پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
صدراعظم نوری گفت: براساس آمارها بستر هفت دره تهران در نتیجه تعرض، از یک هزار و 900 هکتار به 800 هکتار کاهش یافته است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۶    
علیزاده از درآمد 20 میلیارد تومانی دانشگاه پیام نور از منابع غیرشهریه ای خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، با اشاره به خسارت گسترده سیل لرستان، گفت: سه هزار و 800 روستای سیل زده استان لرستان توسط بنیادمسکن لرستان احداث می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان گفت: دوهزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت پیاز خوراکی رفته که با توجه به افزایش قیمت این محصول نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته برای 20 واحد اقامتی استان مجوز صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۴    
اعضای 1+4 به منظور حفظ برجام و ادامه اجرای این توافقنامه هر کدام تلاش متفاوتی در دستور کار قرار داده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
حجت الاسلام قدرتی گفت: امسال قرار است 308 نفر از زندان های استان آزاد شوند که محکومان مالی و دیه و مهریه هستند که 41 میلیارد تومان بدهی دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۴    
اسکندری گفت: بسته حمایتی ویژه ماه رمضان به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان واریز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
دین پرست گفت: استان قزوین 60 واحد مشکل دار و 9 واحد بحرانی دارد که اشتغال 5 هزار و 600 نفر را تحت تاثیر قرار داده که پیگیری برای رفع مشکلات این واحدها ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
پس از اعمال مجدد تحریم علیه کشورمان از سوی آمریکا در بخش فلزات بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه، ترکیه و عراق به تحریم های جدید واکنش نشان دادند و حمایت خود را از ایران اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه هفته آینده با حضور در مجلس شورای اسلامی، میهمان نمایندگان ملت می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۸    
ظهره وند با اشاره به اینکه حسن نیت و خویشتنداری مردم ایران از ناحیه اروپایی ها بی پاسخ ماند، گفت: ایران در این راستا و برای تامین حقوق خود و بازگرداندن توازن به مطالبات طرفین در برجام سراغ کاهش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
سرمست با بیان اینکه بحران فقط سیل و زلزله نیست گفت: هلال احمر در زمینه هایی که احساس می کند زمینه بحران وجود دارد می تواند اقدامات پیشگیرانه داشته باشد به ویژه در مناطق حاشیه نشین قم که نیاز به توجه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی از بیانیه برجامی امروز اتحادیه اروپا انتقاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
سلیمانی با بیان اینکه نهاد ناظر درصدد به حداقل رساندن میزان تخلفات است،گفت: با هرگونه تخلفات سازماندهی شده و انجام تبانی، برخورد جدی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
آمریکا شب گذشته بار دیگر تحریم هایی را علیه بخش آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران اعمال کرد اما این فلزات از تابستان سال گذشته در لیست تحریم ها قرار داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
مدیریت واحد سوخت در استان های مرزی به جای گران شدن بنزین مصرف سوخت را کنترل می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸    
دو عضو اوپک نسبت به تحریم های نفتی ایران نظرات متفاوتی دارند، یکی می خواهد جای ایران را بگیرد و دیگر این اقدام را نفی می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور اطلاعیۀ ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۴    
همزمان با ماه مبارک رمضان جشن عیدانه در مرکز کودکان کار وخیابانی آرامش آفتاب و حمایت از کودکان کار برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
محمودی گفت: 2 کارگاه آموزشی محیط زیست و رسانه و ، توانمند سازی تشکل ها با هماهنگی دفتر آموزش و مشارکت ها برای دبیران تشکل ها برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
اولاد حسین از برداشت گیاه کاملینا دیم از مزارع بخش جویم لارستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۲    
همزمان با ماه مبارک رمضان پویش دست های مهربانی در گیلان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
سالاری با بیان اینکه مسایل مرتبط با شورای گفتگو باید با نگاه کارشناسی اولویت بندی شود، تصریح کرد: چند مسئله و مطالبه مهم تر توسط فعالان اقتصادی پیشنهاد و پیگیری شود تا نتایج مشخص و موثر حاصل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۲    
محمد رضا درگاهی، گفت: منطقه جنوب کرمان که جزو 6 استان اولیه ای بودند که مورد تهدید هجوم ملخ ها قرار گرفتند و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تا به امروز به وظایف خود بسیار خوب عمل کرده و روند مبارزه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با کارشناسان معاونت هنری با هدف تشکیل کارگروه توسعه هنر به منظور رونق تولیدات هنری در جنوب کرمان، برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۲    
رستاخیز گفت: هزار و 877 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جغین، بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان دریافت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم گفت: مال کسانی که ازنیاز دیگران سواستفاده می کنند از بین می رود و در مقابل خداوند به مال انفاق کنندگان برکت داده و مال آن ها را روز به روز افزایش می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
آیت الله سبحانی العظمی گفت: اسلام به کفار فرصت داد تا از مسیر کفر و گمراهی برگردند و همین موضوع ثابت می کند که اسلام به دنبال نجات بشر از زوال و گمراهی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات نیروهای سپاه و بسیج گفت: دستاوردهای سپاه و بسیج فرانظامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
نمایش شاد سحر و گامبالو که مرتبط با ماه مبارک رمضان است، از شب گذشته در تالار مرکزی شهر به روی صحنه رفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
شهرکی در خصوص تسهیلات معادن طلای شادان، کودکان و خونیک خوسف گفت: این طرح ها جزء طرح های ملی بوده و در این خصوص وزارت صنعت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با هزینه کرد 15 میلیارد ریال، پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از اعلام آماده باش دستگاه های اجرایی استان، فرمانداری ها و شهرداری ها خبر داد و گفت: احتمال سلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی در البرز طی روزهای آتی وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۲    
بررسی اصلاح موادی از قانون انتخابات، سوال از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار مجلس، مرمت ساختمان ها در مناطق سیل زده تا پایان تیر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
نظری حمایت، همراهی و استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از جشنواره کتابخوانی رضوی را نشانه علاقه وافر مردم به امام رضا (ع) دانست و تاکید کرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
فروتن گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلانی استان همدان در سال گذشته موفق به 4 عنوان تولید با موضوع نماز شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه دشمنان امروز سنگین ترین تحریم ها را علیه نظام اسلامی تحمیل کرده اند گفت: در حال حاضر یکی از حربه های دشمن اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
حسنی حلم گفت:در ماه رمضان باید توجه به قرآن در ابعاد مختلف توجه و نگاه ویژه ای باشد تا آدمی را به سمت تدبر و عمل به آیات الهی رهنمون شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
حیرانی گفت: ما به به کمک سامانه سجاده، به دنبال خود ارزیابی دقیق و علمی درسطح دستگاه ها اجرایی در حوزه نماز هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
برای نخستین بار جشن مراسم جشن ازدواج در مسجد دوستدار خانواده جنوب کرمان برگزار شد و زوج جیرفتی زندگی مشترک خود را از این مکان آغاز کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های استان برای این امر مهم استفاده کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
موسوی گفت: هر کس در سحرهای ماه مهمانی خدا جایی پیدا نمی کرد، می دانست که در منزل حاج آقای طباطبایی به رویش باز است و سحری، میزبان این سید با اخلاق است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
استاد فرحزاد با اشاره به خطبه نبوی در خصوص جایگاه و فضیلت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اگر محبت رمضان بر قلب مؤمن جاری شود حقیقت تقوا در او شکل خواهد گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
سیفی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت حجت (عج) در برگزاری ویژه برنامه های قرآنی و فرهنگی در ماه رمضان، همکاری خوبی با عوامل این مسجد دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه تبریز امروز با صدور پیامی از تلاش های متولیان و نهادهای مسؤول برای اطفای حریق بازار تاریخی این شهر قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
مقدم قوچانی گفت: نمازگزاران مسجد علوی محله صد دستگاه خیابان پیروزی تهران، 200 میلیون ریال به سیل زدگان کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه زنجان با بیان اینکه شهدا مصادره فرد خاصی نیستند، گفت: همه ما در کشور مدیون خون شهدا هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
بازوبند گفت: مساجد در ماه رمضان به اجرای برنامه های عبادی مانند اقامه نماز جماعت و مراسم ادعیه خوانی اکتفا نکنند بلکه با اجرای برنامه های متنوع به فکر جذب بیشتر نسل جوان باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام حسینی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 1250 مبلغ بومی و 271 مبلغ حوزوی از دفتر تبلیغات قم به نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به برنامه های فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: مسابقه کتاب خوانی ویژه دختران در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
حساس خواه گفت: هویت یک ملت در اسنادی است که مملو از سیاست و تجربیات گذشتگان و دربردارنده اسرار و شگفتی های حافظه تاریخی یک ملت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
نمایشگاه اسناد تاریخی خاندان رودباری امروز(19 اردیبهشت) با حضور استاندار گیلان در رشت افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
استاندار زنجان بر ضرورت آسیب شناسی انتخابات گذشته برای برگزاری انتخابات خوب تاکید کرد و گفت: این انتخابات باید منجر به ارتقای وحدت و انسجام شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
دلخوش گفت: تحریم توسط آمریکا و آوردن ناو به منطقه به معنای جنگ سخت نیست بلکه به دنبال شکست اقتصادی کشورمان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
سیدمحمدی گفت: محافل قرآنی بیشتری باید توسط مسئولان مربوطه در شهرستان برگزار شود تا مردم بهره مندی بیشتری از این ماه پربرکت داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
کوچکی نژاد با اشاره به حضور ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس گفت: آمریکا جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ملت ایران را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
سالاری با تاکید بر لزوم ترسیم نقشه توسعه استان با نگاه به گذشته گفت: حفظ اسناد تاریخی گامی برای صیانت از هویت ملی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: طی گزارش های اولیه 110 مغازه در سرای ایکی قاپیلی دچار آتش سوزی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براثر وقوع سیلاب های فروردین ماه امسال 218 مدرسه استان دچار خسارت و آسیب دیدگی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
نجفی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در نگارخانه شهرداری سنندج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
مراسم پنجاه بدر و آئین شکرگزاری باران با حال و هوای کمک به مردم مناطق سیل زده در مصلی قزوین برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مسئول بسیج سازندگی قم با اشاره به اعزام 33 گروه جهادی از قم به مناطق سیل زده گفت: برای ساخت 500 مسکن در چگینی به شدت به کمک های مردمی نیاز داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
مومنی زاده خواستار بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها جهت خدمت به مردم شد و گفت: شرایط عمومی شهرستان مطلوب بوده و تعامل خوبی بین مسئولان و مدیران شهرستان جهت خدمتگزاری به مردم و توسعه شهر وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، نشست تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان ایلام برگزار و خیرالله گراوند به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف میوه و سالاد در وعده سحری از میزان تشنگی فرد روزه دار می کاهد و عاملی برای دیر هضم بودن غذا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
اکبرزاده شاخص اجرای طرح هادی در گیلان را 41 درصد اعلام کرد و گفت: شهرستان رشت با شاخص 58 درصدی رتبه نخست استان را داراست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
عباسی مقدم با اشاره به فعالیت یک هزار و 270 هیئت مذهبی در سطح استان، گفت: جمع خوانی قرآن کریم، دعاخوانی، مراسم احیای شب های قدر و حرکت هیات مذهبی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
فرامرز رستگاری، گفت: توسعه کشت بهاره با تاکید بر تغییر الگوی کاشت از فصل تابستان به پاییزه و بهاره در دستور کار و اولویت های سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
گوهری راد گفت: برای سال آینده کمبود یک هزار و 800 معلم خواهیم داشت که از طریق نیروهای حق التدریسی، خدمات آموزشی و استفاده از بازنشستگان تامین خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور، ورزش و جوانان، ارتباطات، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اقتصاد، خارجه، نیرو، دفاع، صنعت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
کارشناس مسائل دینی و مذهبی در چهارمحال و بختیاری، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی و اجابت دعا عنوان کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
اتحادیه اروپا و فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه خود در واکنش به کاهش تعهدات برجامی کشورمان با تاکید بر اینکه به برجام پایبند هستند، تصریح کردند که اولتیماتوم ایران درخصوص این توافق را نمی پذیرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
همزمان با سراسر کشور،مردم سیستان و بلوچستان در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی فردا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
هشتمین اهدای عضو یزد در سال جاری با انتقال عضو بیمار اهدا کننده از طریق اورژانس هوایی انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
سفیر کشورمان در مکزیک با معاون وزارت روابط خارجی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
نخستین مرکز نیکوکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) به همت سپاه و همکاری کمیته امداد و مشارکت خیرین راه اندازی و فعال شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از رونق فعالیت نگارخانه های اصفهان در اردیبهشت ماه سال 98 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
مرادی با اشاره به حساسیت مردم هرمزگان نسبت به شهرستان پارسیان، گفت: گاوبندی(شهرستان پارسیان) از حیث تقسیمات کشوری جز استان هرمزگان است و ما هرمزگانی ها، آن را جزء لاینفک این استان می دانیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سیاست های خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه کوبا بویژه برداشتن تعلیق بخش 3 قانون تحریمی هلمز - برتون را به شدت محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۹    
هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری از اهدای اعضای جوان 29 ساله به نیازمندان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی از برگزاری تور امامزاده گردی حریم حرم با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
سرپرست هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی عصر امروز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه وارد استان اردبیل می شود و تا روز شنبه در استان فعال خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
کدخدایی گفت: اصلاح موادی از قانون انتخابات روز پنجشنبه در شورای نگهبان بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
سحرخیز از برگزاری برنامه های مختلف قرآنی در کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) انزلی همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور اطلاعیه ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی سراسری روز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل از اجرای طرح ضیافت افطار ساده در این حرم مطهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
رئیس مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور گفت: احیا سازمان ملی جوانان برای پیگیری مطالبات این قشر لازم است که تحقق این موضوع به همکاری نمایندگان مجلس نیاز دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سه روز جلسه علنی هفته آینده خود سوال از وزیر آموزش و پرورش، بررسی طرح جامع مدیریت شهری و آینده لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
این روزها اگر از فرعی میدان فرهنگ به سمت خیابان پرستار رشت بروید، به زحمت می توان برج بلند کارخانه گونی بافی را لابه لای ساختمان های چند طبقه قد کشیده اداره جهاد کشاورزی دید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
بااطمینان گفت: با همکاری هلال احمر 50 هزار پاکت در مدارس استان توزیع و مبلغ 80 میلیون تومان کمک دانش آموزان و اولیای آنان به سیل زدگان جمع آوری شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
استاد حوزه علمیه با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مناطق سیل زده کشور برای کمک به هموطنان آسیب دیده، گفت: انفاق فقط مال نیست بلکه انسان می تواند با علم، وقت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
تصادف شدید یک دستگاه نیسان با پژو در جاده اردبیل – مشگین شهر یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
فاضل زاده از برگزاری همایش 600 نفره خادمیاران قائمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل گروه جدید در فضای مجازی و عضویت تمام خادمیاران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
یک استاد اخلاق با بیان اینکه دعای روز سوم ماه رمضان نشان می دهد که خدا، بنده را یک پله بالاتر برده و مقیم ضیافت خانه خویش کرده است، گفت: این دعا می کوشد انسان را از شعار عبور داده و به شعور برساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، از راه انداری مراکز افق در بقاع متبرکه استان خبرداد و گفت: این مراکز با رویکرد آسیب شناسی و رفع آسیب های اجتماعی راه اندازی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
رئیس سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 50 طرح اقتصاد مقاومتی طی هفته بسیج سازندگی در سراسر استان به بهره برداری می رسد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
القاصی مهر گفت: در بحث توسعه فضاهای فیزیکی، 2 مجتمع بزرگ قضایی با 60 هزار متر مربع در شیراز ساخته می شود که شعبه های دادگاهی مسکونی در شیراز حذف خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی برنامه ریزی مدونی انجام داده که در قالب آنها تاکنون رصد تراکنش های سنگین و مشکوک بانکی ...
  • ۱