پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۵:۲۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۴    
رنجبری از بازگشایی یک خیابان جدید در کوی آیت الله غفاری(محله شهناز) بندرعباس با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان گفت: حفر یک حلقه چاه آب در قوشخانه، دو حلقه در زیارت و دو حلقه در شیروان انجام شده و چهار حلقه در دست برنامه است تا از آب های زیرزمینی با کیفیت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۳    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: آثار سوختن ناشی از یک نوع سم استفاده شده بر روی تعدادی از درختان سیب در دو روستای شیروان مشاهده شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
جلالی جواران گفت: دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس گروه معارف دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۹    
کتاب الکترونیکی سی روز، سی آیه شامل توضیح و تفسیر آیات قرآن همراه با تفسیر رهبر انقلاب، متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و بیانیه گام دوم انقلاب منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
مرادی گفت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در ساعات نزدیک به افطار بهتر است شهروندان سفرهای درون شهری خود را به ساعات پیک ترافیک موکول نکنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
محسنی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، امسال در پنجمین سال برگزاری طرح نسیم همدلی، مسابقات قرآنی شهروندی را در مساجد شهر بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
حجتی بر تأمین کامل امنیت غذایی کشور در شرایط تحریم تأکید کرد و گفت: با استفاده از راهکار های جدید باید از ظرفیت های موجود برای تأمین امنیت غذایی استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
کتاب یکپارچگی دانش اثر ادوارد ویلسون با ترجمه محمد ابراهیم محبوب است که برای نخستین بار به همت نشر نی چاپ و روانه بازار نشر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
بهره مند با بیان اینکه از سال 92 برنامه غربالگری تکامل کودکان در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت با استفاده از پرسشنامه های 19 گانه ASQ انجام می شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه برادران همراه با برنامه های متنوع مذهبی در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
گلباغی،از برگزاری آیین معنوی جزءخوانی قرآن کریم تا پایان رمضان در مسجد جامع سنندج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
چندرسانه ای 1398/2/19 - 09:17 788147 گزیده سخنان حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند درخصوص غفلت به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شد. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۹    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، نمایشگاه قرآن کریم با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان گرمه آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۴    
اسکندرپور گفت: با ایجاد نگاهی نو به داشته های تاریخی، فضاهای شهری متفاوتی را ایجاد و در اختیار شهروندان قرار می دهیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۴    
ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و در شب های قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
دوره آموزشی با عنوان "زیبایی های زندگی در قرآن کریم" در ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان اداریرشهرداری تبریز آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه شب های آسمانی در فرهنگسرای الغدیر همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
در شهر هلیفکس ایالت نوا اسکاتیا کانادا مسلمانان طرح جالبی برای برگزاری نمازهای جماعت مساجد این کشور اجرا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۴    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امام زادگان و بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان پذیرای روزه داران و میزبان طرح ضیافت الی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
مرکز ملی فضای مجازی کشور به منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری ها برای ارتباط فعال و مؤثر و بهره گیری بهینه از توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های موجود با شورای عالی انقلاب فرهنگی تفاهم نامه امضا کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۴    
هرمزی گفت: رانش زمین 4000 میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت وارد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۴    
ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار محصولات پروتئینی اقدام به توزیع گوشت قرمز در تهران و استانها کرده است و حالا برای نظارت بهتر بر این بازار کنترل بر عرضه فرآورده های خام دامی در ماه رمضان تشدید می ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
اظهارات شخصیت های نزدیک به حکومت سعودی در حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به غزه با موج خشم کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
درحالی که روز دوشنبه به نظر می رسید وکلای کاریا قصد داشته باشند توافق نامه را به چالش بکشند، اما این اتفاق نیفتاد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
مردم بحرین تظاهراتی در شهرک های ابوصبیع، السنابس، البلاد القدیم و المصلی و یک تجمع انقلابی در شهرک کرباباد در محکومیت جنایت اعدام شهدای حجاز برگزار کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از عضویت 451 هنرمند استان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۲    
گوهری راد گفت: 72 برنامه سند تحول بنیادین در اولویت سال جاری اداره کل آموزش و پرورش گلستان قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۲    
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر خرید زولبیا و بامیه از مراکز تولید و عرضه مجاز تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام و با حضور اعضا تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۲    
استاندار خراسان جنوبی طی حکمی عباسعلی ملکی را به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۲    
آیت الله عابدینی گفت: برای مقابله با سوء استفاده از بیت المال نباید رودربایستی داشته باشیم و باید با جدیت امر به معروف و نهی از منکر را در این مرحله به اجرا در آوریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۲    
چندی پیش انجمن جهانی فولاد گزارش داد که تولید فولاد خام ایران در سه ماهه نخست سال 2019 با رشد 7.1 درصدی همراه بود و در تایید ایت موضوع در آمار ارایه شده از سوی انجمن فولاد ایران به رشد 13 درصدی تولید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۲    
امیرحسین رحمتی نفر اول سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش قرائت دانش آموزی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و از سوی ایشان مورد تفقد قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۲    
آشناگر بااشاره به اینکه در تقدیر از معلمان کوتاهی شده و همه ارکان حکومت باید کمک کنند تا دغدغه معیشت کارکنان آموزش و پرورش برطرف شودگفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۲    
ذوالعلم مبنای تربیت اسلامی،را تفکر و تعقل دانست و گفت: باید به دانش آموزان قدرت تفکر نه قدرت تست زنی را آموزش دهیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۰    
آیت الله رییسی گفت: لایحه جامع حقوق شهروندی با بهره مندی از تجربیات گذشته و مصادیق جدید تهیه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، راه حل بسیاری از مشکلات را در اتکا به توان داخلی دانست و گفت: خودکفایی هر کشوری باعث اقتدار و قدرتمندی آن کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۰    
باستانی شبکه توزیع در کشور را دارای ارکان و قوانین مشخص دانست و گفت: این ارکان به مثابه دانه های تسبیح باید به یکدیگر متصل باشند تا بهترین نتیجه در زمینه توزیع کالا در بازار حاصل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین حضور خود را در برنامه های حوزه فرهنگ و هنر استان اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۷    
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 70 میلیارد ریال زکات در سیستان و بلوچستان جمع آوری شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در تبریز خبر داد و گفت: فرش دستباف، نمونه ای بارز از هویت و فرهنگ تبریز و آذربایجان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
ناصری با اشاره به ثبت جهانی صنعت پارچه بافی سنتی خراسان جنوبی، گفت: صنعت پارچه بافی استان با محوریت میراث فرهنگی به عنوان خوشه تعریف شود تا انحصار این محصول برای خراسان جنوبی باقی بماند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
جمعی از خبرنگاران رفسنجان در قالب تور تهران گردی و حضور در برنامه ها و مکان های مختلف به ویژه در صحن علنی مجلس، تجربه متفاوتی کسب کردند؛ این برنامه به همت نماینده مردم رفسنجان و انار برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
هنری گفت: در مجموع سال گذشته در سرفصل های مختلف استانی و مشارکتی 326 پروژه با اعتبار مصوب 29 میلیارد تومان در ردیف برنامه اجرایی قرار دادیم که تاکنون 17 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از کارهایی که برای هنرمندان استان در رشته های مختلف هنری در حال برنامه ریزی هستیم برگزاری حراج بزرگ آثار هنری هنرمندان در اواسط سال 98 است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
میرجعفریان با اشاره به مشکل اعتبار و تخصیص در دستگاه های اجرایی، گفت: برخی از پروژه های بسیج سازندگی مستقیم به صورت موافقت نامه دو امضایی بین دو دستگاه اجرایی مبادله شود تا دیگر نیازی به تنظیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
محمدی از جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک های نقدی به سیل زندگان توسط امداد گران استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
آیت الله نورمفیدی گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که می توانیم روح خود را از زنگار و آلودگی پاک کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
سراوانی گفت: برق برجک پاسگاه نارلی آجی سو در منطقه صفر مرزی استان گلستان به وسیله پنل های خورشیدی تهیه شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
غراوی گفت: نباید هیچ ساخت و سازی در حریم و بستر رودخانه های استان گلستان اتفاق بیفتد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
سردار قاسمی با تاکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی ملی کمک به سیل زدگان در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام مروی گفت: قوه قضائیه باید باعث ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم و ایجاد احساس نا امنی در متخلفان شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
مسلمی گفت: خوردن علوفه یخ زده منجر به براکسی و عفونت روده و معده کل و میش ها در پارک جنگلی شده که بر اثر آن تعدادی کل و میش مردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
رستمی گفت:در شرایط خاص اقتصادی کشور لازم است مدیران دستگاه های اجرایی بیشترین جسارت،تدبیر و ابتکار عمل را در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم، خطاب به دشمنان تأکید کرد: بترسید از روزی که پرچم های "یازهراء" را برافرازیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: درگیری میان خلیفه الله با مستکبران تا روز قیامت ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
استاد حوزه علمیه گفت: همه سود روزه برای بندگان خدا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمن به وسیله فضای مجازی درصدد مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
عبدالهی گفت: با توجه به اینکه تمامی نهاده های کشت بهار و تابستان مثل پنبه و سویا تامین شده کشاورزان بندرگزی برای عقد قرارداد و تهیه بذر و کود می توانند اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
میثم محمودی، گفت: قریب یک ماه از شروع برداشت غلات و دانه های روغنی می گذرد و برداشت محصول گندم و کلزا با بیش از 250 دستگاه کمباین در جنوب کرمان انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
مسجد حسینی ویژه برنامه های متنوع معرفتی و قرآنی به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش دانش قرآنی مردم در ماه رمضان برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
معتمدیان با بیان اینکه بحث اشتغالزایی و واردات دام مولد از اولویت های خراسان جنوبی است، گفت: آمار خالی از سکنه شدن یک هزار و 700 روستا در مقطع کوتاهی از زمان در استان نگران کننده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
حجت الاسلام کرمی گفت: خداوند می فرماید روزه برای من و عمل ویژه است که از بندگان خواستم آن را انجام دهند و من خود جزای آن قرار می گیریم و متکفل می شوم که جزای آن را بدهم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
علی رئیسی، گفت: در ماه مبارک رمضان، به منظور حمایت از کودکان یتیم و بی سرپرست، طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
کاروند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 100 مبلغ و مبلغه در 150 نقطه از تویسرکان شامل مدارس، مساجد و ادارات به امر تبلیغ خواهند پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
گوهرگانی گفت: طرح نوپا و پایلوت حقوق و دستمزد در استان ما اجرا می شود و می تواند، حدود چهار هزار و 800 شغل ایجاد کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
سردار شریف با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن ترین کشور در منطقه بحران زده خاورمیانه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۴    
رحمانی گفت: ارزش محصولات معدنی سالانه 20 میلیارد دلار است و اگر امکان تولید این محصولات در داخل را نداشتیم، باید واردات انجام می دادیم که شرایطش وجود نداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
ظریف در این باره که اگر کشورهای اروپایی موفق نشوند به ایران در زمینه مقابله با تحریم ها کمک کنند، چقدر احتمال دارد تهران در مدت پیش رو به برنامه هسته ای اش بازگردد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
فخریان از توزیع گسترده کالا های اساسی با نرخ مصوب، در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 1000 تن شکر و 1300 تن برنج عرضه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
بازار متشکل ارزی که از سال گذشته به عنوان یکی از اولویت های بانک مرکزی از سوی این بانک دنبال می شود پس از تشکیل اولین جلسه هیات مدیره و دریافت مدارک ار صرافان متقاضی ورود به این بازار حالا فاز ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به انتقادات نماینده ارومیه را قرائت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
گمرک ایران در بخشنامه ای مجوز ترخیص قطعی کالاهایی که با گواهی بانک عامل، ارز آنها تامین شده و مشکل مالکیت ندارند را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
اردکانیان با بیان اینکه دردولت به دنبال راهکاری برای تبدیل وضعیت اپراتورها به پیمانی هستیم، گفت: این موضوع دردستور کار دولت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به انعقاد قرارداد این نیرو با وزارت دفاع برای تولید انبوه تانک کرار گفت: اولین سری تولید شده این تانک در آینده نزدیک در اختیار یگان های زرهی نیروی زمینی ارتش قرار می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری بر سرعت برای راه اندازی و تکمیل سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
قاسمی با بیان اینکه از ظرفیت بسیجیان محلات برای گزارش گرانفروشی و کم فروشی در سطح بازار استفاده می شود، گفت: نیروهای بسیج می توانند موارد گرانفروشی و کم فروشی را به سامانه 124 گزارش دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
گروه دارویی اکتوور با بهره مندی از ظرفیت نخبگان جوان دانشگاهی کشور بیش از 190 قلم دارو در 14 حوزه درمانی مانند بیماری های سرطانی، پیوند، ام اس، اعصاب، داخلی، زنان و ... را در خط تولید خود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
ظریف تصریح کرد: مقصر دانستن ایران نفرت مردم منطقه نسبت به آمریکا و وابستگانش را تغییر نمی دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
نمایندگان مجلس ،محمد اسماعیل سعیدی و طیبه سیاوشی را به عنوان ناظران خود در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
خدادادی، با بیان اینکه تعداد ساکنین اردوگاه های اسکان اضطراری در مناطق سیل زده خوزستان به هزار و 51 نفر رسید، گفت: تعداد اردوگاه های اسکان اضطراری از 91 اردوگاه به پنج اردوگاه کاهش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان، امشب در رأس هیأتی بلندپایه و با هدف رایزنی در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، جدیدترین تحولات منطقه ای و موضوعات روز بین المللی با همتای روس خود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
حیدری با اشاره به نقش مساجد در خنثی سازی آسیب های اجتماعی، گفت: باید از ظرفیت مساجد برای کاهش آسیب های اجتماعی به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
حیدری با اشاره به اینکه فردوسی در کنار مضجع منور رضوی به عنوان عنصر هویتی و محوری شناخته می شود، گفت: غنا و عمق اندیشه فردوسی برای نسل جوان باید تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از سفر نمایندگان مؤسسات اسلامی کشور مالزی با هدف ارزیابی خسارات سیل اخیر به استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
رزم حسینی گفت:با توجه به محدودیت منابع آبی، برای کنترل ذخایر موجود، استفاده بهینه از آب، تقسیم عادلانه منابع و حفظ جمعیت روستایی و شهری باید برنامه ریزی منسجمی انجام گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
شنیده ها حاکی از این بود که بنیامین بهادری خوانتده پاپ اجرای برنامه ای با عنوان ماه ماه را برعهده می گیرد؛ برنامه ای که بناست جایگزین ماه عسل احسان علیخانی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
نمایندگان دولت را مکلف کردند بناهای تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی را بیمه کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
بررسی تخصیص 14 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی در مجلس، ایران و آمریکا در مرحله جدید مقابله، هزینه های بی شمار واشنگتن در تحریم تهران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
در ویژه برنامه پرسش های آسمانی به گویندگی شیده معاونی به سوالات کودکان در مورد وجود خدا پاسخ داده می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
اسکندری گفت: مساجد تاثیرگذارترین و بزرگترین ظرفیت موجود در خدمت رسانی به محرومان و اقدامات جهادی در راستای آبادانی کشور شناخته می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
کمالی زرکانی از تدوین برنامه های مرتبط با حوزه نماز و عترت در سال 98 خبر داد و بر بهره گیری از ابزار نوین به صورت عالمانه در جهت ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
استاندار زنجان با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح نوروزی و کمک به سیل زدگان کشور گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمت رسانی و حضور در مواقع بحران ، در حوزه بهداشت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: گردشگری سلامت یکی از راه هایی هست که می توان در مقابل تحریم ها ایستادگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
آیت الله فلاحتی قرائت قرآن را باعث افزایش رزق مادی و معنوی انسان دانست و گفت: ماه رمضان انسان را به یک زندگی نو پیوند می زند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
قطر اعلام کرد که 480 میلیون دلار برای کمک به فلسطینی ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی و کمک های فوری انسانی،اختصاص می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
ستاره های مسلمان در دنیای فوتبال با ارسال پیام هایی آغاز ماه مبارک رمضان را به مسلمانان در سراسر جهان تبریک گفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
مسلمانان اتیوپی در ماه مبارک رمضان به تزیین منازل و مساجد و بازار ها اقدام کردند و با انواع مختلف خرما از ضیافت خداوند استقبال می کنند.