چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۴۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
مسئول سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره آموزشی راهنمایان سواد فضای مجازی جنوب این استان 12 تا 13 اردیبشهت در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۷    
مرجع تقلید تشیع با صدور پیامی اقدام دولت سعودی در اعدام کردن تعدادی از مسلمانان عربستان را محکوم کرد و تاکید کرد:دول اسلامی در برابر جنایت وحشیانه سعودی سکوت نکنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۱    
امینی گفت: مناسب سازی معابر از مهمترین اقدامات شهرداری برای رفاه حال معلولان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
قاسمی، از برگزاری دوازدهمین جشنواره آئینی و گردشگری گل غلتان، از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در شهر امیریه شهرستان دامغان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
12 عنوان کتاب برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالانبرای برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب ومعرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: خانه کارگر زنجان فارغ از مسائل سیاسی، پیگیر حل مسائل و مشکلات کارگران باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
فرابورس در ادامه معاملات رو به رشد خود در ماه فروردین ماه در هفته اول اردیبهشت نیز روزهای خوبی را سپری کرد و در آخرین روز کاری هفته گذشته در پله 2 هزار و 439 واحد ایستاد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اهدای جوایز خود در بخش های مختلف به پایان راه رسید؛ جشنواره ای که سیمرغ زرین خود را به فیلم روسی جوان روسی اهدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
امیرعبداللهیان نوشت: نام ایران همزاد صلح، دوستی، عزت، عقلانیت، حکمت و اقتدار است و ترامپ یاغی، فقط منطق قدرت را می فهمد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
طی مراسمی با حضور آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید از تفسیر 12 جلدی قرآن کریم تحت عنوان کوثر رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
آیت الله سبحانی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در گسترش توجه مردم به قرآن کریم گفت: بعد از انقلاب اقبال مردم به سمت قرآن و تفسیر آن بیشتر شد و روحی در حوزه ایجاد و توجه به قرآن افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
سردار اسدی گفت: ما سردار سلیمانی را داریم که خط مقدم را به آن طرف مدیترانه برده است و یا پهبادها و موشک ها داریم که همه می دانند چه کارهایی می توانند بکنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
وامق گقت: تئاتر از یونان باستان و بیش از میلاد مسیح شروع شد و یکی از جلوه های تمدن بشری است، کشوری که تئاتر پیشرفته ای دارد، از نظر فرهنگی هم مقام برتری دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: توپخانه نیروی زمینی سپاه با تلاش افراد خلاق مانند حسن طهرانی مقدم و حسن شفیع زاده بنیان گذاری شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
افتخاری از آغاز فعالیت انجمن نمایش کانون فارس با شعار خوب زندگی کردن تمرین می خواهد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
پاکاری گفت: بهارنارنج های جمع آوری شده استان فارس در سه کارگاه صنعتی و 35 کارگاه سنتی خشک و بسته بندی می شود تا برای مصرف داخلی و صادرات مهیا شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
ارغون گفت: تعداد سه مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح 3 هزار مترمربع از اراضی زراعی باغی واقع در بخش مرکزی شهرستان شیراز قلع وقمع و به حالت اولیه برگشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
آیت الله دژکام گفت: برخی از روحانیون در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی دغدغه ندارند، در حالیکه که روحانی انقلابی تنبل نیست، روحانی تنبل دغدغه اجرایی شدن احکام اسلام را ندارد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
علی اکبری گفت: 90 نفر از دانش آموزان منتخب فارس در اولین همایش فیزیک دانش آموزی استان، دستاوردهای خود در زمینه فعالیت های آزمایشگاهی و دست ساخته های فیزیکی در حوزه درس علوم پایه و فیزیک را ارائه می ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷    
احمدی گفت: هم زمان با هفته معلم از 500 معلم نمونه منطقه ای و استانی از سراسر فارس تقدیر خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
غراوی گفت: بر اثر بارش بارندگی در مدت 3 روز انتهایی سال 2 میلیارد و 140 میلیون متر مکعب روان آب در استان ایجاد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان برنامه های خود با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
منصوری گفت: به منظور کمک به مناطق سیل زده نیز اشتغال عمومی به مدت 100 روز با حداقل دو سوم دستمزد برای افراد در نظر گرفته شده تا به لایروبی، اصلاح سدها و حل مشکلات پیش آمده در این منطقه بپردازند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
آیت الله حسینی همدانی از مساجد به عنوان پایگاه استکبار ستیزی نام برد و گفت: فاصله گرفتن با فرهنگ مسجد، مدیریت لیبرالی را بر جامعه حاکم می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
شریعتمداری گفت: جامعه 14 میلیونی کارگری ما وضعیت مطلوبی ندارد و باید شرایطی را فراهم کنیم که کارگران شاغل زندگی عزتمندی داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
قوانلو گفت: از مجموع 136 واحد صنعتی که از سیلاب آسیب دیده تنها 20 واحد هنوز به چرخ کار برنگشتند ولی واحدهای صنفی گلستان اکثرا به کار برگشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
مهاجر گفت: بر اثر جاری شدن سیل در استان گلستان 279 واحد اقتصادی پرورشی دام، 48 واحد صنایع تبدیلی و 160 واحد پرورش آبزیان در حوزه بخش کشاورزی خسارت دیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
اختتامیه جشنواره آسیب های اجتماعی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
مازندرانی گفت: بر اثر سیلاب نزدیک به یک هزار و 500 کارگر به اداره کار برای مقرری بیکاری مراجعه کردند که 410 مقرری بیکاری برای این افراد پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
قره خانی گفت: در برخی مصاحبه ها شنیده می شد که در رابطه با سیل کم کاری شده و این در حالی بود که همه مسئولان کمر همت را بسته بودند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
نورقلی پور گفت: بر اثر کمبود منابع آب شرین مشکل مهاجرت ماهیان دریایی به وجود آمده است که به حوزه مدیریت آب های سطحی استان بر می گردد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
کریمی گفت: بر اثر این اطلاع رسانی ها 90 درصد رزورو هتل ها و اماکن اقامتی در ایام نوروز به دلیل شرایط پیش آمده از سیل کنسل شد و هتلداران ما که چشم امیدشان به این ایام بود متضرر شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
عباسی گفت: باغ های چای بعد از برداشت اول به حال خود رها می شوند و انگیزه ایی برای احیا و بهسازی آن وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۷    
جهانساز با بیان اینکه باید قدرت چای داخلی را با حمایت از چایکار افزایش دهیم گفت: سال گذشته صادرات چای موجب ارزآوری 19 میلیون و 847 هزار دلاری برای این صنعت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۷    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سیدجلال الدین اشرف هویت و سندگیلان است گفت: از بازاریان آستانه می خواهم هیئت امنای جدید آستان سید جلال الدین را حمایت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
سالاری با اشاره به افزایش نرخ خرید برگ سبز چای گفت: طرح کاداستر اراضی کشاورزی گیلان با اولویت باغ های چای اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شهرستان آران و بیدگل استعداد بالقوه پرورش ماهی آرتمیا در آب های شور کویر را دارد و این طرح به صورت پایلوت در این منطقه اجرا خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
مسلمانان سریلانکا امروز در موقعیت خطرناکی قرار گرفتند، آنها قربانی افراط گرایی داعش و بودایی هستند، چرا که دولت این کشور با متهم کردن مسلمانان می تواند به سرکوب آنها اقدام کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
وضعیت کتاب های کودک و نوجوان در حوزه ایثار و شهادت در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
چالش های تصویرگری کتاب کودک با موضوعات دینی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
وزیر ارشاد درباره انتصاب رییس سازمان سینمایی گفت: همان گونه که آقای انتظامی در صحبت های خود اشاره داشته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: وحدت، همدلی و برادری از شروط اصلی دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
روزبهان گفت: زهکشی اراضی کشاورزی استان با هدفگذاری 280 هزا هکتار انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
کوسه غراوی به ایجاد بیش از 20 هزار شغل در استان اشاره کرد و گفت: مردم باید این آمارها را لمس کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
شریعتمداری گفت: در صورت نیاز مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان با نظر کارشناسی برای حل مشکلات پیش امده از سیل تغییر کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
غراوی گفت: اعتبارات برای تکمیل سدهای ضروری گلستان در هیئت دولت پیگیری شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
پوراسماعیلی گفت: نهمین اجتماع بزرگ مداحان بسیجی استان گیلان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
کاردار سفارت ایران در اردن پیام ظریف خطاب به همتای اردنی اش را تحویل مقامات دولت امان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
دقیق با بیان اینکه در بندر آستارا سه مدرسه کانکسی وجود دارد، گفت: این مدارس کانکسی جمع آوری و با اعتبارات ملی به جای آن ساختمان آموزشی احداث می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
یاورپور از صادر شدن پروانه احداث بیمار بستر لوندویل خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
تاثیر سرمایه گذاری خارجی بر رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و کشورمان بنا بر آمارهای جهانی توانسته در این زمینه به رشد خوبی دست یابد و در ادامه این مسیر وزیر اقتصاد از آمادگی ایران برای جذب 50 میلیارد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
پس از سقوط بوئینگ 707 در مشکین دشت کرج دیگر هیچ پرواز مسافرتی از فرودگاه بین المللی پیام انجام نشد ولی بار دیگر این دغدغه شهروندان البرزی به عنوان مطالبه استاندار البرز از سر گرفته شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
همزمان با دومین روز برگزاری گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های مساجد کشور، مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان صداوسیما به همراه معاونان خود با رئیس قوه قضاییه دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
زارعی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمن برای ترویج اسلام هراسی، گفت: هالیود سالانه حدود 700 فیلم برای تحریف اسلام تولید می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
مجید خوبی زاده، گفت: در راستای رشد و تحول در کانون های مساجد جنوب کرمان، این دبیرخانه اقدام به راه اندازی طرح شبکه سازی کانون های مساجد جنوب کرمان با عنوان قرار گاه های فرهنگی کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
امیر حاتمی با بیان اینکه تروریسم و افراطی گرایی ثبات و امینت کشورهای جنوب و غرب آسیا را تهدید می کند، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری با کشورهای خیرخواه منطقه از جمله ازبکستان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
هند از شرکای قدیمی تجاری ایران محسوب می شود و از جمله کشورهای عمده مقصد محموله های نفتی ایران است که حتی با اعلام خبر عدم تمدید معافیتهای نفتی از سوی آمریکا مقامات هند اعلام کردند که دهلی نو بر اساس ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
رحیمی از خسارت 150 میلیارد ریالی سیلاب به خطوط لوله انتقال نفت منطقه شمال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
تبریک رهبری به تیم کشتی آزاد، عقب نشینی آمریکا از تحریم های ایران، تشریح محورهای رایزنی ظریف با دبیرکل سازمان ملل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس هفتادمین سال تشکیل نیروی دریایی چین با فرماندهان نیروهای دریایی ژاپن و ایتالیا دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۴    
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه تفکر ناب اسلامی علاج بیماری هاری مستکبران غربی و امریکایی است، گفت: در گام دوم انقلاب باید جوانان و نوجوانان خود را برای حرکت های جدید آماده کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه خواستار انتقال سریع قدرت به غیرنظامیان در سودان شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
همتی گفت: در بودجه سال جاری میزان اعتبارات تملک دارایی و توازن منطقه ای اختصاص یافته به هرمزگان برای انجام پروژه های عمرانی بالغ بر 1020 میلیارد تومان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات خون شهدا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
خزاعی عرب از پرداخت 549 فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بیرجند با اعتبار 10 میلیارد و 800 میلیون تومان در سال گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: متاسفانه به معارف موجود در قرآن و روایات کم توجهی شده است، در تقابل اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی باید به کتاب های اصلی دین نظیر قرآن ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
آیت الله تحریری گفت: با عمل به قرآن و نصایح ائمه معصومین(ع) بر قلب خود تقوا را عرضه کنیم که درمان همه دردها با تقوا ممکن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام پهلوانی گفت: ستاد استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان مقام شایسته تقدیر را در بین ستادهای استانی کشور کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
استان های برتر در عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد تجلیل قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در قم پایان یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
جوادزاده از کمک 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی خیران گیلانی به نیازمندان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه انبیاء و اولیای الهی بر توجه به ایتام سفارش کرده اند، گفت: هر کسی که از توانایی مالی خوبی برخوردار است در این امر نیک و پسندیده سهیم باشد و به ایتام کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
استاندار گیلان با بیان اینکه امسال دغدغه تامین آب کشاورزان وجود ندارد، افزود: سال گذشته روزهای سختی داشتیم که از اسفند ماه لایرویی انهار آغاز و هزار کیلومتر لایروبی شد که اقدام بی سابقه ای بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
شریعتمداری گفت: کارگران فصلی، کشاورزی و واحدهای تولیدی که بنا به شرایطی بیمه نبودند از بیمه بیکاری استفاده کنند و اعتبارات آن از بودجه عمومی کشور تامین می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
آیت الله رشاد گفت: اگر شخصی یک میلیارد پول به دست آورد به بهای اینکه حق دیگران را تضیع کند او سود نکرده است، گاهی ظاهر سمت های مادی سود است در حالی که عین خسارت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
نشست معرفت آموختگان دوره های اسلام ناب در گام دوم انقلاب در دانشگاه تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
کریمی گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس، نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی خلیج تا ابد فارس در نوار ساحلی مکران در شهرستان سیریک برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
اردکانیان با بیان اینکه طرح های استحصال آب در استان باید با رعایت ملاحظات زیست محیطی توسعه پیدا کند، گفت: درتلاشیم سدهای لاستیکی و آب بندهای بیشتری را برای استان گیلان اجرا کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴    
اصغری نکاح گفت:فراخوان ثبت نام اعزام مشاوران و روانشناسان داوطلب خدمت در مناطق سیل زده به همت مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
ضیایی پرور با بیان اینکه نگارش در رسانه ها به نوعی باشد که جوانان بتوانند بهره مند شوند گفت: آثار برگزیده آسیب های اجتماعی در قالب کتاب انتشارخواهد یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
دبیرکل جمعیت هلال احمر، در بازدید از مناطق سیل زده خوزستان، گفت: امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر تا پایان امدادرسانی در مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: استان برتر به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران انتخاب خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: استان ایلام در سال های اخیر 8 هزار هکتار در مناطق جنگلی و مرزی نهال کاری کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
معاون امور عمرانی استانداری ایلام، گفت: مدیریت مناسب و رعایت اصل پیشگیری با توجه به هشدارهای هواشناسی عامل اساسی در مدیریت موفق بحران سیل در این استان بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان متولی اصلی برای توسعه بنادر با توجه به تاکیدات مقامات کشور نسبت به استفاده از ظرفیت های این حوزه نقشه راه هوشمند سازی بنادر کشور را تا سال 1400 به عنوان مرحله نخست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
اردکانیان از تشکیل هیأت ویژه بررسی و تدوین گزارش ملی سیلاب ها خبر داد و گفت: گیلان نیازمند سرمایه گذاری در حوزه مدیریت منابع آب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
سردار شکارچی گفت: در چهل ساله دوم انقلاب باید با سرعت و مقتدرانه هر چه زودتر به عمر آمریکا خاتمه دهیم لذا اگر کسی غیر این راه بخواهد مسیری را طی کند خائن انقلاب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما از ورود این شورا به موضوع قرعه کشی های روبیکایی صدا و سیما خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
فاضلی با بیان اینکه برخورد با آسیب های اجتماعی نیازمند کار فرهنگی است گفت: تلفیق هنر در رسانه تاثیر عمیق تری بر مخاطب دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
برای نخستین بار در خراسان جنوبی عمل جراحی دیسک کمر با لیزر توسط دکتر کاظم قائمی ، جراح مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در بیمارستان رازی انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
دومین نمایشگاه گل های لاله به همت با حضور گسترده مردم و مسئولان در باغ گل های شهر صنعتی اراک گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
مسابقه کنابخوانی شمیم شهادت با معرفی برترین ها وتجلیل از آنها به کارخود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
مسؤول کاروان اعزامی موکب حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل به غرب کشور گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی این موکب به مناطق سیل زده غرب کشور تاکنون سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
ظریف با اشاره به اینکه در دور زدن تحریم ها دکترا داریم، گفت: به باور من رئیس جمهور آمریکا مایل به جنگ با ایران نیست اما خطر کشیده شدن پای ترامپ به یک جنگ وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، از پرداخت 270 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
عضو مجمع ملی جوانان استان لرستان گفت:در سیل پلدختر شاهد نمونه بارز همدلی بین دولت و ملت و نیروهای نظامی بودیم تا در کمترین بازده زمانی بتوان از بحران خارج شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
نمایندگان و ارزیابان جمعیت هلال احمر کشور قطر با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به استان خوزستان سفر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
مشایخی گفت: ترویج فرهنگ ولایتمداری از مهمترین برنامه های سالگرد آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت سوم خرداد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
معاون شبکه بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان رتبه نخست در عملکرد را در کشور کسب کرده است، گفت: 500 مرکز در 10 سال گذشته و 22 هزار مترمکعب فضای بیمارستانی با کمک 200 میلیارد تومانی خیران ...
  • ۱