جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رییس اداره کتابخانه های عمومی شیروان گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار تابستان پارسال برای تکمیل کتابخانه مرکزی این شهر مصوب شده بود که هنوز هیچ رقمی از آن تخصیص نیافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به بدعهدی غرب در قبال ایران گفت: امروز در برابر دشمنان و بدعهدی ها و تهدید و تحریم ها راهکاری جز ایستادگی و مقاومت نداریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
مجموعه پنج جلدی فرانی اشتاین: دانشمند خل و چل نوشته جیم بنتون با ترجمه متین رحماندوست از سوی انتشارات امیرکبیر برای گروه سنی ج و د منتشر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اثرگذار و مکانی مطمئن برای پرورش کودکان ونوجوانان دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
محصولات دارویی دارای موعد زمانی فاقد شرایط مقررات با مجوز وزارت بهداشت به صورت موعدی ترخیص می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
سازمان ملل متحد اعلام کرد: 10 میلیون یمنی در یک قدمی گرسنگی قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
پایتخت جدید اداری مصر یک ابرپروژه برای ساخت یک شهر بزرگ در 45 کیلیومتری شرق قاهره است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
چندرسانه ای 1398/2/20 - 09:05 788855 دعای روز چهارم ماه رمضان را از خبرگزاری شبستان بشنوید. دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۶    
تمدید مجوز عراق برای خرید انرژی از ایران، اجرای بدون هزینه رمز دوم، چین، عراق و امارات؛ سه مقصد عمده کالاهای غیر نفتی ایران، افزایش نرخ رسمی 25 ارز ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، گفت: بارش باران تا روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۶    
هروی گفت: جمعیت هلال احمر به بیش از 63 هزار و 298 سیل زده در استان گلستان امدادرسانی و برای 18 هزار و 550 نفر اسکان موقت ایجاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
اولاد حسین با اشاره به افزایش 20 درصدی برداشت محصول در بخش جویم، گفت: سیلوی مکانیزه 40 هزار تنی منصورآباد خرید محصولات جنوب استان را پوشش می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۶    
انصاری گفت: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته ای برای ساماندهی بازار مسکن ندارد و بنا به شکایات افراد در خصوص گرانفروشی و افزایش کرایه ورود می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 96 که مربوط به کارکنان و شاغلان کشوری و لشکری است از آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
آمریکا تمام توان عملی خود را به کار گرفته تا ترکیه را در اجرای تحریم ها علیه ایران قانع سازد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان ماه نو با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری 72 مجموعه سرچشمه گشایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که با افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان و کمبود و عدم توزیع به موقع نهاده های دامی قیمت مرغ به 13 هزار تومان افزایش می یابد اما افزایش عرضه در این ایام باعث شده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۴    
حجت الاسلام شکری گفت:طرح قرآنی بینات 22 در شش شهرستان استان سمنان در ماه مبارک رمضان برگزارمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
آسانسور جمعیتی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با ظرفیت جابجایی همزمان 60 نفر با وزن پنج تن در مرکز استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
نمازگزاران کهگیلویه و بویراحمدی پس از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را از مواضع دولت و شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۴    
همتی تاکید کرد که در موضوع رمز دوم ایستای بانکی نباید به کسب و کارهای نوپا لطمه ای وارد شده یا هزینه ای به مشتریان بانک ها تحمیل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی های شورای نگهبان در مورد لایحه اصلاح قانون انتخابات مجلس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۴۴    
مهدیان با اشاره به اینکه تا 10 روز آینده تمام تسهیلات بلاعوض تامینی برای مناطق سیل زده پرداخت می شود، گفت: تا هفته آینده مشکل اسکان موقت شهر پل دختر رفع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه اخلاق در جامعه در معرض خطر قرار دارد، گفت: فضای مجازی به بلای مجازی مبدل شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: سالم ماندن جامعه در گرو توجه به آموزش و پرورش است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
حجت الاسلام عصمتی گفت: امت اسلامی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان به اروپا و آمریکا بی اعتماد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۲    
مرادی گفت: آمار دفتر مرکزی کانون هموفیلی ایران نشان می دهد در استان فارس 902 بیمار مبتلا به هموفیلی شناسایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۲    
خادم گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای تجهیز سیستم گرمایش مدارس سپیدان اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۲    
حجازی با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن احساس ضعف کرد، تاکید کرد: تصمیم شورای عالی امنیت ملی بجا بود و به دشمن فهماند که هیچ غلطی نمی تواند بکند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
به لحاظ ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و احترام به برادران و خواهران روزه دار، از تظاهر به روزه خواری در ملاء عام که شرعا حرام و مطابق قانون و مقررات جرم و قابل مجازات است تحت هر شکل و عنوان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
مردم دارالعباده یزد پس از نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت توجه به تولید و رونق داخلی گفت: ملت ایران با وجود این مشکلات هرگز در مقابل زیاده خواهی های غرب سر خم نمی کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران زاهدانی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
مردم غیور و روزه دار کرج با حضور در راهپیمایی بزرگ مردمی باردیگر با آرمان های انقلاب و رهبری پیمان بستند و از تصمیم برجامی دولت حمایت کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
نمازگزاران اهوازی امروز همزمان با سراسر کشور جهت حمایت از مواضع جمهوری اسلامی در برابر آمریکا، راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
مردم ولایتمدار استان گلستان نیز پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با شعار مرگ بر آمریکا حمایت خود را از اقدام شورای امنیت ملی نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام رضا سعادت فر، گفت: امروز نیازمند وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین هستیم، اگر امروز ما حمایت از مدیران خدوم، دلسوز، ولایی و زحمت کش نداشته باشیم آنها نمی توانند به جامعه خدمت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
خدادادی، از اجرای طرح فطرانه در مناطق سیل زده خوزستان خبر داد و گفت: این طرح از 25 ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر با توزیع بسته های فطرانه در مناطق سیل زده اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام موسوی فرد، با تاکید بر رونق تولید جهت مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، گفت: نیازمند مهار رقبای سرسخت در مقابل رونق تولید هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
ویژه برنامه در صحبت قرآن با هدف احیای هنر آیینی از هنر در دل مردم با حضور چشمگیر روحانیون، مدیران فرهنگی و عرصه قرآنی در فضای بهاری رمضان در باغ زیبای غدیر اصفهان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام حکمتی نیک خاطرنشان کرد: قدرت نرم افزاری و سخت افزاری ما عامل اقتدار نظام ماست و آمریکا به شدت از این موضوع وحشت دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۰    
مردم چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام در میعادگاه های نماز جمعه راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ملت ایران فقط به خاطر انقلاب و خون شهدا و ولایت در برابر ناملایمات صبوری می کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه در برنامه ریزی های سند توسعه خراسان شمالی باید فرهنگ و معنویت هم مد نظر باشد، گفت: متأسفانه در سند توسعه استان، حوزه های فرهنگی به خوبی دیده نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
مردم خراسان شمالی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در رابطه با مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی های طرفین برجام راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
مردم رشت همراه با مردم سراسر کشور امروز بعد از شرکت در نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
حجت الاسلام حافظ نیا از بی بند و باری ها و افزایش حجم موسیقی های زنده در رستوران ها و اعطای مجوز در این رابطه انتقاد کرد و گفت: نمی توان با مجوز جمهوری اسلامی اعمال خلاف شرع انجام داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی باید سریعتر این تصمیم را می گرفتند، گفت: با مشخص شدن تکلیف برجام دشمنان جرئت عربده کشی به کشور را ندارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
آیت الله علم الهدی گفت: در آرایش جنگی محکم بایستید، غنی سازی 20 درصد و آب سنگین اراک را راه بیندازید و بدانید که مردم هم با شما هستند؛ این مردم با مستکبر معامله نمی کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام احمد نجنو، گفت: عمل به آموزه های قرآنی راه نجات بخش امت اسلام است و پیروی از دستورات قرآن کریم و عدم اعتماد به دشمنان اسلام می تواند موجب پیروزی انقلاب اسلامی و عبور انقلاب از گردنه های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ما از برجام خارج نشده ایم؛ ولی نمی شود برجامی باشد که ما هزینه اش را پرداخت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به سلامت از جنگ اقتصادی عبور کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه اروپا و آمریکا نقش پلیس خوب و بد را برای ایران بازی کردند و با سیاست چماق و هویج یکسال از وقت ایران را گرفتند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
آیت الله فلاحتی با انتقاد از عدم پایبندی اروپا به تعهدات در قالب برجام گفت: اروپایی ها یدک کش آمریکا هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات گفت: هدف طرح معامله قرن، امنیت بیشتر برای اسرائیل است تا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مردم همیشه در صحنه استان سمنان امروز در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
محمد رضا توسلی پس از حضور استاندار اصفهان در شهرستان بوئین میاندشت، با ارسال نامه ای عذر خواهانه به مردم شهر گلپایگان، از ماندگار شدن خود در بوئین میاندشت به عنوان فرماندار خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
خدایی با اشاره به اینکه روزه از واجبات دین است،گفت: روزه داری از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مردم نمازگزار و روزه دار ایلام بعد از پایان خطبه های دشمن شکن اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به بدعهدی های برجامی کشورهای اروپایی و آمریکا راهپیمایی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بیانیه شورای امنیت ملی و سخنرانی رئیس جمهور پاسخ مناسبی به عهدشکنی ها در برجام است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
آیت الله عابدینی گفت: زمانی دشمنی دشمنان با ما تمام خواهد شد که محکم و مقتدرانه در برابر آنها بایستیم و این موضوع را در طول تاریخ مشاهده کرده ایم و هر زمانی که مقاومت و ایستادگی ما افزایش یافت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مردم اردبیل بعد از نماز جمعه همچون مردم سراسر کشور اقدام انقلابی دولت علیه استکبار جهانی را ستودند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام را تائید کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
آیت الله اعرافی گفت: پسابرجام نشان داد پیمان شکن ترین دولت عالم آمریکاست، عهد شکنی آمریکا در برجام در رتبه نخست پیمان شکنی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
گلفشان گفت: در حال حاضر در استان قم 106 خانه هلال تشکیل شده است که آموزش های مختلف را به مردم ارائه می دهد و آمادگی داریم این خدمات و آموزش ها را در مساجد نیز ارائه کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
آیت الله میرعمادی، اقدام آمریکا به تحریم های ظالمانه و تهدید را ننگی همیشگی در تاریخ این کشور دانست و افزود: توطئه های دشمنان در سایه حفظ روحیه انقلابی ملت و وحدت و همدلی بی اثر خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام احمدی نیک، گفت: به فرموده رهبری، روحیه انقلابی به منزله جان و روح این ملت است و خداوند از کسانی که در این مسأله تشکیک و آن را تضعیف کنند، نخواهد گذشت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
نمازگزاران این هفته نماز جمعه قم با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات در برجام را اعلام کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
رفیعی با اشاره به برخی از شبهات ایجاد شده گفت: متاسفانه جوانان و نوجوانان به دنبال پاسخ شبهه ای که در ذهن آنها ایجاد شده، نیستند و این امر نیز موجب می شود تا به مرور نسبت به اعتقادات خود سست شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکایی ها به ایرانی های خارج از کشور در زمان سیل اجازه ندادند که بتوانند به ملت ایران کمک کنند چگونه می تواند این کشور به فکر ملت ایران باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
آیت الله شاهچراغی ، از امریکا به عنوان یک کشور بدعهد و دشمن دیرینه جمهوری اسلامی نام برد و گفت: در مقابل دشمن بدعهدی چون امریکا نباید عقب نشینی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
افروغی با اشاره به برداشتن محدودیت های هسته ای برجامی، اظهار داشت: ما باید این اقدام دولت و شورای امنیت ملی را مبارک بدانیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
آیت الله نعیم آبادی گفت: قرار گرفتن سپاه، ارتش و بسیج کنار یکدیگر سبب شده تا خواب راحت از ترامپ دیوانه گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است گفت: مسئولان با موضع گیری های انفعالی نباید به دشمن چراغ سبز نشان دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
مردم شهرستان مرزنشین بندر آستارا پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با اشاره به لزوم پاسخ قاطع به بدعهدی های کشورهای 1+5 در برجام ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تصمیم دولت ایران مبنی بر کاهش سطح تعهدات خود در توافق هسته ای هرچند دیر صورت گرفت ولی اقدامی کاملا بجا و شایسته و بلکه لازم و ضروری بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام باقری ارومی گفت: تنها راه حل مشکلات فضای مجازی اصلاح فرهنگ و سواد رسانه ای و ارتقای سطح نظارت محتوایی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه اروپایی ها در برجام شریک جرم آمریکا هستند، گفت: ملت ایران با لبخند و وعده های استکبار جهانی فریب نخواهند خورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
نمازگزاران خرم آبادی، در حمایت از مواضع رئیس جمهوری و بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند و حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی فریاد زدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه شهر چوار، گفت: برجام در بندهای 26 و 36 به کشورمان حق داده است که اگر طرف مقابل، تعهد خود را نقض کرد، جمهوری اسلامی ایران نیز تعهدات برجامی خود را به صورت کلی و یا جزئی انجام ندهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مردم مومن و روزه دار استان هرمزگان در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مسؤول دفتر ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: هر مسجد می تواند با طرح خانه هلال در مسجد از دانش و امکانات هلال احمر استفاده کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه زنجان به حضور پرشور مردم در مساجد برای اقامه نماز در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد مراکز بصیرت افزایی هستند از اینرو این اماکن به عنوان سنگر انقلاب باید همواره پررونق بماند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۰    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به تخلفاتی که به تازگی در بعضی مدارس رخ داده است، گفت: دانش آموزان امانت الهی و تمدن ساز آینده ایران اسلامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: هندسه قدرت در جهان به نفع مقاومت و انقلاب اسلامی در حال تغییر است درواقع فرمول مبارزه و مقاومت را ملت ایران به ملت های آزاده جهان تعلیم داده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اوقاف آذربایجان شرقی گفت: حدود 8 هزار و 193 حسینه و مسجد در استان فعالیت می کند که اعتبارات عمرانی آنها از منابع دولتی و نیت واقفان تامین می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 391 هزار نفر بالای 15 سال فاقد کارت ملی هوشمند هستند، گفت: 83 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان صاحب کارت ملی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه همه گرانی ها ریشه خارجی ندارد و بعضی مشکلات بازار از بی عرضگی مسئولان است، درباره اقدام متقابل ایران در خصوص برجام ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام نوفرستی گفت: تعهد در برجام متقابل است و باید منافع تعریف شده در برجام دنبال شود اما روشن است دشمنان قسم خورده ایران هرگز انقلاب را برنمی تابند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
آیت الله دژکام با تاکید بر لزوم دریافت مالیات از منازل خالی، گفت: تعطیلی طرح مسکن مهر مشکلاتی به وجود آورده است، بهتر است این طرح دوباره اجرا شود تا مردم در تهیه مسکن اینقدر دچار مشکل نباشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
رییس جمهوری در دیدار اخیر خود با دست اندرکاران امداد و نجات و سیل بر لزوم تسریع روند بازسازی منازل استان های سیل زده تاکید داشت که پیرو این تاکیدات وزیر کشور خبر داده که موارد ترمیمی تا پایان خرداد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
بانک مرکزی با امضای توافق نامه با شرکت شاپرک و معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور مکلف به تدوین دستورالعمل انضباطی برای پرداخت یاران به منظور تعیین تکلیف حدود تخلفات شرکت های پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
دانش آموزان هرمزگانی در چهارمین جشنواره ملی ابن سینا خوش درخشیدند و به مقام اول این دوره دست یافتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
راه اندازی بازار متشکل ارزی که از سال گذشته در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد با انجام اقدامات و تهیه زیرساخت ها چندی پیش وارد فاز عملیاتی شد و حالا نیز وزیر اقتصاد خبر از آغاز کار این بازار از هفته ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس مؤسسه امام خمینی(ره)گفت: وجود امام راحل یکی از منت های خداوند بر ملت ایران بود که دستورات اسلام را به صحنه زندگی جامعه آورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۸    
تخت روانچی با رد هرگونه تمایل تهران برای هدف گرفتن منافع آمریکا در منطقه گفت: آمریکا یک بار میز مذاکره را ترک کرده پس چه تضمینی وجود دارد که مجددا این کار را نکند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
مبلغ مسلمان در کتابی شامل مقاله های هنرمندان،فعالان،دانشمندان مذهبی و شاعران در ماه مبارک رمضان به جنگ با اسلام هراسی می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۸    
تظاهرکنندگان با تجمع در منطقه وست آیلند شهر مونترال تصویب این قانون را علیه حقوق بشر اعلام کردند و گفتند که با تصویب چنین قوانینی در کشورشان مخالف هستند.
  • ۱