پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۸:۰۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
پورمحمدی با اشاره به این که در حال مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستیم، گفت: دشمن در صدد افزایش نارضایتی های داخلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۸    
آل هاشم گفت: آموزش و پرورش باید در تربیت نیروی انسانی کارآمد در راستای گام دوم انقلاب تلاش کند و نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را تربیت و تحویل جامعه دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۸    
سردار جلالی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در حفظ آمادگی در زمینه های مختلف، اظهار داشت: دستگاه ها مختلف با حفظ آمادگی در راستای کاهش آسیب های احتمالی در وقوع حوادث طبیعی تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از فعالیت خیریت ازدواج در 13 استان کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: هر محصولی که در زمین بدون سم و کود، کشت می شود، لزوما ارگانیک نیست و برای اینکه یک محصول، ارگانیک قلمداد شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی که سابقه امامت جمعه موقت سمنان را نیز در کارنامه داشت عصر شنبه در سن 56 سالگی دار فانی را وداع گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تعویق جشنواره ملی آواها و نواهای روستایی و عشایری خبر داد و گفت: این جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان در استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۶    
نوید ادهم گفت: درخواست های بسیاری برای تغییر زمان کنکور کارشناسی وجود داشت که ما منتقل کردیم اما موافقت نشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۶    
مسجد ارک در خیابان پانزده خرداد، برنامه های ویژه خود به مناسبت شب های ماه رمضان را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۶    
ثبت نام درهنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان برای سال تحصیلی 99-98 به صورت الکترونیکی و از طریق تارنمای این هنرستان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۶    
عباسی گفت: نمایشگاه طرح ضیافت به منظور عرضه مستقیم کالا از امروز در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار گشایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
احمدی از برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از نهم اردیبهشت ماه در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۷    
قاسمی گفت: خرید و فروش اراضی زراعی از تعاونی های مسکن ممنوع است و شهروندان عزیز در این زمینه دقت کافی را داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نزدیک به 10 درصد از 140 هزار هکتار بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی کشور در استان اصفهان قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۶    
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: باید با ادبیات خاص مبانی و مسائل مختلف با مذهب شیعه را بیان کرد چرا که این نوع ادبیات قطعا موجب پذیرش دین مبین اسلام و مذهب تشیع خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۳:۱۴    
سردار واعظی گفت: با دستگیری دو نفر سارق در شهرستان عسلویه و بازرسی مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۴    
اسماء کمالی مجری توانمند و نام آشنای خوزستان طی رقابت با مجریان سراسر کشور در نهمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۴    
جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی خلیج تا ابد فارس از سلسله برنامه های نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در ساحل شهر بندری کوهستک در شهرستان سیریک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۴    
در جمعی از فعالان مذهبی و اجتماعی در عربستان سعودی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی واکنش نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۴    
فرمانده مرزبانی خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزبانان دشت آزادگان علیه قاچاقچیان و کشف محموله قرص های روانگردان در حوزه هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۴    
آیت الله دژکام با بیان اینکه باید فرهنگ صحیح کار را در جامعه ترویج دهیم، گفت: فرهنگ کار و شکرگزاری دو اصل بسیار مهم است که اگر از آن غافل شویم، هم کارگر و هم کار فرما ناراضی خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۴    
رضازاده گفت: در حال حاضر بیش از یک صد و 67 هزار فرش باف در صنعت فرش دستباف استان فارس با تولید سالانه بیش از یک میلیون مترمربع فرش اشتغال دارند که 80 درصد تولیدات آنها جنبه صادراتی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۴    
مجموعه شعر خانم فنوباربیتال شامل پنجاه وهشت شعر کوتاه و یک داستان شعر محمدرضا رستم پور از شاعران نامی استان ایلام که به مسائل اجتماعی و مشکلات انسان امروز پرداخته در مراسمی با حضور هنرمندان این استان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۴    
نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیت منابع را قبول داریم ولی حاضر به تامین منابع برای هر طرح دارای توجیه اقتصادی، هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
تیم استقلال که برای کسب هر 3 امتیاز بازی با پدیده راهی مشهد شده بود 3 امتیاز حساس این بازی را به پدیده واگذار کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
عباسی با بیان اینکه تحقیقات حیاتی ترین مقوله درحوزه کشاورزی است گفت: تحقیقات کشاورزی از نظر کیفی و کمی تولیدات در گیلان مطلوب نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
آبایی هزاواه گفت: در سال رونق تولید همه اقشار جامعه به ویژه جامعه کارگری، کارفرمایان، صنعتگران و سایر اقشار جامعه باید تلاش و کوشش فراوان در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۴    
جهان ساز با بیان اینکه از کشاورزان چای کار باید حمایت شود گفت: سال گذشته 62 هزار تن چای وارد کشور شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۴    
آقازاده گفت:تحریم ها و جنگ های اقتصادی بین دولت ها نیست بلکه جنگ اقتصادی بین دولت متخاصم با مردم آن کشور است چرا که آنها می خواهند به مردم فشار بیاورند تا آنها از نظام ناراضی و دست به شورش و اعتراض ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۴    
امام جمعه بجنورد، فتنه اقتصادی را آخرین تیر ترکش دشمن در تقابل با نظام اسلامی دانست و گفت: کارگران، مهم ترین محور اجرایی شدن رونق تولید در کشور اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا روز جمعه (13 اردیبهشت)خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
کارشناس مسئول مدارس آموزش از راه دور آموزش و پرورش فارس گفت: لیلا کشاورزی دانش آموز شیرازی موفق به کسب رتبه نخست دومین جشنواره کشوری قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
درویشی گفت: باید مرکزی باشد تمام امکانات در کنار هم باشند و سگ های تجسس نیز همانجا باشند و مرکز ارتباطات رادیویی همان جا باشد، انبارها و اینها همه کنار هم باشند و دنبال زمین هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
بانشی گفت: در مرحله منطقه ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس فارس، حدود 7 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی به هم به رقابت می پردازند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
دستغیب گفت: اولین اجلاس تخصصی مدیران دفاتر امور بانوان کل کشور در یازدهم و دوازدهم اردیبهشت به صورت ملی در شیراز به مدت 2 روز برگزار می شود که با حضور معصومه ابتکار بودجه دفاتر بانوان مورد بررسی قرار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات مادر شایسته در سطح بین المللی گفت: از 12 مادرنمونه شیراز تقدیر می شود، چند شهرستان ها هم در حال بررسی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
رحیمی با تاکید بر اینکه توجه به زوایای مختلف اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است عنوان کرد: خواهان بازنگری در تخصیص سهم یک سوم استان های نفت خیز و گاز خیز از سه درصد درآمدهای نفت و گاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
سردار غیاثی گفت: در استان فارس ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت هاست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲    
شه دوست شیرازی از آغاز عملیات نورپردازی جداره های بازار وکیل شمالی و جنوبی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۲    
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه دانشجو و طلبه باید به دنبال حق طلبی باشد، گفت: جایگاه نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها این است که جوانان را از خوابی غفلت و بی توجهی به خود بیدار کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۲    
قبادی از عرضه 30 هزار تن برنج، 5 هزار تن گوشت قرمز، 20 هزار تن شکر و 20 هزار تن مرغ در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۲    
کوچکی نژاد با اشاره به بودجه بندی سال 98 گفت: امسال در مجلس 14 میلیارد دلار به دولت مجوز داده شد تا کالاهای اساسی مردم مانند روغن، گوشت، پنیر و دیگر مواد ضروری را با نرخ پایین به دست مردم برساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۴    
روزبه گفت: 80 نفر از ورزشکاران و اعضای سمن های استان در دو بخش خواهران و برادران به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۴    
محموله 95 تنی اقلام امدادی چین شامل 2600 چادر امدادی است که وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده و تحویل هلال احمر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
5 تیم عملیات ویژه اورژانس کشور که به مناطق سیل زده اعزام شدند 530 نفر از روستاییانی که به خاطر سیل در چادر زندگی می کردند را معاینه کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
مومنی زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی طی سال گذشته اظهارداشت: 758 فرصت شغلی با پرداخت 52 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان رشت ایجاد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
کارگاه احیاء کودکان، شیرخوران و انسداد راه هوایی کودکان شهرستان بویراحمد امروز در یاس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزئیات امدادرسانی در حوادث کشور از 25 اسفند 97 تا امروز گفت: در طول این مدت به 632 هزار نفر از هموطنان در حوادث سیل، آبگرفتگی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۸    
ماجدی گفت:با نتیجه ای که در بازی های دیروز حاصل شد،پیروزی استقلال در برابر پدیده می تواند موقعیت آبی ها را در جدول محکم تر کند و شکستی را که در برابر الهلال عربستان داشتند را به فراموشی بسپارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۲۸    
سفارت نروژ در تهران اعلام کرد که برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان و تأمین نیازهای ضروری آنها، کمک نقدی در اختیار ایران قرار داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۳    
یک پایگاه آمریکایی از فعالیت جدید بلاک واتر در عراق با عنوان یک شرکت خدمات امنیتی جدید در بصره پرده برداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۳    
یک راننده آمریکایی در ایالت کالیفرنیا به گمان اینکه عابران مسلمان هستند، اقدام به زیرگرفتن عابران کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۳    
شورای نظامی انتقالی در سودان در حالی از پایان مطالعات دیدگاه های ارایه شده نیروهای سیاسی و جامعه مدنی خبر می دهد که نیروهای آزادی و تغییر نمایندگان خود را برای مذاکره انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی امکان تقسیط 5 ساله مالیات برخی بنگاه ها را تصویب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
گوهرگانی با تاکید بر اینکه جبران خسارت سیل مهم ترین مطالبه مردمی بود، گفت: به برخی از واحدهای تولیدی در سیل اخیر آسیب وارد شده که تمام تلاش خود را برای رفع و جبران این خسارت ها به کار می گیریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
بانک مرکزی گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۳    
با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پایان سال جاری، وزیر کشور با صدور حکمی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۳    
آیت الله فلاحتی گفت: با وقف خودمان در راه مردم وافزایش خودصیانتی، به آنچه دراین جلسه توسط مدیران ادارات گفته شد، عمل شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
امیدی از صادرات سه هزار و 150 تن کالا به ارزش بیش از یک میلیون دلار از راه آهن آستارا به خارج از کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۳    
امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز دشمن جنگ را به اراده ها کشانده است و می خواهد اراده جوان ها و مردم ما را نسبت انقلاب سست کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
آیت الله میرعمادی، با تجلیل از خدمات موکب های اربعین به سیل زدگان، گفت: مشارکت مردم و مسئولان در مناطق سیل زده ستودنی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
حیدری با اشاره به اینکه مشهد آئینه رشد یافتگی ایران و نگین شهرهای کشورهای اسلامی است، گفت: شورا یکی از نمادهای مردم سالاری دینی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
گودرزی، با اشاره به استمرار خدمات موکب های اربعین، گفت: خدمت رسانی موکب ها تا اسکان سیل زدگان ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
محمد حسن کردستانی، گفت: عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری جنوب کرمان به صورت جامع از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 1398 آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از فعالیت 60 درصدی جوانان در عرصه های رونق تولید در البرز خبر داد و گفت: استان البرز در مرز تحقق 30 درصدی سهم بانوان در پست های مدیریتی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۱    
نصر اصفهانی با بیان اینکه ایرانی بودن شایستگی خدادادی نیست، گفت: باید از این مدل نگاه به ایرانی بودن فاصله بگیریم و مهاجران افغانستانی در ایران را به رسمیت بشناسیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۱    
محرمی با بیان اینکه رشدی را در جامعه پناهندگان افغانستانی در ایران می بینیم، گفت: امروزه بهترین استادکاران برخی مشاغل افغانستانی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
مراسم هر چه می خواهی از یک مسلمان بپرس در کتابخانه گرینفیلد واقع در ایالت مریلند آمریکا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
گرچه ممکن است استراتژی کاخ سفید به طور موقت موثر باشد و صادرات نفت ایران را کاهش دهد اما این موفقیت پوشالی و توخالی هزینه های بسیار گزافی را در پی خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
اعضای جدید شورای بررسی فیلم و فیلمنامه آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
غلام حسین محمودی، گفت: در حوزه فعالیت های قرآنی، شهرستان منوجان دارای 5 مؤسسه قرآنی است که مجوز آنها از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
روند کاهشی قیمت گوشت گوسفند بنا بر پیش بینی مسئولان اتفاق افتاده است و با توجه به شرایط مناسب عرضه دام زنده و گوشت قرمز وارداتی ظرف روز های آتی قیمت هر کیلو دام زنده به 28 تا 29 هزار و لاشه گوسفندی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
در حالیکه ترامپ سعی دارد با فشارها اعمالی ایران را پای میز مذاکره بکشاند، تهران رسما اعلام کرد که قصد انجام چنین کاری را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
درگیری چین و آمریکا بر سر ایران، دوازدهمین نشست آستانه بی حاشیه برگزار شد، التماس آمریکا به عربستان برای افزایش تولید نفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
آیت الله علم الهدی گفت: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان هستیم، مسئله ظاهر فرهنگی شهر، استان و شعائر دینی در ماه رمضان بیشتر مورد مراعات قرار بگیرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که اگر جنگ در یمن به همین روال ادامه پیدا کند تا پایان سال 2019 حدود 102 هزار یمنی در نتیجه این جنگ جان خود را از دست خواهند داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
اکراین از طرح مشترک با عربستان برای تولید هواپیمای ای ان 132 انصراف داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
وزیر بهداشت گفت: باید هزینه های بیمه سلامت منطقی تر شود و برگزاری کنگره ملی سلامت با حضور نخبگان می تواند نقشه راه استقرار بیمه سلامت را ترسیم کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
،رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که مسکو تولید نفت خود را در پی پایان دادن معافیت تحریم های نفتی علیه ایران از سوی آمریکا در ماه می افزایش نخواهد داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
اتابک گفت: دوره آموزشی توانمندسازی راهنمایان گردشگری زیر نظر دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: بیش از 200 نفر دانشجوی غیر ایرانی از عراق، سوریه، ترکیه، یمن، آذربایجان، قزاقستان، نیجریه و... در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در روز کارگر اولین مسابقه دو فرا استقامت را در دور دریاچه آزادی برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی بمنظور تشریح عملکرد این وزارتخانه در رسیدگی به مناطق سیل زده کشور امشب به برنامه برنامه نگاه یک می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
فرهادی با بیان اینکه ما با تکنولوژی بحران زیست محیطی در کشور به وجود آوردیم، گفت: 10 هزار سال تمدن کاریزی را با استفاده نابجا، نابهنگام و نادرست از تکنولوژی نابود کردیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
شورای فناوری اطلاعات دولت را مکلف کرد تا پایان قانون برنامه، سامانه های مالیات الکترونیک را مستقر و مورد بهره برداری قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
دانشمندان می گویند با واقعیت مجازی می توان افسردگی را درمان کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
هیات امنای صندوق توسعه ملی با تصویب بودجه پیشنهادی صندوق برای سال 98، نرخ سود تسهیلات ریالی این صندوق برای صادرکنندگان صنعتی و کشاورزی را 11 درصد تعیین کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
رییس مرکزکرمانشناسی اظهار داشت: 30 سال قبل دریافتیم که نه تنها عوام بلکه خواص هم درک عمیقی از واقعیت های کرمان ندارند و هم دانشوران این دیار بزرگ را نمی شناسند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
ایران و چین که توسعه مناسبات بانکی خود را در راستای افزایش حجم مبادلات دنبال می کنند در حاشیه اجلاس جهانی یک کمربند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
احتمال سهمیه بندی بنزین از خرداد ماه و سخت گیری بیشتر در طرح زوج و فرد از تیرماه تابستان سختی را برای خودروهای تهران به همراه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
کارگاه های آموزشی معنویت پژوهشی به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اعلام خبر کشته شدن 35 کارگر در سال گذشته جان خود را از دست داده اند، گفت: 300 هزار کارگر بیمه شده تأمین اجتماعی در البرز فعالیت دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
صنعت تصویر که تولد خود را مدیون تکنولوژی بود در طول چندین دهه چنان از آن بهره مند شده که مرزهای رویاپردازی انسان را متحول کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
بوالحسنی از شرکت 103 نفر از مددجویان و پرسنل امداد استان در سومین دوره مسابقات قرآن کریم این نهاد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
در پی انتصاب سرلشکرپاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه که با حکم فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) صورت گرفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
سردار عزیزی گفت: پاسخگویی مناسب به مطالبات بر حق افراد جامعه از مهمترین راهبردهای اجرایی پلیس است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
مسئول ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان که در سال 97 و در شرایط سخت اقتصادی موفق به برگزاری چندین برنامه مهم در حوزه کانون های مساجد شد؛ مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
موسوی گفت: وزارت خارجه کشورمان ادعای برخی رسانه ها مبنی بر درخواست ایران برای مذاکره با آمریکا را رد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
سردار امان اللهی، از کشف 81 عدد سکه نقره با ارزش تاریخی و متعلق به دوران قاجاریه و صفویه در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
بورس امروز آغاز هفته دوم معاملاتی خود در اردیبهشت را با رشد شاخص کل آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد 1500 واحدی به 205 هزار و 287 واحد رسید.