جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۲    
حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد مبلغ 500 میلیون ریال سرانه برای بیش از یک هزار و یکصد کانون فرهنگی که در سامانه سجا ثبت نام کردند، واریز شد
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
چاپ نخست نام کوچک من بلقیس اثر بلقیس سلیمانی را موسسه نشر ققنوس چاپ کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
تا به امروز شش جلسه برای رسیدگی به پرونده شرکت پدیده که اخلال در نظام اقتصادی کشور، مشارکت در کلاهبرداری از طریق تبلیغات گسترده و خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده بخشی از اتهامات متهمان آن است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۹    
له وعلیه ویرایش اثر سایه اقتصادی نیا باموضوع ویرایش را موسسه نشر ققنوس چاپ و روانه بازارکتاب کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۷    
میقانی گفت: 8 هزار و 500 کامیون، محصولات پاییزه کشاورزان استان را از مزرعه تا مراکز خرید تضمینی جابه جا می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
حسینی فر، گفت: شناسنامه نیازمندی با درج مشخصات فردی ایتام و افراد غیریتیم طرح محسنین برای حمایت آسان پدران معنوی صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۳    
نشست های مناظره و آزاداندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۱    
امروز مدت زمان اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی وارد هفتاد و یکمین سال خود شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۱    
بزرگی، از برخورد جدی پلیس با رانندگان خودرو هایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می کنندخبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان از بازدید بیش از 400 گردشگر خارجی از آثار تاریخی شهرستان دامغان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب از برگزاری مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب در 23 مسجد این شهرستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان با بیان اینکه در مجموع 21 پل عابر پیاده در شهر نصب شده است، گفت: این پل ها جهت رفاه حال همشهریان همدانی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۹    
پویش #قرآن_جاری است با محور انتشار قرآن نوشت های مردمی و به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
انصاری گفت: ملت ما مطمئن باشند که آمریکایی ها و هم پیمانان آنها جرات تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند، زیرا اگر دست از پا خطا کنند، قابل کفن و دفن نیستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، گفت: 85 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
شکر از جمله کالاهای اساسی پرمصرف در ماه مبارک رمضان است که در چند روزه اخیر افزایش تقاضا برای آن باعث ایجاد نوساناتی در بازار این محصول شده است که برای کنترل این نوسانات روزانه 8 هزار تن شکر در کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
استاندار آذربایجان شرقی در حکمی، محمدباقر آقایی را به سمت سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه رهبری حمایت از کالای ایرانی را مورد تأکید قرار می دهند، گفت: باید این حمایت به معنای واقعی صورت گیرد نه اینکه تنها به اقدامات نمایشی بسنده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
رحمانی گفت: باید قیمت های تمام شده کالا ها بررسی و به پرونده کسانی که ارز دولتی دریافت کرده اند، رسیدگی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
قاسمی ،از کشف یک هزار و 550 کیلوگرمی مرفین قاچاق خبرداد وگفت: این محموله به شمال کشور نرسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
ایران صدا ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با صدای 25 تن از قاریان جهان اسلام به همراه ادعیه ها و نغمه های ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
مستند بلند خانه ای برای تو محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم مستند کراکف لهستان حضور دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
دکتر ارزانی از برگزاری نخستین استارتاپ مساجد جهان اسلام به مدت سه روز در تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
استاندار قم با اشاره به ارسال 5 هزار پاسخ به سوال استاندار در خصوص راهکارهای پیشنهادی برای توسعه استان گفت: از میان پیشنهادات 40 نظر جمع بندی و در حال بررسی های تکمیلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
چندرسانه ای 1398/2/23 - 11:23 789203 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
چاووشی با بیان اینکه غایت کاری که فلسفه می تواند در باب معنای زندگی کند، آری گویی به زندگی است، گفت: فلسفه، پرسش از بنیاد و مواجهه با بنیادِ فرهنگ و ادب یک قوم و نوعی نحوه زیستن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
وقوع انفجار در بندری در امارات متحده عربی گویی مربوط به چندین کشتی سوختی در بندر فجیره بوده است که این اتفاق ابعاد پنهان و آشکار زیادی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
دانشگاه علامه طباطبائی(ره) و مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در حوزه هایی همچون انتشار مجله های علمی-پژوهشی مشترک و اجرای طرح های پژوهشی مشترک، تفاهم نامۀ همکاری امضاء کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
دادگاهی در جنوب نجف عراق امروز، علوش جرمانه که در کلیپی به امام موسی کاظم (ع) توهین کرده بود را به سه سال زندان محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تامین فیبرهای دیالیز جدید از سوی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
طالبی با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) به میزبانی یزد گفت: اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع)، گامی موثر در جهت معرفی حسینیه ایران به جهانیان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
کارگروه های استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در استان ها با تفاهم مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز ملی فضای مجازی همراه شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
شاهمرادی با تاکید بر اهمیت تحقق شعار سال بر مبنی رونق تولید، گفت: بخش نامه های متعدد از موانع جدی روند برنامه های تولیدی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
با هدف بهره وری مناسب از برق کشاورزی تفاهم نامه سه جانبه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، در جیرفت مابین سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت توزیع برق و خانه کشاورز جنوب کرمان امضا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
غراوی با اشاره به تهیه طرح جامع سیل استان طی سالهای گذشته، اظهار کرد: طرح جامع سیل استان، سند علمی بسیار خوبی است که پس از وقوع سیل در سال 81 تهیه شد و بسیاری از اقدامات در راستای مقابله با سیل اخیر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۲    
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 3 هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران در مساجد استان زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
استاندار زنجان گفت: در طرح افکارسنجی که می توان اثربخشی سازمان ها را به کمک آن سنجید، اطلاعات کافی از دستگاه مورد نظر برای مدیریت بهینه سیستم در اختیار مدیر قرار می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
بیدخام گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی به ادارات استان قزوین تخصیص داده شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۲    
نمکی گفت:سرمایه گذاران سوییسی می دانند که دوران کم خردی ترامپ سپری شده وملت ایران این دوره را نیز طی خواهند کرد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۲    
باستانی با اشاره به اینکه برای رونق تولید باید به تصمیم سازی اهمیت داد، گفت: مجموعه قوانین و مقرارت، فضای کسب و کار و استراتژی توسعه تولید در بخش های مختلف به تولید کننده اطمینان خاطر بیشتری می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۷:۵۲    
صدرالحسینی با اشاره به اینکه قدرت نظامی آمریکا رو به افول است، گفت: امروز در حیاط خلوت آمریکایی ها یعنی ونزوئلا، باز هم موفقیت و پیروزی برای آمریکایی ها حاصل نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۰:۵۹    
پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز با حضور مسؤولان فرهنگی هنری و هنرمندان تئاتر استان، با نام استاد منصور حمیدی افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۹    
سردار محمدیان از کشف 170 تن کاغذ خارجی به ارزش 20 میلیارد ریال در البرز خبر داد و گفت: رصد انبارهای دپو کالا یکی از برنامه های اصلی انتظامی استان البرز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
احمدی گفت: اشتغال پایدار و رونق تولید با همکاری بانک ها تحقق می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۷    
عالمی نیسی، برپایی نمایشگاه قرآن در ماه رمضان را قابل توجه و تقدیر دانست و گفت: نمایشگاه قرآن خوزستان از نظر کمی و کیفی مطلوب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۷    
شهبازی با بیان این مطلب که روزانه سه هزار تن میوه و تره بار در بازار کرج وارد و خارج از البرز می شود، گفت: بازار میوه و تره بار کرج پاسخگوی نیاز جمعیت 3 میلیون نفری مردم البرز نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۷    
سلیمی با اشاره به تصویب کلیات طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در جلسه امروز کمیسیون شیوراها گفت: جزئیات این طرح در جلسه آتی کمیسیون شوراها بررسی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۷    
ذوالقدر از اتمام بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
نمایشگاه درنگ در سکوت با حضور جمعی از هنرمندان در گالری ابوالفضل عالی افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
تابلویی از کامیار صادقی با عنوان هابیل و قابیل در نگاه خانه سوره حوزه هنری رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان از آغاز بومی سازی تبلیغ خبر داد و با اشاره به حضور مفسران توانمند از قم در ماه مبارک رمضان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
در ششمین روز از ماه نزول قرآن، نمایشگاه علوم قرآنی در رفسنجان افتتاح شد و تا بیست و سوم این ماه مبارک برپا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
سرپرست فرمانداری شهرستان فاروج گفت: جهت دهی انتخابات به سمت و سوی خاص و یا مهندسی آن، کاهش مشارکت های مردمی را رقم می زند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
بنیاد بیماریهای نادر ایران چهارمین دوره ویزیت رایگان بیماران را با عنوان نسخه های شفابخش برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
ترشح مرتب هورمون تستسترون درمردان بالغ باعث سستی ریشه های مو و ریزش زود هنگام آنها می شود. به این ترتیب توصیه شده برای پیشگیری از ریزش ارثی مو دوران نوجوانی شروع به مصرف شامپوهای حاوی کمپلکس کافئین ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
بیجاری با بیان اینکه 334 رشته قنات در خراسان جنوبی در اثر سیل آسیب دیده، گفت: در حال حاضر 13 میلیارد تومان اعتبار ملی در حوزه قنوات به استان ابلاغ شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۶    
آسمانی مقدم گفت: تاکنون 526 واحد مسکونی شهری و روستایی در خراسان جنوبی آسیب دیدند که از این تعداد 252 واحد تخریبی و نیازمند بازسازی هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۶    
اهرابی از واریز کمک معیشت خانوار برای 116 هزار و 300 خانوار از مددجویان گیلانی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۶    
رستم زاد گفت: بانوان در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و نقش آنان حتی بیشتر از مردان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
امروز فرابورس روز کاری خود را با ریزش 33.40 واحدی آغاز کرد و ریزش شاخص کل تا پایان معاملات امروز ادامه داشت و باعث شد شاخص کل با ریزش 95 واحدی معادل 3.68 درصد به 2494 واحد برسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: توسعه روستاها موجب ایجاد مشکل در تامین زیرساخت ها و مسائل اجتماعی می شود و هم اکنون چاه های تامین آب شهر بیرجند با توجه به مشکل فاضلاب روستاهای ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
همتی گفت: ادارات و نهادهای دولتی در استان هرمزگان روزهای پنجشنبه تعطیل می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
بانک مرکزی موظف است تا قبل از آذر 98 ساز و کارهای لازم برای چک های الکترونیکی را تدوین کند و بر این اساس و برای آگاهی و کسب نظر کارشناسان و صاحبنظران مستند پیش نویس الزامات ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
بانک ها مکلف به پذیرش قراردادهای نفتی به عنوان وثیقه و تضمین بازپرداخت اصل و سود تسهیلات دریافتی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
کلیات طرح تشکیل استان اصفهان شمالی که در جلسه علنی 20 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده بود امروز در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصویب شد و بررسی جزئیات آن به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
هیات رییسه اتاق ایران در نشستی با عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی به بررسی مسائل ارزی موجود در کشور پرداخته و بر ضرورت ایجاد اعتماد بین بخش خصوصی و دولت تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
ظریف خطاب به رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد که جان بولتون و همدستانش در تیم ب از گذشته به دنبال پیاده کردن نقشه خود برای ایران بوده اند با این تفاوت که در طرح آنها در آن زمان شماره تلفن داده نشده بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
خرازی گفت: استراتژی رئیس جمهور کنونی آمریکا از یک طرف ایجاد اختلاف در اروپا و جلوگیری از انسجام آن و از طرف دیگر نابودی برجام است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
سلحشوری با اشاره به تصویب کلیات لایحه اعطای تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در جلسه امروز مجلس گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
تابش با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اختصاص 14میلیارد برای تأمین کالاهای اساسی در کمیسیون برنامه و بودجه و با حضور نوبخت مورد بررسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
نجفی خوشرودی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از بدعهدی آمریکایی ها در برجام در کمیسیون امنیت ملی ارائه داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
رحیمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اولویت اصلی اش حفظ منافع ملی و امنیت کشور است، گفت: به هیچ وجه پیشنهاد مذاکره آمریکایی ها را جدی نمی گیریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
همزمان با برگزاری سی ودومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ چهار میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
صدر با اشاره به دیدار احزاب و فعالان سیاسی با رییس جمهوری گفت: احزاب و فعالان سیاسی از دولت خواستند تا از مدیران کارآمد و دلسوز در اداره کشور استفاده کند و افرادی که توانایی لازم ندارند را کنار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
بیگی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام پرهیز کنند، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
نمایندگان مجلس سه عضو ناظر پارلمان در شورای عالی پیشگیری از پولشویی را انتخاب کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
شیخ محمد آقاتی؛ روحانی، قاری قرآن و مؤذن خراسانی، قدیمی ترین مؤذن برجسته و صاحب سبک آستان قدس رضوی و از پیشکسوتان تلاوت اذان در رادیوی ایران بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
شهامت گفت: سیلاب تاکنون بالغ بر 52 میلیارد و 677 میلیون تومان به راه های استان خراسان جنوبی خسارت وارد کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
عضو خبرگان رهبری در برنامه ضیافت شبکه چهار سیما گفت: در حال حاضر رجوع به قرآن به دلیل نداشتن روش کار آمد دچار چیزی شبیه به ایستایی شده، قرن های متمادی است که تفسیرهایمان به تکرار اقوال افتاده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
میرجعفریان با تاکید بر اینکه بازسازی و احداث منازل آسیب دیده استان در مناطق سیل زده باید در اولویت نخست قرار گیرد، گفت: باید تا روز شنبه هفته آینده عملیاتی اجرایی انجام و گزارش پیشرفت کار ارائه شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
از حکمت های روزه درک شرایط کسانی است که به اصطلاح دست شان به دهن شان نمی رسد و گفته اند که از جمله دیگر فواید آن فهم شرایط گرسنگی در آخرت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: معارف و آموزه های قرآن بخوبی و آنطور که شایسته است ترویج و تبیین نشده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی، نرم افزار و محصولات قرآنی امروز22 اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد گشایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
در مورد توجه به قرآن در مساجد بسیار تاکید شده است و در این زمینه از جمله خود قرآن وجود مساجد را برای توجه به قرآن می داند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
کتاب گام به گام تا حافظ شدن از سوی حجت الاسلام بدری استاد سطح عالی حوزه و دانشگاه در تبریز منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
همتی گفت: بیمارستان 220 تختخوابی با تجهیزات و امکانات پیشرفته توسط بخش خصوصی در بندرعباس ساخته می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
مسابقه قرآنی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع الرسول (ص) رسالت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
کبیریان با اشاره به نقش تاثیرگذار خواهران طلبه در محیط های فرهنگی، گفت: حوزه های علمیه خواهران استان تهران، آمادگی تعامل با مساجد این استان را دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
جلسات تفسیر قرآن، همه روزه در ماه رمضان در مسجد کاظمیه خیابان ری تهران، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان و جوانان، شب های ماه رمضان در مسجد حوری بلوار قیام تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اصلی ترین چالش زندگی ما گناه است، گفت: 99 درصد ذکر اولیاء الهی استغفار است، زیرا خدا را چنان بزرگ دیدند که بندگی شان شایسته او نیست ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام، گفت: در صورتیکه نسبت به مستند سازی آثار دوران جنگ تحمیلی و بازگویی آنها اقدام نکنیم، این آثار به فراموشی سپرده خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام کاظمی نسب گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع و با 700 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
عکس نگاشت گلهای لاله را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
عکس نگاشت جلسه غیر علنی مجلس را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تعداد دانشجویان شاغل در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی را 4 هزارو 66نفر اعلام کرد و افزود: برخی از این دانشجویان در خوابگاه ها ساکن هستند
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
مهدوی عارف؛ امام جماعت مسجد جامع جعفریه تهران نو، مهندسی است که پایه گذار بزرگ ترین مجتمع فرهنگی در منطقه 13 شهر تهران شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل سابق انتقال خون ایلام، گفت: 310 بیمار خاص در استان ایلام زیر پوشش خدمات سازمان انتقال خون قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۶    
الهیاری گفت: پنج هزار و 417 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی سال گذشته با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.