پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مرکز صحت سنجی آدرس فیزیکی(صاف) به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی نشانی پستی (محل کار یا منزل) شهروندان ایرانی طراحی شده است تا به سازمان ها در گردآوری اطلاعات هویت مکانی مشترکان و تسهیل و تسریع ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام بهجت پور با بیان اینکه اساسا تفسیر یک تلاش برای کشف مُرادهای خدایی است، گفت: بحث هایی که درباره تفسیر می شود هیچ کدام به این معنا نیست که اجازه داریم دست به قرآن ببریم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
مسئول نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: معرفی آثار و محصولات قرآنی این دفتر و شناسایی ظرفیت های قرآنی و ترویج آموزه ها و فرهنگ قرآنی در جامعه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
زارع گفت: بخش ویژه چهاردهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) با عنوان انتخاب یک حدیث از حضرت با موضوع نماز و کاهش آسیب های اجتماعی تاپایان 8خردادماه سالجاری آماده دریافت آثار از تمامی کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
صادقی، با اشاره به ارسال پیامک های قطع یارانه به برخی شهروندان استان سمنان گفت: این پیامک ها جعلی و با قصد کلاهبرداری ارسال شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
به گفته بانیان مسجد سارقان پیش از ترک محل با اقلام ربوده شده، دفتر مسجد را زیر و رو کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
مسئول امور فرهنگی دفتر آستان قدس خراسان شمالی، از جمع آوری بیش از 100جلد مصحف قرآن کریم مازاد در منازل برای ارسال به مناطق سیل زده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
میثم سفیدخوش با بیان اینکه نمی توان تنهایی را به عنوان یک امر ذاتی تلقی کرد، گفت: باید به دنبال شرایطی در آگاهی و فرهنگ بگردیم که باعث پدید آمدن تنهایی شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱    
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان با تاکید بر نقش هنرهای نمایشی در حوزه ماندگاری فرهنگ گفت: از اینرو رسانه ملی از فیلم سازان جوان و برنامه سازان حوزه انیمیشن حمایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی اعلام کرد: در جهان امروز، روابط عمومی ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولان هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱    
همزمان با روز ملی بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری همایش علمی اسرار ازل در سالن همایش های جهاد دانشگاهی نیشابور به اهتمام انجمن نویسندگان و پژوهشگران ابرشهر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱    
حجت الاسلام قدرتی گفت: در حال حاضر 49 نفر با بدهی حدود 16 میلیارد تومان از شهرستان البرز در زندان به سر می برند که امیدواریم با کمک خیران این شهرستان شرایط خروج از زندان را برایشان فراهم کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
یونیسف اعلام کرد از آغاز تجاوز عربستان سعودی به این کشور در سال 2014 تا کنون نزدیک به 7300 کودک به شهادت رسیده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
پورمحمدی با تأکید بر تداوم طرح سپاس (دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران) گفت: این طرح محدود به چند خانواده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده اند، نشود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
در حمله تروریستی یک فرد استرالیایی به دو مسجد شهر کرایست چرچ در روز 24 اسفند سال گذشته 50 مسلمان کشته شدند. یک کارگردان مصری گفته بود می خواهد فیلمی درباره این حادثه بسازد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
طبق آمارهای ارائه شده توسط هیئت یمنی تا کنون بیش از 3500 کودک در حملات جنگنده های سعودی و ائتلاف همدست این رژیم به شهادت رسیده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
لیست داروهای غیرمجاز و ممنوعه ای که زائران حج تمتع نباید به همراه داشته باشند از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
واریز نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه های نقدی ساعت 24 شب گذشته به حساب سرپرستان خانوارها انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
دژپسند به منظور رفع معضلات نظام بانکی، خواستار ارائه طرح های عملیاتی، اختصاصی و گام به گام جامعه دانشگاهی در این حوزه مهم شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
تیموری با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی تاکنون 39.7 میلیارد دلار تعهد پذیرفته است، گفت: تاکنون 312 طرح پوشش کامل گرفته و به فعالیت رسیده اند و 19 میلیارد دلار به این طرح ها تسهیلات پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
نمایشگاه ضیافت رمضان با محوریت عرضه و ارائه کالا های اساسی سبد خانوار و اقلام تنظیم بازاری از سوی اتاق اصناف تهران و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و استانداری تهران در بوستان گفتگو افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی خود مهمان 5 وزیر علوم، تحقیقات، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان هستند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده سوال از وزیر کشور، بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور، طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۵    
کدخدایی گزارشی از عملکرد شورا در بررسی لایحه اصلاح قانون انتخابات و استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
یکی از مراجع تقلید گفت: حضرت خدیجه همه چیز را از دست داد اما ایمان را بدست آورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۱    
پرسپولیس با پیروزی مقابل پارس جم جنوبی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۱    
استاد حوزه و دانشگاه قم با اشاره به شخصیت والای حضرت خدیجه سلام الله علیها، گفت: این بانو هم در انتخاب همسر و هم در هزینه کرد ثروت خود ارزش گرا بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۱    
نماز جمعه این هفته شهر یاسوج توسط آیت الله سیدعلی اصغر حسینی اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۱    
در دومین روز از دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، یادواره شهدای شاخص قرآنی شهرستان جیرفت برگزار و 2 تئاتر خیابانی اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
امیری از رهاسازی هشت هزار زنبور براکون علیه آفت هلیوتیس در اراضی گلرنگ برای اولین بار در شهرستان مرودشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
گردهمایی سالیانه جامعه قرآنی شهر اراک با عنوان بر آستان جانان هم اکنون (26اردیبهشت) در فرهنگسرای آیینه اراک در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
سالاری با اشاره به اینکه برخی مشکلاتی در خصوص بازگشت زائران اربعین از مرزهای کشور باید برای سال جاری رفع شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
حسنی با بیان اینکه باید برای بیمه کشاورزان تلاش های جدی صورت گیرد گفت: وضعیت کنونی بیمه کشاورزی، باعث نارضایتی کشاورزان شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
خرمی گفت: امسال کمبود آبی نخواهیم داشت حتی به دلیل بارش های فراوان سد سپید رود نیز سرریز شده است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
مومنی زاده لایروبی کانال های آب نیازمند حمایت است گفت: اقدامات لازم جهت رفاه حال مردم پس از انجام مطالعاتی در این راستا صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
مرادی با اشاره به اینکه حذف هزینه روادید سبب افزایش استقبال زائران برای سفر اربعین حسینی(ع) به کربلا می شود، گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد اربعین کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
دیوارنگاره پویش ملی ما پیروزیم در سالن جلسات مجتمع شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به سفارش بنیاد حفظ آثار گیلان رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما نگاه به هنرستان متاسفانه ضعیف است در حالیکه در کشورهای پیشرفته اینطوز نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
حجت الاسلام رمضانی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت بیش از یک هزار کلاس درس در استان توسط خیرین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه استکبار نمی داند ابر مردی در ایران قرار دارد که تمام نقشه های دشمن را خنثی می کند گفت: جمهوری اسلامی ایران بینی استکبار را به خاک مالید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
مجید خوبی زاده، گفت: هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، جشن روزه اولی ها در جنوب کرمان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
حجت الاسلام سبزیان گفت: در حالت کلی زنان بیشتر از مردان کتاب می خوانند و این امر رسالت ما را در استفاده از این ظرفیت بزرگ زنان کتاب خوان و اهل مطالعه بیشتر می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
امیرانتخابی گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی 54 برنامه در سطح استان گیلان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان مشکلات کشور را برطرف نمی کند همانطور که از گذشته تاکنون هیچ منفعتی برای کشور نداشته چون شیطان بزرگ فقط به دنبال نابودی و تضعیف جمهوری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع)گفت: بخش اعظم زندگی ها به چشم و همچشمی اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
گروه های جهادی حوزوی حاضر در مناطق سیل زده مورد تقدیر قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
آیت الله طبرسی گفت: وظیفه و فلسفه وجودی قوه قضائیه اجرای عدالت و جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیت المال در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
با صدور حکمی از سوی وزیر، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
شالویی درمراسم تقدیر از دست اندرکاران نهمین دوره جشنواره بین المللی وارش گفت: وارش باید به طور مستمر و منظم برگزار شود و با توجه به استقبال مردمی و دوره خوبی که این جشنواره پشت سر گذاشته است دوره های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
سلجوقی گفت: زنان مدیران فرهنگی خانواده هستند و توجه آنان به کتاب و کتابخوانی باعث تربیت نسلی کتاب خوان و آگاه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
کوپنی شدن ارزاق آخرین قدم، تنها راه حفظ برجام، اجرای آن توسط همه طرف ها، تشریح برنامه های بسیج دانشجویی در ماه رمضان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: فشار خون بالا قاتل خاموش است و شایعترین علل مرگ و میر در دنیا فشار خون بالاست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برنامه های این مجموعه برای روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
نمک دریا آلودگی دارد و آنچه که در فضاهای مجازی تبلیعات می شود نمی است که پس از خشک شدن تالاب ها و دریاچه ها جمع آوری و به فروش می رسد لذا نمک یددار استانداردترین نمک است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
هواشناسی سیستان و بلوچستان در خصوص رگبار باران همراه با رعد و برق، ورزش باد شدید لحظه ای و احتمال سیلابی شدن برخی از رودخانه های محلی استان اخطاریه جوی صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
داوودیان گفت: تاریخ هر منطقه، هویت آن منطقه است و کاوش های باستان شناسی باعث می شود تا این هویت ناشناخته آشکار و شناخته شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
بنده در یک خانواده قرآنی بزرگ شدم؛ در زمان های قدیم به مربیان قرآن مُلا می گفتند و پدر بزرگ بنده و پدر بزرگ مادرم از بهترین مُلاهای قدیم شهر زنگی آباد بودند که ان شاء الله روحشان قرین رحمت الهی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
رستمی با اشاره به اینکه نظام مهندسی باید با مطالبه گری تخصصی و به دور از فضای سیاسی، اثربخشی خود را تداوم بخشد، گفت:ماحصل مجادلات بی حاصل سیاسی عقب ماندگی و عدم توسعه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
پورمحمدی گفت: بررسی های فنی و کارشناسی توسط سازمان آتش نشانی و کارشناسان دادگستری استان انجام شده و نتیجه نهایی بررسی ها در روزهای آینده اعلام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
سعادتی گفت: امروز در شرایط فعلی تحریم ها انجام مدیریت فرهنگی یک هنر است که می تواند با ایجاد بستر مناسب و ابتکاری توسط جریان های فرهنگی و فکری صورت بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
عضو هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سبب پدیدآمدن پیچ تمدنی و تاریخی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی به عنوان رسانه دیجیتال فراگیر استان در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه در دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان حضور پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
یک باشگاه انگلیس کلاس های را برای زنان روزه دار مسلمان برگزار می کند تا بتوانند در ماه مبارک رمضان برای روزه آماده باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
یکی از مقامات دولتی اندونزی اعلام کرد که اولین طرح کلان اقتصاد اسلامی در این کشور به زودی رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی را هم برای غیر مسلمانان به وجود می آورد تا در مورد دینی که پیروان آن حدود 24 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به ضعف حوزه علمیه در تحقیق و پژوهش گفت: ادبیات دینی به نوآوری نیاز دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اسلام ناب باید به گونه ای معرفی شود که بر دل جوانان بنشیند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: در این سال ها 169 کتاب تالیف شد و 15 سایت تاسیس راه اندازی و همچنین 4 نشریه فعال مشغول به فعالیت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
رضایی با بیان اینکه سهمیه استان به لحاظ روحانیون مستقر در روستاها، 85 روحانی است؛ گفت: این سهمیه با توجه به تقاضای شهرستان ها و روستاها، بسیار اندک است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
میر محمدی خودکشی را یک فرهنگ بسیار نادرست، غلط و از آسیب ها و رفتارهای ضد ارزشی و ضد معیارهای اجتماعی دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل، گفت: خرید محصولات فرهنگی کانون ها در اشتغالزایی و رونق تولید فعالان مسجدی تاثیر مستقیمی دارد و این خرید توسط ستاد استانی برای اهدا هدیه در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
بیکی گفت: در دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، 45 میلیارد تومان برای حذف تمامی بخاری های نفتی استان اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
طی مراسمی؛ حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی با حفظ سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی خوسف معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
صابریان گفت: 25 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس تهران در بازی استقلال و سپید رود رشت حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
نشست تخصصی امام مهدی(عج) در قرآن توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه قرآن مشهد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
نظری خودکشی را تهدیدی برای سلامت عموم جامعه دانست و گفت: وقوع این پدیده شوم ضربات عمیق روحی و روانی را بر پیکره نهاد خانه و خانواده، اجتماع و جامعه وارد می سازد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
مرادی از افتتاح گالری حرفه ای در بیجار همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
رزم حسینی گفت:آمادگی کامل داریم که کمیته مربوطه در اتاق بازرگانی استان اطلاعات مربوط به کسب و کار دستگاه به دستگاه را به ما اعلام کنند تا ما با کمک مدیران بتوانیم رتبه کسب و کار استان را در سال جاری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
امام جمعه الشتر، با اشاره به نقش زکات در یاری رساندن به محرومان، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری جهت تقویت فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تلاش شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
امشب با برگزاری هفته سی ام لیگ برتر قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
زارع پور گفت: در امر مدرسه سازی اگر خیری 30 درصد کمک کند، آموزش و پرورش 70 درصد را به عهده خواهد گرفت و فضای آموزشی هم به نام همان خیر نام گذاری می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی کارگروه توسعه صادرات و رونق تولید با حضور مدیران دستگاه های دولتی و بخش خصوصی منطقه تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
یوسفی، با بیان اینکه مدیران کشور و استان نسبت به مساجد وظایفی اجتماعی دارند که باید به آنها عمل کنند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
مومنی زاده در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی استاندار گیلان با موضوع سفر هفتگی به شهرستان ها از پروژه های عمرانی شهرستان رشت بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
نظری گفت: همه مدارس استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط خاص آن در اولویت باشند و مورد توجه ویژه قرار گیرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
خیرین نیک اندیش در آیین جشن گلریزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان سیریک کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان تکاب گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رونق بخشیدن تولید و کمک به قشر نیازمند جامعه زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در کارگاه های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اجرای 560 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: سیلاب شب گذشته به 100 واحد مسکونی در شهر آشخانه خسارت وارد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
دکتر همتی بر تسریع در روند عملیات اجرایی احداث مرکز درمانی مورد تعهد نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در نشست با مسئولان و کارگزاران نظام بیانیه مشترکی صادر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
محمدی با بیان اینکه توسعه پایدار با توجه به رفتار نیک فراهم می شود گفت: بی اخلاقی، بی اعتمادی را در جامعه ترویج می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، فتح خرمشهر را سرمشق و عبرت تاریخی برای دشمنان و دوستان انقلاب دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت، رمز اعتلای نظام و مقابله با دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا گفت: اولین اثر طبیعی شهرستان آستارا با عنوان لاتون در شرف ثبت در فهرست آثار ملی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
زاهدی گفت: یکی از مواردی که باید رعایت شود، حق الناس است و ما مدیران بیشترین حق الناس را در اختیار داریم، حق الناس فقط پول و ملک نیست، بلکه کرامت مردم در ابتدا قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات به میزبانی خراسان شمالی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
کرمی گفت :ز عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و همه آنهایی که خودشان را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند هستیم.
  • ۱