جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۵۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۸    
ترامپ حین سخنرانی در انجمن ملی سلاح خودکاری را به سوی جمعیت پرتاب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
آیت الله دستغیب گفت: آخوند یعنی اسلام و اینهایی که با روحانیت و به تعبیری با آخوندها به شدت حساسند و به عناوین مختلف در صدد لطمه زدن هستند و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
امیر دریادار سیاری گفت: امروز با تلاش نیروهای بومی و متکی به توانمندی های خود و همت جوانان به پیشرفت عظیمی در کشور به ویژه در نیروهای مسلح رسیدیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۱    
استاندار لرستان، با اشاره به خسارت گسترده سیل برای استان لرستان، گفت: پرداخت خسارت به سیل زدگان و تلاش برای بازگشت آرامش و اشتغال به سیل زدگان در صدر برنامه های استانداری برای مناطق سیل زده قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
طالبیان گفت: موضوعات مطرح شده در گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حوزه میراث فرهنگی، دغدغه و تقاضای متولیان و فعالان حوزه میراث فرهنگی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
ترکیه که از جمله کشورهایی بود که دیگر امکان خرید نفت از ایران را ندارد همچنان تلاش دارد معاملات نفتی خود با ایران را ادامه دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
اصلاح در آیین نامه انضباطی دانشجویان واکنش های زیادی را داشته است، مدیرکل سازمان امور دانشجویان از کنترل فعالیت دانشجویان در فضای مجازی خبر می دهد اما وزارت علوم در اطلاعیه ای تاکید دارد که وارد حریم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
دوازدهمین دوره نشست ایران، ترکیه و روسیه در خصوص مسائل سوریه در قزاقستان روز گذشته بدون حاشیه به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۹    
کتاب درخانه برادر؛ پناهندگان افغانستانی در ایران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۹    
در حالیکه مقامات چین بر ادامه واردات نفت از ایران تاکید دارند، آمریکایی ها معتقدند که هیچ استثنائی برای پکن در این مورد قائل نخواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
رییس اورژانس تهران گفت: نیروهای اورژانس در بازی پرسپولیس سپاهان به 295 مصدوم این بازی ارائه خدمات دادند که 45 نفر از این تماشاگران با امبولانس به بیمارستان منتقل شدند و 250 نفر نیز در محل مداوا شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
موسوی گفت: دانش آموزان مدارس شهرستان مرزی بندر آستارا 210 میلیون ریال به سیل زدگان کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۷:۲۹    
قلی خسروی با استناد به تجربه 40 سال گذشته، افزایش قیمت جهشی مسکن در کشور غیر ممکن است، گفت: بازار مسکن دیگر کشش افزایش قیمت جهشی دیگری ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه ها به دستور شهردار تهران، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
پرسپولیس سپاهان در حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر امتیاز بازی را تقسیم کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۵    
کمالی زرکانی از شعر به عنوان اکسیری شفابخش یاد کرد و گفت: شعر در درمان بسیار از بیماری ها و آلام بشر موثر واقع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۵    
امام جمعه زاهدان گفت: این کشورما است که توان به صفر رساندن صادرات نفت در جهان را دارد و آمریکا قادر نیست در صادرات نفت از ایران خللی ایجاد کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
حجت الاسلام مختاری نگاه مدیریت اسلامی را براساس عدالت و پیشرفت خواند و گفت: مبنای نگاه مدیریت اسلامی براساس پایین شهر و بالای شهر نیست
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
علیزاده با اشاره به ظرفیت بی بدیل مساجد در تبیین و بسترسازی شعار امسال، گفت: مساجد می توانند بهترین مراکز برای تبلیغ، تشویق و ترغیب رونق تولید محسوب شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
آیت الله حسینی به معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران پیکان اسلام و نابود کننده دشمنان اسلام و مسلمین است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
امام جمعه جیرفت، گفت: نیکو سخن گفتن از مصادیق صدقه دادن است و جاری کردن کلام نیکو بر زبان، همانند صدقه دادن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چرخ های اقتصاد کشور با بردباری، تیز هوشی و حضور افراد کارآمد به گردش در می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
امام جمعه بوئین میاندشت گفت: مجلس شورای اسلامی با اصلاح امور بانکی می تواند نقش موثری در رونق تولید داشته باشد و دولت هم با ریل گذاری مناسب، سرمایه کذاری را هدایت کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه گلپایگان با گرامیداشت دهه تکریم مساجد، به نقش کلیدی روحانیت در جذب و گرایش جوانان به مساجد اشاره کرد و گفت: مسجد باید یک مرکز فرهنگی و خلاق باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
حیدری گفت: شهروندان می توانند با ورود به این سامانه هر مشکلی که در محله شان رخ می دهد را گزارش کنند و یا اینکه با رای دادن به پروژه های مربوط به محله، آن ها را اولویت بندی کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل طرح عدم تمدید معافیت نفتی ایران را محکوم به شکست دانست و گفت:در صورت بسته شدت تنگه هرمز ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
محمودی اصل با اشاره به اینکه شیعیان در عربستان از نعمت وکیل محروم و در سکوت رسانه های دنیا مظلومانه قتل عام شدند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
آیت الله نور مفیدی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاملاً به خلیج فارس و تنگه هرمز اشراف دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه بیماری های قلبی و گوارشی در جامعه زیاد شده است، گفت: مراقبت های اولیه بهداشتی باید جدی گرفته شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
امام جمعه موقت قلعه گنج، گفت: کار جهادی موجب رونق تولید و اقتصاد است و رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکا در تحریم نفت ایران تنها یک جنگ روانی است، گفت: نخستین کسانی که از تحریم نفت ایران متضرر می شوند آمریکا و اروپا هستند زیرا ایران 90 درصد نفت خاورمیانه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
آیت الله حسن زاده با بیان اینکه برای رونق و توسعه تولید باید از واردات غیرضروری پرهیز شود، گفت: با تکیه بر توان داخلی در مقابل این تحریم ها ایستادگی می کنیم و تسلیم نخواهیم شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه قانون شوراها نیازمند بازنگری و اصلاح است گفت: متاسفانه امروز بعضی شوراهای اسلامی در کلانشهرها نه تنها فعالیت مثبتی ندارند بلکه برای نظام نیز هزینه ایجاد می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
حسینی بوشهری گفت: در مورد مساجد جاذبه ایجاد کنیم، نظم و نظافت جاذبه ایجاد می کند که باید مورد توجه باشد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
آیت الله علم الهدی گفت: مشکلاول از همه متوجه خود آمریکا خواهد بود زیراکشورهایی مثل هند و ژاپن، مصرفشان نفت ایران است وآمریکا نمی تواند رابطه اقتصادی اش را با این کشورها قطع کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: دشمنان ملت و نظام اسلامی، آخرین دشمنی های خود را با کشورمان انجام داده که به برکت استقامت مردم، این توطئه ها را نیز نقش بر آب می کنیم
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
در راستای اجرای طرح تحول سلامت بیش از 102 میلیارد تومان در بخش های بهداشت و درمان هفت شهرستان جنوب کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هزینه شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
آیت الله فلاحتی خواستار حمایت از قشر کارگر شد و گفت: حق کارگر تهدید به برکناری نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
رعیتی فرد با تاکید بر اهمیت گسترش رونق تولید در کشور گفت: در شرایط به وجود آمده دشمنان همواره در راستای ضربه زدن اقتصادی می کوشند و از این رو کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
حجت الاسلام متقی نیا، با اشاره به اینکه ملت ایران برای یاری رساندن به سیل زدگان جانانه به میدان آمدند، گفت: به رغم خسارت های گسترده سیل اخیر نمایش وحدت و همبستگی مردم شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام باقری ارومی اقدام ضدحقوق بشری عربستان سعودی در اعدام 37 نفر از جوانان طلبه و دانشجوی دینی را محکوم کرد و گفت: عربستان با جنایت های خود روی دیکتاتورهای بزرگ را سفید کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۳    
ماموستا حسینی گفت:مسئولان کردستان در راستای رفع مشکلات مردم، نیازمندان به ویژه کارگران بیشتر از گذشته تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه بجنورد با اشاره به حرف های جدید وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر به صفر رساندن صادرات نفت ایران گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه موقت آسمینون، گفت: ملت فعال و مسئولان هوشیار ایران نشان داده اند اگر همت کنند از همه بن بست ها عبور می کنیم و قطعاً این تلاش آمریکایی ها هم به جایی نمی رسد و جمهوری اسلامی هر مقدار لازم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
ایرانی خواه گفت: شعار هر خانه یک پایگاه سلامت را در دستور کار داریم و بر این اساس باید در هر منزل مراقبت های اولیه بهداشتی انجام تا شاهد جلوگیری از مشکلات بعدی باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه زنجان با اشاره به حذف معافیت خرید نفت از ایران گفت: هیچ کشوری توان جبران حذف نفت ایران از بازار را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
سومین یادواره شهدای مدافع حرم بهشهر با گرامیداشت نام و یاد سه شهید مدافع حرم این شهرستان شهیدان رحیم کابلی، بهمن قنبری و سید سجاد خلیلی پنج شنبه، 5 اردیبهشت ماه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۳    
امروز و در ورزشگاه آزادی تیم های پرسپولیس و سپاهان یک بازی حساس را پیش رو دارند چرا که امتیاز بازی تا حدودی تیم قهرمان لیگ برتر را نمایان خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۳    
آیت الله شاهچراغی با اشاره به توطئه های گوناگون دشمن در برهه های مختلف گفت: ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی سکوت نخواهد کرد و پای آرمان های انقلاب ایستاده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
حاجبی گفت: هزار و 146 زائر امسال از استان هرمزگان عازم سرزمین وحی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام سایری با بیان اینکه جامعه ما باید نگاه ویژه به کارگران و وضع معیشت کارگران داشته باشند، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
مدیر روابط عمومی بیمه سلامت گفت: کنفرانس ملی بیمه سلامت با حضور وزیر بهداشت فردا در بیمارستان شهید رجایی آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا به واشنگتن پست گفت که مخالف شهادت دادن مشاوران کنونی و سابق کاخ سفید در مقابل کمیته های کنگره در مورد گزارش راشاگیت رابرت مولر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
مرکز تحقیقات پیو در گزارشی آمار بزرگترین کشورهای مسلمان تا سال 2060 را ارایه دادند که هند نخستین کشور جهان از نظر تعداد مسلمانان خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
حجت الاسلام عبادی با تاکید بر ضرورت توجه به حقوق کارگران برای رونق تولید در کشور، گفت: از جهت اهمیت و کار زیربنایی هیچ وزارتخانه ای در دولت به اهمیت آموزش و پرورش نیست اما دولت ها هرگز آنگونه که باید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد: سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در حال حاضر هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
امام جمعه شهر چوار، گفت: تغییر فرماندهی سپاه پاسداران در چهل سالگی عمر بابرکت این نهاد می تواند چهل سال دوم حیات این نهاد مقدس را بر اساس تجارب و سوابق ارزنده فرمانده جدیدش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
خطیب جمعه کرمان با انتقاد از بعضی بی توجهی ها به حقوق کارگران، جایگاه این قشر در اسلام را مورد توجه قرار داد و سیره اهل بیت را یادآوری کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: همکاری و وحدت مردم باید در همه امور با هم گره بخورد و از این رو تحریم ها از بین می رود و اقتصاد کشور راه خواهد افتاد و همان اقتصاد مقاومتی با کمک مردم و همکاری سه قوه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
اتاق بازرگانی تهران یکی از مراکز و نهاد هایی است که از زمان خروج ترامپ از برجام فعالیتش را در ارتباط با تحریم ها آغاز کرد بوده است که در این زمینه سیاست های ضد تحریمی را تهیه کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۳    
آیت الله دژکام گفت: محوریت مسجد را برای عبادت، خدمات اجتماعی، جلوگیری از آسیب های اجتماعی تقویت کنیم، ارتباط مساجد با هم به صورت شبکه ای باشد، مساجد نیز مانند شهرداری تقسیم منطقه ای داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳    
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مساجد نقش ویژه ای در سلامت اجتماعی جامعه دارند، گفت: مساجد مهمترین پایگاه تربیت نیروی کارآمد انسانی برمبنای اندیشه دینی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۳    
مسئولان وعده داده و پیش بینی کرده بودند که با اعمال سیاست ها شاهد کاهش قیمت مرغ در روزهای آتی باشیم و بررسی ها از قیمت این محصول در بازار حاکی از آن است که قیمت مرغ تا پایان اردیبهشت همچنان در کانال ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی گفت: جوان و نخبه با تجربیات متوسط در چرخه تولید یک نیاز است و یک پیرمرد مو رنگ شده به جای جوان جا نزنیم، ابتکار، نوآوری، خلاقیت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۳    
امیر حاتمی در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با ارتشبد شایگو، وزیر دفاع فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون روابط دو جانبه منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
در صورت تصویب لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی که هنوز در کش و قوس بین دولت، مجلس و شورای نگهبان است با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تمام واحدهای مسکونی خسارات ناشی از این حوادث به حداقل می رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: از ویژگی های مهم و بارز شهدا علاوه بر داشتن صفاتی چون ازخودگذشتگی و ایثار، زمان شناسی و اقدام به موقع بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
قیمت خودروهای داخلی امروز نشان می دهد که گرانی ماشین در ایران ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
5 گروه از تیم عملیات ویژه اورژانس شامل پزشک، تکنسین اورژانس و پرستار به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
طلای 18 عیار امروز گرمی 440 هزار و 16 تومان ارزشگذاری شده است و دلار، یورو و پوند به ترتیب در بازار آزاد با قیمت های 14 هزار و 50 تومان، 15 هزار و 800 تومان و 18 هزار و 100 تومان معامله می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
موسوی گفت: دانش آموزان آستارایی در سومین دوره جشنواره سفیران سلامت حائز 6 مقام استانی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
رستم زاد با بیان اینکه آموزش و پرورش، زیربنای تمام ارگان ها و نهادهاست، گفت: معلمان سطح علم و دانش خود را افزایش دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
پرونده هفت گروه نمایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای صدور پروانه فعالیت در هفته جاری بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
در آستانه روز ملی خلیج فارس، نشست تخصصی بسیج اساتید هرمزگان درراستای حوزه عملکردی اندیشکده اقتصاد دریا محور با موضوع خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
اسماعیل محمدپور تنها نویسنده گیلانی است که با 10 عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
امیدی از صادرات 28 میلیون دلاری کالای غیر نفتی از گمرک این شهرستان به خارج از کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
هم زمان با هفته سلامت، همایش نشاط و سلامتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
عراق که خود را از همپیمانان ایران می داند در شرایطی که ایران به کشورهایی که تولید نفت خود را افزایش می دهند هشدار داده اعلام کرده است می تواند تولید نفت خود را افزایش دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
اگرچه آمریکا می کوشد نشان دهد که تحریم ها ایران را از پای درآورده اما در عمل ایران توانسته این تحریم ها را اگرچه سخت اما دور بزند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
بازار متشکل ارزی اکنون در مرحله دریافت مدارک از صرافان متقاضی ورود به بازار است و همزمان با آن معاملاتی به صورت پایلوت و آزمایشی در سامانه این بازار در حال انجام است تا طبق وعده بانک مرکزی در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
کشورمان در سال های پس از پیروزی انقلاب در حوزه دفاعی به توانمندیهای بسیاری دست یافت که در ادامه این مسیر روز گذشته سه موشک ضد زره جدید با نام های حیدر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
یک استاد اخلاق گفت: مهمترین ابزار امام زمان(عج) برای زمینه سازی ظهور، دستگاه سیدالشهدا(ع)و سرباز ساختن در دستگاه حضرت سیدالشهدا(ع) است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
استاندارهای استان های خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان در تماس تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در این استان ها برای جبران خسارات وارده شده از سیل های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
هاشمی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام برای 10 استان سیل زده 30 هزار بسته لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، پتو، لوازم اشپزخانه و فرش در نظر گرفته است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
مهدیان با بیان اینکه براساس ارزیابی ها کل واحد های مسکونی خسارات دیده در استان های سیل زده 174 هزار واحد است، گفت: 73 هزار واحد باید تخریب و احداث شود و بقیه واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
جشن ازدواج 160 بانوی طلبه نوعروس همزمان با ایام ماه شعبان در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با تأکید بر اینکه زن و مرد باید برای همسر خود مظهر مهربانی باشند، گفت: افرادی که ازدواج می کنند، آیات و روایاتی را که درباره ازدواج است، بخوانند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
در سایه بی تدبیری مسئولان اجرایی استان بار دیگر شاهد برگشت صف های طولانی به جایگاه های سوخت زاهدان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۹    
مراسم نکوداشت طهمورث ساجدی صبا امروز(5 اردیبهشت) در پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد.