پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۴:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه درباره گشایش لویی جرگه صلح گفت: ایران از هر روند و گفت وگویی که به نفع صلح، ثبات و امنیت پایدار در افغانستان باشد، استقبال و حمایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۶    
جشنواره گل و گلاب سیزدهم اردیبهشت در میمند برگزار می شود، این جشنواره تبدیل به یکی از جاذبه ای گردشگری شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۶    
حیدری، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی آموزش وپرورش، گفت: معلمان با انگیزه باید در مناطق حاشیه شهرستان به کار گرفته شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
احمدی گفت: گفت: تب و اشتیاق مدرک گرایی در بین جوانان و جویندگان کار به مراتب بیش از مهارت آموزی بوده و این مهم یکی از مشکلات و آفت های جدی در موضوع اشتغال و افزایش نرخ بیکاری در استان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۴    
سرهنگ رحمانی آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
فروش فوری ایران خودرو 4 محصول ایران خودرو دقایقی پیش پایان یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
تهران و آنکارا افزایش حجم مبادلات تجاری به 30 میلیارد دلار را به عنوان افق پیش روی خود ترسیم کرده اند که در این زمینه شاهد انجام توافقات در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی و بی اثر کردن تحریم های آمریکا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
جلسه ی مشترک شورای سیاست گذاری و شورای علمی پنجمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی با دستوراتی همچون تبادل نظر درباره چهارمین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۴    
بطحایی در جمع خیرین مدرسه ساز تاکید کرد که در سیل اخیر 1500 مدرسه آسیب دیدند و از این تعداد 200 مدرسه باید تخریب و بازسازی شوند و 1300 مدرسه با تعمیر و بازسازی در مهر 98 آماده می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهوری آمریکا با عدم تمدید معافیت های نفتی ایران دردسرهای زیادی برای دنیا ایجاد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
آمارهای ارایه شده از سوی مراکز معتبر داخلی نشان دهنده رشد اقتصادی کشور در سال گذشته علی رغم وجود تحریم ها است به طوری که صادرات غیرنفتی سال گذشته 44.3 و واردات 42.6 میلیارد دلار بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
پورداود گفت: همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری و روز معلم از 60 معلم برتر در همدان، 300 معلم در مناطق 19گانه و یک معلم در سطح کشوری تقدیر می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
مدیر کل آموزش و پرورش استان بر ضرورت برنامه ریزی جهت رشد و تربیت کارکنان تاکید کرد و یادآور شد: تقویت حس اعتماد، احترام به نظرات دیگران و طراحی مجدد سازمان موجب پیشرفت در کارها می گردد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
توماج گفت: استان گیلان به عنوان استان معین برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل شهرستان گمیشان تعیین شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
دهقانی در سومین اجلاس کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای 2020 گفت: عدم پایبندی به ماده شش NPT در مورد خلع سلاح هسته ای یک تهدید جدی برای این معاهده با پیامدهای وسیع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۴    
همزمان با مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند از برترین های این جشنواره در سالن همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان تقدیر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۴    
اُپرای عروسکی خیام نهمین اثر از گروه تئاتر عروسکی آران به سرپرستی نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور اجرای مجدد خود را در قالب برنامه ی اجراهای تناوبی ( رپرتوار ) از 11 الی 20 اردیبهشت 98 در سالن ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۴    
نمایشگاه آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر به منظور حمایت از سیل زدگان درنگارخانه خیال شرقی صبا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۴    
سامانه صدور کارت تدریسِ مربیان آموزشگاه های آزاد هنری، روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۴    
کشمیری گفت: حادثه سیل حدود 200 میلیارد ریال به اماکن فرهنگی و هنری گلستان خسارت زد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۴    
همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان که با حضور مهمانان داخلی و خارجی یکشنبه 15 اردیبهشت ماه در زنجان برگزار می شود، از برترین ها تجلیل خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۴    
تابش با اشاره به اینکه در سیل اخیر 200 تا 300 روستا در حریم رودخانه ها بودند که در بازسازی باید اصول فنی و علمی رعایت شود تا دیگر دچار حادثه نشوند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۴    
آذرکیش گفت: سیزدهمین جشنواره ملی مهارت های هنری هنرستان های کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
حسینی کاشانی از حضور 234 ناشر قمی با ارائه بیش از 12 هزار عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برای بررسی وضعیت فرهنگی موجود در شهرستانهای استان و حل مشکلات ادارات ارشاد به شهرهای چناران و قوچان سفر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۰    
وزیر بهداشت گفت: با وجود تحریم ها در تامین داروی بیماران خاص در کشور با مشکلی روبرو نیستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
مراسم گرامی داشت روز خوزستان، امروز (دوشنبه 9 اردیبهشت) در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
رستم زاد گفت: تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مردم و حل مشکلات آنان و همکاری با شهرداران و دهیاران باید مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
سردار عبدالله پور از اعلام آمادگی برای ساخت مجتمع خدماتی و فرهنگی در حیران شهرستان آستارا در راستای رفاه حال شهروندان و گردشگران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۰    
در رویداد مدیریت هوشمند پسماند شهری که به عنوان اولین نشست از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران برگزار شد پیروز حناچی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، با اشاره تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش فرهنگ کتابخوانی، گفت: در صورت رشد فرهنگ کتابخوانی، سرمایه اجتماعی کشور افزایش پیدا می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۰    
شریعتی، با اشاره به اینکه شرایط استان به حالت عادی برگشته است، افزود: کمیته هایی جهت برآورد و پرداخت خسارت وارده به برخی سیل زدگان تشکیل شده و تمامی این خسارات پرداخت خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
ابوی با بیان این که به صورت جزیره ای به قانون کار عمل می شود و ضعف هایی وجود دارد،گفت: به طور مثال در کارگروه اشتغال استان ها، هیچ نماینده کارگری حضور ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خدابنده گفت: آموزش و پرورش استان اکنون 13 کانکس کلاسی، 30 دستگاه کامیونت حاوی کالاهای مورد نیاز را به مناطق سیل زده گلستان ارسال کرده است همچنین بنا به در خواست فرهنگیان استان بخشی از هزینه های هفته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
طرح مسکن امید در قالب بازسازی واحدهای مسکونی بافت های فرسوده و اجرای طرح های محرک بازآفرینی شهری در دولت تدبیر و امید اجرایی شده که در راستای انجام بهتر آن قرار است هفته آینده نحوه اجرا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
بازوند، گفت: امکانات و زیرساخت های موجود در مرز خسروی در قیاس با سایر نقاط به مراتب کارآمدتر و بدون مشکل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
جهانگیری با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران گفت: طرح آمریکا برای فلج کردن اقتصاد ایران شکست می خورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
مهندس سالاری، از تصویب طرح جامع اربعین با ارائه خدمات دائمی در بخش زیرساخت های جاده ای و ریلی به زائران ایرانی و عراقی با محوریت کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰    
شرکت سازوکار ویژه تجارت و تامین مالی ایران و اروپا که نهاد ایرانی متناظر اینستکس اروپایی به شمار می رود به مدیرعاملی علی اصغر نوری در تهران به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
واردات گوشت قرمز در راستای کنترل بازار این محصول همچنان ادامه دارد و بنا به گفته مسئولان روزانه 180 تا 200 تن گوشت گرم گوسفندی به کشور وارد می شود که این واردات زمینه کاهش قیمت این محصول را فراهم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
اساسنامه کنونی سندیکای بیمه مربوط به سال 1383 است و با توجه به تحولات زیادی که در صنعت بیمه رخ داده اساسنامه جدید در حال بررسی در شورای عالی بیمه است که با تصویب آن شاهد تحول در زمینه تصمیم گیری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
امیر سرلشکر موسوی با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه دیدار کرد که در این دیدار بر طرفین اعلام کردند که ارتش و سپاه در راستای هدف واحد در حال ارتقای قدرت دفاعی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
افتخاری گفت: باید فعالیت های کانون را در مراکز باز تعریف کرد و با برنامه های جذاب وتأثیر گذار، متناسب با پیشرفت های روز و با دسترسی به منابع آموزشی و مهارتی به توانمندسازی مربیان و اعضا اهتمام ورزید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
رحیمی گفت: به جای انتخاب اشخاص برنامه ها انتخاب شوند، ساز و کاری در ارائه برنامه ها تعریف شود که طی سال های فعالیت یک دوره شورا قابل ارزیابی باشد چرا که در این صورت عملکرد شوراها موثر واقع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
علی القاصی مهر دادستان تهران و به جای وی حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
موسوی گفت: نمایندگان مجلس هم به جای عمل به وظیفه اصلی خود یعنی قانونگذاری و تصمیم گیری های کلان، وظایف شوراها یعنی حضور در بین مردم محلات را انجام می دهند و بالعکس که البته بخشی از این طبیعی و برای ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
براتی گفت: معضل درآمدی به ویژه پایدار در شهرداری ها حاکم است که می طلبد در سال رونق تولید برنامه مشترک و جامعی برای توسعه سرمایه گذاری در شهرهای کوچک ایجاد شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
دستغیب گفت: در کنار نگاه تقویتی، نگاه انتقادی نیز باید وجود داشته باشد، نگاه به شوراها نباید نگاه صفر و یا صد باشد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
بانک مرکزی در ماه جاری طی بخشنامه ای داشتن شهاب یا شناسه هویت الکترونیک بانکی برای شناسایی مشتریان بانکی را الزامی کرده است که بانک ایران زمین به عنوان اولین بانک با راه اندازی سامانه نهاب در این ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
ایران و ترکیه در راستای توسعه روابط تجاری و رسیدن به حجم مبادلات سالانه 30 میلیارد دلار توسعه حمل و نقل ریلی را در دستور کار قرار داده اند و بر این اساس قرار است به زودی خط مسافری ریلی بین ایران و ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
همرزم شهید متوسلیان گفت: جنگ کنونی از جنگ در صحرای کربلا سخت تر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
یکی از استادان حوزه علمیه، اطلاع رسانی درباره شهدا میان مردم را ضعیف توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
تجمع طلاب همدانی مقیم قم در محکومیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین قاسمی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
تسهیلات پرداختی بانک ها در سال 97 به بخش های اقتصادی 7737.3 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال قبل 26 درصد رشد دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
آیت الله رشاد گفت: آل سعود تروریست بدانند که خون این جوانان مظلوم شیعه حکومت آنها را نابود خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
استاندار قم گفت: شوراها از ظرفیت خود به خوبی بهره نگرفته اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
با نزدیک شده به ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهایی چون مرغ شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت این کالا به 20 هزار تومان منتشر شده است که مسئولان ضمن تکذیب آن علام کرده اند که هیچ گونه نوسان قیمتی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۸    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مدیران اجرایی در جایگاه خدمت رسانی به مردم باید همواره امانت دار نظام و انقلاب باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۸    
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری فرمایشات ایشان مبنی بر پیگیری وضع کاغذ و ساماندهی این موضوع را به وزرای ارشاد و صنعت ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۸    
نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، امروز ( نهم اردیبهشت) در سالن سینما آزادی بابل با حضور مسئولان کشوری و استانی و فیلم سازان داخلی و خارجی رسما آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۸    
ناجی با بیان این مطلب که بخش اصلی اخبار و اطلاعات متوجه افکار عمومی و بدنه جامعه است، گفت: انصاف، اخلاق و رعایت حدود قانونی در انتقادها مهم ترین شرط وحدت و هم دل در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
آیت الله رییسی با اشاره به لزوم توجه به امنیت فضای سایبری گفت: همان گونه که فضای فیزیکی و واقعی نیاز به صیانت و تامین امنیت دارد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه باید مسأله کاغذ را حل کرد؛ این طور نمی شود، تاکید کردند: وزیر فرهنگ و وزیر صنعت مسأله کاغذ را حل کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
دبیرچهاردهمین همایش دانش آموزی نجوم در استان زنجان گفت: در این دوره از همایش از بین 712 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که 60 مقاله پذیرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۸    
نمایش خیابانی غلط کردی به دنبال برگزاری دومین جشنواره منطقه ای خیابانی در کوهستان پارک زاهدان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۸    
فرماندار رفسنجان گفت: طی سال گذشته برای 2 هزار و 543 نفر اشتغال پایدار در این شهرستان ایجاد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
امام جمعه رفسنجان گفت: در رونق بخشی تولید باید همه افراد و دستگاه ها به صورت عملی سهمی ایفا کنند تا تولید به معنای واقعی کلمه رونق پیدا کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در آینده نزدیک یکی از 5 مرکز داده اینترنتی کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 50 درصد بیماری ها با انجام ورزش و تغذیه سالم قابل درمان هستند .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بر ضرورت توجه بیشتر به زنان و کودکان سیل زده تاکید کرد و گفت: در این راستا چندین طرح با اولویت قرار دادن مناطق سیل زده در حال اجراست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸    
احمدنیا گفت: همزمان با جشن های بزرگداشت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای اجرایی، نمایش های خیابانی در 10شهرستان گیلان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
بازوند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد باسابقه در کشور باید فراتر از جایگاه پارلمان محلی ظاهر شده و برای رفع مشکلات مردم به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۸    
آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول، امروز (دوشنبه 9 اردیبهشت) با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۸    
مجید خوبی زاده، گفت: ظهر امروز نفرات برتر مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان در جنوب کرمان، جهت شرکت در مرحله کشوری این دوره مسابقات قرآنی مدها متان به مشهد مقدس اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
بازوند، گفت: باید استعدادها و زیبایی های کرمانشاه را به عنوان چهره زیبای ایران به خوبی در کشور معرفی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۸    
موسی نژاد از تشکیل شورای زکات در 467 روستای استان مرکزی در سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۸    
رییس مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست از ابلاغ ساختار جدید سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
مساله حجاب، سیاست گذاری های موجود در این زمینه و جایگاه آن در اجتماع به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن مصیر شبکه چهارم سیما می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
یک نویسنده با بیان اینکه ترجمه باید بیشترین نزدیکی را به مفهوم اصلی داشته باشد، گفت: مخاطب رسانه ها بر اساس عقبه فرهنگی اجتماعی خود مطالب را درک می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از انتشار اطلاعات برج باغ ها، از سال 92 تاکنون بروی سامانه شفافیت خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
تفاهم نامه گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی بین شرکت های توزیع نیروی برق استان های مرکزی و خراسان رضوی منعقد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: کم کردن آثار فشارهای اقتصادی از دهک های پایین جامعه امری ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
لواسانی با بیان اینکه باید از روح کلام حراست کرد، گفت: کیان فیلم منوط به حفظ گفتار آن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
شورای اسلامی شهر تهران در راستای شفاف سازی به مناسبت گرامی داشت روز شوراها برخی از آنچه را که طی دو سال گذشته به ثمر رسانده را با کمک بیلبوردهای شهر به نمایش گذاشته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: اواخر روز پنجشنبه 12 اردیبهشت و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور، وزش باد جنوبی باعث خواهد شد تا دمای هوا افزایش محسوسی داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
طایفو راسن با بیان اینکه ترکیه از لحاظ چاپ کتاب رتبه شش را در سال 2018 در دنیا کسب کرد، گفت: در این سال 410 میلیون کتاب در ترکیه به چاپ رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۸    
شورای نگهبان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اعدام 37 نفر از فعالان فرهنگی و مذهبی عربستانی، خواستار رسیدگی فوری نهادهای مستقل بین المللی به این جنایت سعودی ها شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۸    
نتیجه اعتراضات آزادی خواهان، آزادی ملت عربستان، بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب، آغاز طرح ضیافت 98 سازمان تعزیرات حکومتی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
سرهنگ میراحمدی گفت: سازمان حفظ آثار ارتش امسال با 80 عنوان کتاب 9 جلد فصلنامه الماس در سی چهارمین نمایشگاه بین المللی حضور یافته است و 16 عنوان کتاب دیگر نیز در سوم خرداد رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
کتاب میراث علمی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در رویارویی با حکومت اموی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
مبانی ارتباط شناسی اثر دکتر محسن نوکاریزی و سیدمهدی نارمنجی به همت انتشارات سمت در دسترس علاقه قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
یک آهنگساز با بیان این که در حوزه نشر آموزشی موسیقی در ایران فرصت ارزشمندی داریم، گفت: در این سال ها دوران نسبتا طلایی سپری شده و برای همه سازها انواع متد آموزشی تدوین و منتشر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
آیت الله علما، گفت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی باید جایگاه خود را در ایران پیدا کرده و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
ایران معتقد است که امکان مذاکره با آمریکا وجود ندارد. برای این مساله مسئولان ایرانی هر کدام دلیلی را بیان کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
جشنواره لبخند در منطقه 20 شهرداری تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
قاراخانی با بیان اینکه علم در ایران ریشه در اخلاق علم دارد، گفت: باید به اخلاق علم به عنوان پدیده اجتماعی نگاه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
علیزاده گفت: 313 هزار کارگر در گیلان مشغول فعالیت هستند که 50 درصد جمعیت استان را قشر کارگر تشکیل داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
نمازی با بیان اینکه اخلاق علم طفیل فلسفه و جامعه شناسی علم است، گفت: در اقتصاد اخلاق معتقدند انباشت اخلاق به صورت کد و آیین نامه به بی اخلاقی منجر می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
کتاب های داستان هایی از پارسی سرایان و جستارهایی درباره فلسفه و ادبیات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، با بیان اینکه نقش معلمان در سطوح مختلف نقشی برجسته و بی بدیل است، گفت: آموزش کلید دموکراسی و توسعه هرکشور محسبوب می شود.