پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۵:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۴    
فروش آلومینیوم هایی با آلیاژ نامناسب باعث ضرر 700 میلیون دلاری به ناسا شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۹    
تمام اصول و قواعد موجود یک طرف، مدیریت یک طرف، به عقیده من مدیری که ایمان داشته باشد و خودمحور نباشد، می تواند از پس تمام مشکلات بر آید. تمام بحث ها در دنیای امروز بر سر عدالت است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
پیکر پدر شهیدان رضیعی امروز شنبه 14 اردیبهشت با حضور مسئولین و مردم شهید پرور بهشهر از بیمارستان امام خمینی (رحمت الله علیه) بهشهر به سمت بهشت فاطمه (سلام الله علیها) تشییع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز به دلیل وزش باد شدید بر روی عراق و شمال عربستان پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی قبل از بارش در استان خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
همایش کشوری روشنفکر مطهر تبیین مولفه ها و شاخصه های روشنفکری اصیل انقلاب اسلامی و تفاوت هایش با تحجر و مقدس مآبی جاهلانه و از طرفی روشنفکری سکولار و لیبرال برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
سیدجعفر الموسوی ، تولیت حرم امام حسین (علیه السلام) با حضور در مسجد مقدس جمکران، از میعادگاه منتظران در ایران اسلامی زیارت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
اعضای بدن عارفه عرب احمدی دختر جوان 23 ساله شاهرودی که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، اهدا و به تعدادی بیمار جان دوباره بخشید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات تهدیدآمیز وزیر خارجه بحرین، گفت: قرن ها پیش حکیمان پارسی گفته اند، مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی!
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۷    
امیرعبداللهیان با بیان این که ایران هیچ مداخله ای در تحولات یمن ندارد، گفت: حاکمان بحرین هنوز فرصت دارند که از مسیر گفت وگوی واقعی ملی، شکاف بزرگ بین مردم و حاکمیت و عدم مشروعیت حاکمان را کاهش دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۳    
جلسه نقد و بررسی نمایش دعوت با حضور اساتید و پیشکسوتان هنر نمایش در بندرعباس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۳    
قاسمیان حضور مسئولان را باعث دلگرمی هنرمندان دانست و گفت: این کار رونق تولید در کار هنری است و انتظار حضور مسئولان را داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور و اعضاء کارگروه امور مرزی پس از بازدید میدانی از اسکله های شهرهای سوزا و درگهان در بخش های شهاب و مرکزی شهرستان قشم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۳    
امام جمعه کرج نقش مساجد را در تربیت نیروهای انقلابی مهم خواند و گفت: مسجدی که کارکرد سیاسی و اجتماعی ندارد اسلامی نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۳    
دبیر جشنواره شعر آئینی گفت: شاعران و نویسندگان ذره ای از شخصیت امام علی(ع) را نیافته اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۳    
در اختتامیه جشنواره سراسری شعر آئینی از 14 نفر برتر جشنواره و همچنین 4 شخصیت به عنوان شخصیت هنری برجسته رویش های انقلاب تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
اختتامیه نخستین جشنواره سراسر شعر آئینی با تقدیر از نفرات برتر در قم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: قم پایتخت و خاستگاه شعر آئینی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
کابران فیس بوک در ماه مبارک رمضان می توانند از از صفحه جدید رمضان در خاورمیانه برای استفاده از تجربیات رمضانی هم استفاده کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
رهبران مذهبی در برادفورد بریتانیا به دلیل طرح ابتکاری خود برای پیوند و همگام سازی مسجد و کلیسا مورد تمجید و ستایش قرار گرفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۳    
امام جمعه موقت آران و بیدگل بای بیان اینکه دشمن در دو جبهه فرهنگ و اقتصاد آرایش جنگی تمام عیاری گرفته است گفت: افسران و فرماندهان ارشد مقابله با دشمن در این دو جبهه کارگران و معلمان هستند
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مرحله نخست چهاردهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور 138 حافظ منطقه شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۳    
امام جمعه گلپایگان با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر اینکه ابلاغ سند تحول آموزش و پروش کافی نیست، گفت: تمدن نوین اسلامی را در سایه تربیت نسلی عالم، آگاه، کارآمد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
خطیب این هفته نماز جمعه شهر ابوزیدآباد گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای برجام اثبات این نکته به افکار عمومی جهان بود که ملت بزرگ ایران اهل تعامل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
امام جمعه خمینی شهر گفت: سند2030 خاکریز اول دشمن است و می خواهند فرزندان ایرانی را از کودکی با فرهنگ غرب تربیت کنند تا با فرهنگ شیعه و علوی رشد پیدا نکنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام موسوی فرد، بر استفاده از ظرفیت نخبگان حوزوی، دانشگاهی و جوانان استان تاکید کرد و گفت: با خرد جمعی جوانان انقلابی و جهادی، چهره شوم تبعیض و فقر را از بین خواهیم برد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
شاد با اشاره به کیفیت بالای مسابقات مدهامتان گفت: باید گرایش نوجوانان به حوزه های قرآنی بیشتر شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
شرکت کننده مسابقات کشوری مدهامتان گفت: تعداد قرآن آموزان در سطح کشور افزایش یافته اما هنوز به درجه اصلی نرسیدیم، باید بیش از این به حوزه قرآن توجه شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
آیت الله علم الهدی گفت:از پارک علم و فناوری مشهد دستگاه های کشور استفاده می کنند و در زمینه صادرات به خارج نیز فعال هستند لذا ازعزیزان مسئول می خواهم توجه بیشتری به این عرصه کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه در برابر فرزندان خود مسئولیت داشته و باید بستر تقویت و رشد آنها را فراهم کنیم، گفت: اگر والدین خودشان می توانند این مسئولیت را برعهده بگیرند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۳    
در آستانه سال روز شهادت شهید جلال رئیسی، دومین یادواره شهدای محلات روستاهای توابع شهرستان جیرفت، در بهشت زهرای روستای الله آباد سید برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
آیت الله نورمفیدی سند 2030 را مخالف تمدن اسلامی دانست و گفت: کشورهای اسلامی باید با سند 2030 مخالفت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل زندان های استان قم از برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد..
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه حیات اجتماعی و نظام، وابسته به وجود کارگر است، گفت: بدون وجود کارگر نظام اجتماعی مختل خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
وزیر کشور در همایش دهیاران و شهرداران خراسان شمالی، تأکید کرد: نباید وقت خود را در چارچوب امکانات دولتی قرار دهید بلکه باید با اتصال به مردم بودجه ها را صرف تولید و ثروت کنید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
اجتماع مردم قم در اعلام انزجار از رژیم سفاک عربستان، همزمان با روز (شنبه 14 اردیبهشت) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود..
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر ارج گذاری به خدمات ارزشمند معلمین و کارگران، گفت: نباید محیط دانشگاه محل رشد انسان های هرزه باشد،
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
حیدری، با بیان اینکه علم اندوزی و علم آموزی در دزفول به دوران خیلی دور باز می گردد، گفت: دانشگاه جندی شاپور دزفول در دوره ای که هیچ کشوری در دنیا از مواهب علم و دانش برخوردار نبوده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
وزیر کشور به برخی انتقادها از عدم اجرای کامل برنامه توسعه در چهار دهه گذشته اشاره و نظام اداری را دلیل عدم موفقیت اجرای برنامه های مختلف عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مهمترین نقش را در تربیت آینده سازان جامعه دارند، اظهار کرد: آینده درخشان انقلاب و نظام به تلاش های معلمان و مجموعه آموزش و پرورش وابسته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
آیت الله فلاحتی از صدور دیرهنگام ساماندهی فضای مجازی از سوی رئیس جمهور انتقاد کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رمز تقدم یک کشور، آموزش و پرورش است و تمام تحولات از اینجا شروع می شود که سایر نیازها از اینجا تامین می شود و لذا انبیاء نیز دنبال تعلیم و تزکیه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه تعامل پذیر نبودن آمریکا نخستین درس برجام است، گفت: شناخت ماهیت دشمنی دشمنان از دیگر درس های برجام است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
تسخیری اظهار داشت: سپاه خود را زیر پرچم ولایت قرار داده و سرباز ولایت و مطیع امر رسول خداست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
آیت الله عابدینی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی مردم، لازم است همه مسئولان بسیج شوند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را برطرف کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان قم همزمان با ماه مبارک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
ماموستا خدایی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان در الگو برداری دانش آموزان،گفت: جایگاه معلمان در نقش پذیری و الگو برداری دانش آموزان بی بدیل و تاثیر گذار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
معاون فرماندار خوانسار خواستار سرمایه گذاری خیران روی ایده خوب یک جوان مخترع شد و گفت: ایجاد اشتغال را کار خیر ببینیم و از ثمرات آن بهره ببریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
میدان نفتی آذر در شرق شهرستان مهران استان ایلام قرار دارد که بهمن ماه سال گذشته پس از 5 سال فاز اول توسعه آن به پایان رسید و در ادامه کار توسعه فاز دوم این میدان نفتی برای تولید روزانه 100 هزار بشکه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
آخرین خبرها از پرونده حسین هدایتی ، زمان سهمیه بندی بنزین هنوز اجرایی نشده است، چرا ایران از برجام خارج نمی شود؟ ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
سید محمدجواد ابطحی گفت: شبهات در جامعه فراوان شده و این وظیفه مبلغان حوزه دینی است که در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد تلاش مبنایی انجام دهند و مطالبه گری از مسئوولان کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام دشتی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان برکات بسیار زیادی دارد و زمینه رشد و سعادت و کمال انسان در این ماه فراهم می شود که باید از برکات آن به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه معیشت معلمان باید حل شود، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از هیأت دولت معیشت معلمان را مطالبه کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
استاندار همدان با بیان اینکه خوشبختانه رسانه های استان همدان بسیار توانمند هستند، گفت: ما کمترین حاشیه را در استان همدان داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
یادواره شهدای 212 شهدای فرهنگی امروز (12 اردیبهشت) با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا و مسئولین استانی در حسینیه امام خمینی (ره) استان همدان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: وضعیت قیمت اجناس و روند افزایشی آن توسط مسوولان مدیریت شود و این بازار آشفته مدیریت شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با اشاره به شعار حج امسال بر انجام حج واقعی و نه صرفا'' به جای آوردن اعمال و مناسک تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه قم با بیان اینکه ایران اسلامی در گام دوم انقلاب به نظام آموزشی و تربیتی تحول آفرین نیاز دارد تصریح کرد: تا زمانی که نظام آموزشی کشور نوسازی نشود توان تحول را نخواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه بجنورد مدیریت فضای مجازی را امری مهم و ضروری در عصر حاضر خواند و گفت: یکی از بزرگترین جهاد جوانان ما در حال حاضر شکستن محاصره رسانه ای غرب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
حسین اسحاقی، گفت: هنرمندان این خطه از کشور همواره با شرکت در جشنواره های استانی و کشوری برای جنوب کرمان افتخار آفرینی کرده اند و طی هفته گذشته هنرمندان جنوب کرمان موفقیت های چشم گیری کسب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: در ماه مبارک رمضان مسئولان باید حداکثر استفاده را در جهت تبلیغ و تبیین شعائر دینی به عمل آورد و باید باهدف رفع شبهات دینی و جذب حداکثری جوانان به سمت مساجد تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح "اقبال و استقبال از ماه رمضان" برای نخستین بار در بجنورد، مرکز خراسان شمالی اجرایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۳    
سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه ملت عراق در بحران سیل اخیر ایران و همچنین راهپیمایی اربعین حسینی میزان علاقه و محبت خود را به ایران و ایرانی به اثبات رسانده است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام احمدی نیک، گفت: غربی ها انتظار دارند معلمانِ متدین و علاقه مند به آینده کشور، با اجرای سند 2030 در کلاس درس ، برای آن ها سرباز تربیت کنند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام باقری ارومی با تبیین فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ارزش افزوده است گفت: معلمان به واسطه رسالت عظیم تربیت انسان ها که بر عهده آنهاست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، همایش کوهروی خانوادگی در ارتفاعات سرسبز و دیدنی روستای کشفی بندر آستارا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
کاروان یار مهربان در روستاهای فاقد کتابخانه استان کهگیلویه و بویراحمد به روستای محروم توگبری رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن از توان نظامی و روحیه انقلابی ملت ایران در هراس است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
پیش بینی کارشناسان بازار سرمایه از بورس در روزهای آتی روند رو به رشد است و در تایید این پیش بینی ها آمارها نشان می دهد که شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون با 41هزار و 450 واحد افزایش 23 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه شهر چوار، گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای برجام اثبات این نکته به افکار عمومی جهان بود که ملت بزرگ و فهیم ایران، اهل تعامل ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۱    
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه دشمن ظاهر و باطنش با یکدیگر فرق دارد لذا قبول حرفش ساده لوحی است، گفت: دشمن از ساده لوحی برخی افراد استفاده می کند و با طرح های خود به مسلمانان آسیب می زند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۱    
مازندرانی ها رتبه های اول قرائت تقلیدی برادران، رتبه دوم حفظ کل خواهران و برادران و رتبه سوم رشته اذان برادران مرحله کشوری سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ایران هرچقدر بخواهد نفت تولید و صادر می کند اما این شیطنت ها بی پاسخ نمی ماند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ترویج روحیه انقلابی توسط معلمان در مواجهه به سندهای بی سنخیت با مبانی دینی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
همتی در یک یادداشت اینستاگرامی 6 برنامه بانک مرکزی برای اقتصاد را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه مسجد در ظهور و تشکیل دولت کریمه مهدوی نقشی محوری دارد، گفت: اگر مسجد در زمینه سازی ظهور و حرکت در مسیر امام زمان (عج) مورد توجه قرار نگیرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
بطحایی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما اجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش است، گفت: براساس این سند باید چرخش هایی در نظام آموزشی صورت بگیرد تا تحولات آموزشی و فرهنگی در کشور ایجاد شود تا نیازهای ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: تسهیلات ارائه شده به بازنشستگان در سال98 از پنج میلیون تومان به 10 میلیون تومان و کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان به 20 میلیون تومان افزایش پیدا می ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود رشد حقیقی اقتصاد ایران را از منفی 3.9 درصد در سال 2018، منفی 6 درصد برای سال 2019 پیش بینی کرده و بر این اساس صادرات 74 درصدی و تورم 37 درصدی را برای ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
حناچی گفت: در نظر سنجی های گذشته از شهروندان آلودگی هوا و ترافیک از معضلات تهران بود، ولی اگر امروز از شهروندان نظر سنجی شود مسائل اقتصادی از نظر آنها دارای اهمیت است و شهرداری در شرایط کنونی به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
استاد حوزه علمیه گفت: شهید مطهری که می توانست از مراجع تقلید بزرگ باشد همه وقت خود را صرف تربیت جوانانی کرد که امروز استوانه های انقلاب هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از 700 میلیون نفر در دنیا معادل متوسط 15درصد جمعیت دنیا مبتلا به آسم هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
وزیر نفت برای بررسی همکاری های دوجانبه تهران-مسقط در حوزه انرژی عازم عمان شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
زهرا نجاتی، مدیرکانون فرهنگی هنری امام سجاد ﴿ع﴾در اختتامییه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان معلم قرآنی برتر کشور را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
استاندار خراسان شمالی در آیین رونمایی از سند توسعه استان گفت: هیچ مدیری حق گام برداشتن و هزینه اعتبارات خارج از سند توسعه را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
کاهش تعداد شعب بانکی به عنوان یکی از اولویت های بانک مرکزی پس از تاکیدات رییس جمهوری با جدیت دنبال می شود و آمارهای جدید نشاندهنده نتیجه بخش بودن این اقدامات است تا جایی که طی سه ماهه گذشته شاهد کاهش ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
دهقان با اشاره به این که شخصیت هر آدمی از خانواده اوست. گفت: خانواده ها مشوق بسیار خوبی برای نوجوانان در عرصه قرآنی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
شکوهی اقدم با اشاره به این که در مناطق محروم امکانات دوره های آموزشی وجود ندارد، گفت: دوره های تخصصی آموزش قرآن را در مناطق محروم افزایش دهید تا جامعه قرآنی کشور تقویت شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از سال 96 در راستای افزایش اعتماد عمومی، شفافیت فعالیت های اقتصادی در مجلس مطرح شد که انتهای سال گذشته به تصوب رسید و حالا رییس دستگاه قضا قول داده تا قانون رسیدگی به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
ضیاء دوست با اشاره به شرایط سنی که در مسابقات مدهامتان لحاظ گردیده است، گفت: باید فرصت حضور نوجوانان در مراحل کشوری را تقویت نمود که این امر سبب افزایش انگیزه و تمامی جوانان قرآن آموز در رشته های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
ضمیری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان هشت بقعه متبرکه شهرستان ماسال مجری طرح ضیافت الهی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
حجت الاسلام مهدوی گفت: همزمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطائ مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور140 حافظ در رشت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
امروز هر گرم طلای 18 عیار در بازار 454 هزار و 300 تومان، هر انس طلا در بازار جهانی 1270 دلار، سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 60 هزار تومان ارزشگذاری شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۱    
پس از قتل وکیل سابق حسین هدایتی، متهم پرونده فساد بانک سرمایه شائبه ای مبنی بر اینکه این فرد جعبه سیاه بانک سرمایه است مطرح شد که قاضی پرونده با رد این موضوع اعلام کرد که حکم پرونده حسین هدایتی تا 10 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم آیت الله طباطبایی استاد اخلاق در قم برگزار شد،
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
مراسم بزرگداشت آیت الله اشکوری نماینده سابق مقام معظم رهبری در کشور سوریه و از شاگردان برجسته شهید صدر در قم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
ایران طبق معاهده برجام و قانون اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی می تواند در مقابل فشارهای آمریکا از برجام خارج شود اما سوال اینجاست که چرا تا کنون این اقدام را انجام نداده است؟
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۷    
حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه توسعه قرآن و اُنس با قرآن برای بچه های مسجد هدف اصلی کانون های مساجد است گفت: کلیه برنامه های سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت الکترنیکی اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۷    
اولین همایش وکارگاه آموزشی گفتمان اقتصادمقاومتی، کارآفرینی و رونق تولید روستاها با حضور ائمه جماعات، دهیاران ...