
حمزه ئی از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۹    
کرمیان، با اشاره به پیش برنامه های متنوع دینی، فرهنگی و با محوریت قرآن در جش رمضان امسال، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۹    
فرح بخش گفت: امروز با یک برنامه جامع و با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب که در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی و فرهنگی بیان شده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۹    
حجت الاسلام توکلی با بیان نکاتی راجع به سوره توبه، آن را راهبردی برای شیعیان دانست که ماهیت منافقین را نیز آشکار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: مردم بدانند که جنگ نمی شود و آمریکا می داند شرایط اقتصادی منطقه ای اقتضای جنگ را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۹    
رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه استان همدان 370 زندانی مالی با 18 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی دارد از مردم خیر خواست در اقدام خداپسندانه آزادی زندانیان مشارکت داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
آیت الله ناصری یزد با اشاره به راهبرد مقاومت برای مقابله با دشمنان گفت: مقاومت گزینه اصلی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
حجت الاسلام رضا سعادت فر، گفت: در قرآن کریم داستان های زیبا و آموزنده ای برای تربیت انسان آمده است پس قصه راهی برای تربیت انسان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۷    
آیت الله حسینی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان عالی نظام اشاره کرد و گفت: اگر این رهنمودها عملی شود، مشکلات مملکت بسیار کم و به حداقل می رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: هر کسی که در هر سمت، جایگاه و لباسی به سفره مردم خیانت می کند بداند به روی حجت خدا شمشیر کشیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات عربستان را محکوم کرد و خواستار مجازات عربستان سعودی به خاطر قتل خاشقجی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه فرهنگ های غربی برای کشور ما چالش ساز است، گفت: کشورهای دنیا به تعهد و صداقت ملت ایران اعتقاد دارند و دشمنان خود را می شناسند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
حسینی بوشهری گفت: ملت بزرگ ایران از جنگ روانی دشمن هراسی ندارد، باید نقاط ضعف را شناخته و مشکلات را برطرف کنیم، اقتصاد بیمار است و این اقتصاد به نفت وابسته است و از این رو این مشکل وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس قرآن و عترت است، گفت: کشور نیاز به مدیریت انقلابی به خصوص در مقابل با تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
صادقی واعظ گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن دین و معنویت در جامعه بوده و در این زمینه سکوت کردن خطرناک و مذموم است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه حمله نظامی برای دشمن ممکن و مقدور نیست، گفت: وقتی قرار شد امنیت منطقه از بین برود تمام منافع امریکا در دنیا ناامن خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
هانی گفت: با اقدامات و پیگیری های انجام شده و ایجاد بسترهای مناسب، بیش از 200 هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
ابراز دلسردی انجمن اسلامی ایرلند از مخالفت ساکنان محلی با ساخت مسجد بعد از توقف پروژه ساخت مسجد جامعه این شهر صورت گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آمریکا به دنبال مذاکره برای توقف صنعت موشکی ایران است، گفت: امروز ملت ایران به بلوغ سیاسی رسیده و هیچ ایرانی با شعوری دنبال مذاکره نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
ظریف در پکن، پایان رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات در شورای نگهبان، بررسی لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه در دستور کار مجلس ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: این عزت، قطعا و قطعا نتیجه درایت رهبری است که ذره ای در برابر آمریکا کوتاه نیامد و الا عده ای که آمریکا را صاحب شاه کلید می دانند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه رفسنجان بار دیگر پایین بودن قدرت خرید مردم را به مسئولان گوشزد کرد و با بیان اینکه دولت و مجلس طرحی برای گشایش اقتصادی ندارند، تاکید کرد: فرمایشات رهبری را عمل کنید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: درآمدهای نفتی در این شرایطی که دشمن برای ما فراهم کرده است باید اصلاح شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
حجت الاسلام صفایی پور گزینه قطعی ملت ایران در برابر آمریکا را مقاومت عنوان کردوگفت: این رمز پیروزی ما از ابتدای انقلاب اسلامی بوده است و ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جشن گلریزان نردبانی برای سعادت انسان است، گفت: آزاد کردن یک زندانی معامله کردن با خدا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
محمودی اصل کشورمان را پر مصرف دانست و گفت: اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهم ترین نیازهای کشور بوده تا در حوزه های مختلف نیازهای داخلی تامین شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
شورای شهرگلپایگان، پس از گذراندن موانع متعدد، یحیی عیدی بیرانوند را به عنوان شهردار جدید شهر گلپایگان معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
ماموستا خدایی، پایبندی به ارزش های انقلاب را بهترین راه غلبه بر توطئه های دشمنان دین اسلام ذکر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان طی این سال ها آن ها را خوار و ذلیل کرده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه مسجد مکی زاهدان با اشاره به اینکه آزاد کردن یک زندانی، لیاقت می خواهد، گفت: جشن گلریزان از برکات انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
دانایی از مبتلا بودن 35 درصد افراد بالای 30 سال استان سمنان به فشارخون خبردادو گفت: برنامه بسیج ملی فشارخون کنترل و مراقبت از بیماری ها است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه صدای دانشجو، صدای ارزش های دینی است، با انتقاد از نحوه برخورد مراکز فرهنگی و دانشگاه ها گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل گفت: آیت الله بهجت(ره) در کنار حضرت امام راحل(ره) و علامه طباطبایی(ره) سه رکن انقلاب در بُعد تربیت قشر روحانیت انقلابی بودند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: در حال حاضر فشارهای همه جانبه برعلیه نظام جمهوری اسلامی وارد می کنند که مقاومت و ایستادگی ملت و مسئولان نظام اسلامی را برابر نظام سلطه کاهش دهند اما ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
آیت الله عابدینی گفت: امروز آمریکا به قدرتی پوشالی تبدیل شده که توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد و رئیس جمهور آمریکا اینقدر می فهمد که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر آمریکا در طول 40 سال گذشته توان حمله نظامی داشت؛ لحظه ای تعلل نمی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام احمدی نیک، گفت: 25 سال آینده، جمعیت زیر پانزده سال ما با جمعیت کهن سال ما یکی می شود و جمعیت پیر یک خطر و یک تهدید برای کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
آیت الله شاهچراغی، با اشاره به مشکلات گسترده آمریکا در سیاست های خارجی و داخلی کشورش گفت: یاوه گویی های استکبار جهانی علیه ایران به سرانجامی نمی رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه اروپایی ها قابل اعتماد نبوده و یدک کش آمریکا هستند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه های بین الملل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
مردمان تپه علی کش به عنوان اولین کشاورزان جنوب غربی آسیا در 8 هزار سال پیش به کشت گندم، جو، ماش، کتان و اهلی کردن حیوانات نظیر بز و میش نائل آمدند تا برای نخستین بار به تولید غذای مطمئن برای بشر دست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
آیت الله حسینی همدانی با بیان این مطلب که توافق نامه برجام مصداق صلح با معاویه است، گفت: حکومت امام حسن مجتبی(ع) عبرت های سیاسی بسیاری دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه شهر چوار، گفت: برخی مردم را از سایه خیالی جنگ می ترسانند و آدرس مذاکره و سازش می دهد که البته آنان مسببین اصلی شرایط خاص کشور هستند و التهاب آفرینی و ارعاب مردم از سایه خیالی یک جنگ موهوم و ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
آیت الله دژکام گفت: ما به تصمیم گیران اعلام می کنیم به دستور رهبرمان تنها گزینه ما مقاومت تا آخر است، از مسئولان می خواهیم وقتی فشارها زیاد می شود، آنها نیز شجاعت و جسارت خود را بیشتر نشان دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک در زمینه های مختلف و همچنین تامین بخشی از لوازم خانگی مناطق حادثه دیده بر اثر سیل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
مسجد دیانت دارای دو طبقه است که گفته می شود آتش به طبقات بالایی نیز سرایت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
حجت الاسلام احمد نجنو، گفت: روح ماه مبارک رمضان، بیدار شدن از خواب غفلت است و برای بیداری باید به برنامه هایی که خداوند متعال برای این ماه گذاشته است، عمل کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
در قانون اساسی اتریش آزادی بیان و ادیان یک اصل اساسی محسوب می شود ولی تصویب این قانون به صراحت نوعی از اسلام ستیزی بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ترس دشمن مانع جنگ نظامی او علیه ایران است؛ بر اهمیت توجه به جنگ اقتصادی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
نمکی گفت: بیماری های غیرواگیر عامل 313 هزار مرگ در سال96 بود. از این 313 هزار مورد، 161 هزار مورد به دلیل بیماری های قلبی و عروقی بود و حدود 97 هزار مورد از مرگ و میر مردم ایران مستقیما به دلیل فشار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از 75 درصد از زندانیان را محکومان مالی تشکیل می دهند که اصلاحیه قانون چک منجر به کاهش زندانیان می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه هرگز سر دو راهی جنگ و صلح نیستیم، گفت: دشمن بداند گزینه قطعی ملت ایران مقاومت عزتمندانه است نه تسلیم ذلیلانه.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
مسجد العباس در یمن با قدمتی 900 ساله از آثار معماری منحصر بفرد در جهان عرب و اسلام به شمار می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
،وزرات گردشگری فیلیپین نقشه راه گردشگری حلال را برای توسعه بیشتر و گسترش ورود مسلمانان از کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورهای اسلامی در این کشور،ارائه داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
گزارش همایش بازار گردشگری و سفر عربی حاکی از آن است که بخش گردشگری حلال با آغاز سال 2020 میلادی 1.2 میلیون فرصت شغلی در منطقه خاورمیانه فراهم می کند و 72 میلیارد دلار کل هزینه مسافران خاورمیانه در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
بازار جهانی غذای حلال در حال رشد افزون برای همه افراد با پیشینه های مختلف در سراسر جهان است و تایلند هم قصد دارد صادرات غذاهای حلال خود به کشورهای غیر اسلامی را افزایش دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
یکی از موسسان بانکهای اسلامی در یمن با اشاره شرایط انسانی و معیشیتی وخیم در جهان اسلام گفت: زکات و راه حل جادویی برای تسریع در احیای اقتصاد اسلامی و پایان بحران های اقتصادی در جهان اسلام خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی از برگزاری جشن گلریزان همزمان با 30 اردیبهشت برای آزادی 175 زندانی جرائم غیرعمد استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
مسئول مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی از استقبال 1200 نفر از حفظ مجازی قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 300 نفر به صورت فعال برنامه حفظ را دنبال می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: مذاکره با بدعهدان پیمان شکن که به هیچ تعهد اخلاقی و سیاسی پایبند نیستند واقعا سم است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
نشریه نشنال جئوگرافیک فهرستی از زیباترین مساجد در سراسرجهان را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۷    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با کلام وحی با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، در بندر آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 28 اردیبهشت 1398 برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۷    
جنگل های بارانی به قلم ربکا هانتر با هدف آشنایی نوجوانان با موضوع محیط زیست به علل نابودی جنگل ها پرداخته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
حجت الاسلام جعفری، گفت: نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد معتضدی کرمانشاه دایر می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
کیانی اصل ضمن تاکید بر اینکه باید عمل به قرآن سرلوحه کارها و فعالیت ها باشد و فقط جزء خوانی صرف مدنظر قرار نگیرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
رزاقی گفت: شرایط امروز کشور شرایط جنگ اقتصادی است و همه مسئولان باید این مهم را درک کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
رزمجویی گفت: در راستای حمایت از بخش صنعت استان، کمیته ویژه ای با عنوان رونق تولید در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده است که در این کمیته مسایل واحدهای تولیدی و صنعتی که مشکل و یا محدودیت است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری ارایه تک اثر در نگاه خانه ها را جذاب و اثر گذار دانست و گفت: افول آمریکا، معضلات شهری، رونق تولید و گام دوم انقلاب، محوریت برنامه های امسال ماست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
ظریف گفت: اگر جامعه بین المللی احساس می کند که برجام یک دستاورد مهم است، باید همانند ایران اقدام عملی برای حفظ برجام کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
همتی در یادداشتی اینستاگرامی اعلام کرد: نزدیک 60 درصد ارز ناشی از صادرات، به چرخه اقتصاد برگشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
حجت الاسلام حسینی قمی با اشاره به وظایف مسئولان در برابر شرایط اقتصادی مردم گفت: مسدولان باید تلاش خود را دوچندان کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند البته مردم هم باید به فکر هم بوده و به داد هم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
دستورالعمل محل اخذ مالیات و عوارض واحدهای تولیدی از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بجنورد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه آراستگی به صفت احسان محور دعای روز یازدهم از ماه مبارک رمضان است، گفت: اگر کسی ایمان و تضرع و ذکر خدا را همراه با استقامت در مسیر او محور قرار دهد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
خوب پور با بیان اینکه در استان بیشتر از 45 موسسه قرآنی وجود دارد، گفت: اگر یک دهم در زمینه قرآن هزینه کنیم، موسسات قرآنی تعطیل نخواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: دریای قرآن در قلب ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) قرار دارد، شما با واسطه آنان به حقیقت قرآن دست پیدا می کنید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز 455 هزار و 196 تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 947 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان است که شاهد کاهش قیمت طلا و سکه در پایان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وارد پکن شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۵    
حجت الاسلام ستاری با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با کارآفرینی و خرید از کالاهای داخلی برای مصارف خود، در عمل از شعار رونق تولید حمایت می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۵    
بحرانی از آغاز احداث اولین سایبان باغ با استفاده از تسهیلات سایبان با اعتبار چهارمیلیارد ریال در سطح سه هکتار خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
گتمریان از توانمندی سازی هزار نخبه قرآنی از طریق فضای مجازی در سپاه خبر داد و گفت: سی و هفتمین دوره از مسابقات قرآن مرحله مقدماتی بعد از ماه رمضان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه طمع، انسان را در برنامه ریزی و محاسبه دچار اشتباه می کند، گفت: یاران امام زمان(عج) مرز مالکیت ندارند زیرا اهل طمع یا جزع و فزع نیستند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
حجت الاسلام علم الهدی با بیان اینکه مرحوم سیدابراهیم جذبی کارکردهای فراموش شده مسجد را احیاء کرد، گفت: وی نمونه یک امام جماعت طراز اسلامی است که موجب پیوند ناگسستنی مردم با مسجد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
مراسم چهلمین روز درگذشت امام جماعت مسجد روحانی و مبدع برگزاری دهه غدیریه در مساجد تهران، با حضور نمایندگان مراجع و نیز ائمه جماعات برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره به خدمات مرحوم جذبی در حوزه مساجد، گفت: وی مردم داری و خوش رفتاری را سرلوحه اداره مسجد قرار داده بود و نمونه ای کامل از مسجدداری در طراز انقلاب اسلامی را به همگان نشان ...
  • ۱