جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
مراسم جزء خوانی قرآن کریم با عنوان قرآن در رمضان در 700 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
نجفی گفت: برداشت محصولات جالیزی از 24 هزار هکتار سطح زیر کشت آغاز شد و پیش بینی شده که امسال 820 هزار تن محصولات جالیزی در فارس برداشت خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
با حضور استاندار هرمزگان و یکی از نمایندگان مجلس، مجسمه نقش برجسته سرباز هخامنشی در موزه بزرگ خلیج فارس در بندرعباس رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه دستگاه های فرهنگی این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران از تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد هنری استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: امداد گران کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با هزنه شخصی خود میزبان ایتام و فرزندان محسنین در اولین روز ماه مبارک رمضان شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری 291 برنامه محوری به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
حجت الاسلام مصائبی گفت: امیدواریم با توسعه حوزه های علمیه و سوق دادن موقوفات به این سمت همچنان در تربیت عالمان سرآمد باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
حسین اسحاقی، گفت:معرفی شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی بایستی مدارک خود را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بررسی روند استخدام، ارائه دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور 12 قاری ممتاز استانی و کشوری؛ مساجد و امامزادگان میزبان محافل انس با قرآن خواهند بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
آخر شهید می شوی ، روایتی از زندگی و شهادت صادق عدالت اکبری، از شهدای مدافع حرم، نوشته حسین شرفخانلو است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی که از یک ماه پیش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون 905 هزار تن گندم از کشاورزان تحویل و در سامانه ها ثبت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
کاردار سفارت آمریکا در عراق مدعی شده است که سپاه پاسداران ایران به جنبش مقاومت اسلامی نجباء کمک مالی می کند که با واکنش شدید این جنبش روبرو شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
آثاری از چهار طراح گرافیک در بخش جنبی پانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی با عنوان اسم های نو به نمایش گذاشته می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
چوادیان زاده با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی در یزد برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
مرتضی الویری و محسن هاشمی طی نامه ای خطاب به روسای شورای شهرهای مراکز استانها و شهرداران شهرهای مراکز استانها نسبت به فاجعه حذف اختیارات شورا هشدار داده و خواستار مقابله با آن شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
ایران در اولین گام برای پاسخ اجرایی به تحریم های آمریکا قرار است از میزان تعهدات خود در برجام بکاهد و این اقدام از نظر کارشناسان سیاسی یک اقدام ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۲    
طالبی با اشاره به اهمیت توجه به صنایع جوار معدنی گفت: استان یزد نیازمند تقویت و توسعه فعالیت شرکت های جوار معدنی، خدماتی و مکمل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام حدادیان، از اجرای طرح بصیرت رمضانی با موضوعات متنوع درکانون های مساجد منتخب استان سمنان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
کتاب تقوای اقتصادی در آیات و روایات به قلم حجت الاسلام ماندگاری و به همت مرکز زندگی به رنگ شهداء با موضوعاتی همچون چرا تقوا مهم است؟ منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی _فرهنگی و توانمندی مالکان و بهره برداران بناهای تاریخی -فرهنگی را مورد بررسی قرار می دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۲    
تلاش جمعیت مسلمانان حیدرآباد هند برای بازسازی مساجد تخریب شده نتیجه داده است .
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
شهرک نشین های افراطی در حالی فریاد می زدند که از سوی نظامیان صهیونیستی حمایت می شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
سردار شجاع از کشف 139 کیلو تریاک در بازرسی از خودروی سمند طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان سمنان در ورودی شهر نوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۲    
شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفندماه سال گذشته تغییر کرده است و از این پس گوشت با دریافت کارت ملی یا کد ملی افراد توزیع نمی شود، بلکه توزیع بر اساس کد ملی سرپرست خانوار انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
این کتاب الکترونیک در شهر ادمونتون کانادا توزیع شده است و حاوی اطلاعاتی درباره غذاهای صرف شده در ماه رمضان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
ایران و آمریکا این روزها تقابل را به جایی رسانده اند که اقدامات هر دو طرف وارد مراحل ویژه ای شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۲    
وزیر بهداشت گفت: بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، در واقع شروعی برای کنترل یکی از معضلات خطرناک سلامتی انسان ها محسوب می شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۲    
صدا وسیمای مرکز زنجان امسال مانند سال های گذشته با ویژه برنامه های متعددی میهمان سفره های مؤمنین روزه دار در ماه مبارک است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۲    
معاون استاندار زنجان گفت: مطبوعات نقش مؤثری در پویایی و شتاب بخشی جامعه دارند و باید به این قشر توجه ویژه ای شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۲    
همزمان با رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بسته فرهنگی تبلیغی همراه مبلغان به همت محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در بستر کتابخانه همراه نور قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۲    
با توجه به لزوم ساماندهی خانه های بازی در سطح شهر قم که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است، اما همچنان این امر در ابهام قرار گرفته است و کسی مسئولیت آن را نمی پذیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۲    
قاسمی از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با هرگونه تظاهر به روزه خواری و حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۲    
محبیان با اشاره به اینکه ترامپ کودکانه فکر و عمل می کند، گفت: آمریکا می خواهد مردم را از نظام جدا کند و اگر ما حوزه اقدامات دشمن را نشناسیم نمی توانیم با آن مقابله کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۲    
امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه حمایت ایران از فلسطین و مقاومت راهبرد مشخص 40 ساله است، گفت: این راهبرد بر مبنای تامین امنیت ملی ترسیم و اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان دینی همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد و امامزادگان استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول، از اجرای ویژه برنامه های ماه رمضان در بقاع شاخص این شهرستان و طرح افطاری ساده در حرم سبزقبا ع خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۹    
حیدری، با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ به جوانان از طریق تهاجم فرهنگی است، گفت: معلمین با وجود تمام مشکلات موجود با بصیرت و تدین خود، حربه دشمن در تهاجم فرهنگی را خنثی کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۹    
در آستانه ماه مبارک رمضان کاروانی از هدایای مردمی شهرستان دزفول تحت عنوان کاروان رمضان با بیش از 20 خودرو با بدرقه جمعی از مسئولین شهرستان دزفول راهی روستاهای سیل زده شوش شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۹    
رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: باید مدارس را مزین کنیم به نماز و به صورت جدی وارد شویم چرا که پررنگ بودن نماز در مدارس می تواند آسیب های اجتماعی را به حداقل برساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۹    
فرماندار شیروان در نشست شورای برنامه ریزی گفت: مدیران به برنامه ها نگاه آینده نگر داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۹    
تیم فوتبال استقلال که در ادامه لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل بود به نتیجه یک- یک رسید و در روزی که به پیروزی نیاز داشت نتوانست 3 امتیاز بازی را از آن خود کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۹    
شورای شهر رشت نامه اعتراض آمیزی نسبت به وقایع بازی داماش، نیروی زمینی به فدراسیون ورزش ارسال می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
برداشت گل محمدی از 20 هکتار سطح زیر کشت در شهرستان رفسنجان از امروز آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه مجلس مخالف سهمیه بندی بنزین است، گفت: وجود کارت سوخت قانونی است و البته مسئله جدیدی نیست و قانونی بوده که دولت آن را اجرا نکرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۷    
با 10 رای موافق و یک رأی ممتنع، ناصر حاج محمدی به عنوان گزینه منتخب شورای رشت برای شهرداری این شهر اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس نتیجه بازی امروز را به پاختاکور واگذار کرد و با کسب 4 امتیاز از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حرکت بیداری اسلامی و قیام مردم در برخی کشورها در چند سال پیش تصریح کردند: ملت ایران قدر انقلاب را دانست به استکبار اعتماد نکرد و پیشرفت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
کرمی مقدم گفت: تعداد 20 جهیزیه هر کدام به مبلغ 6 میلیون تومان در هفته جاری به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر اهدا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
حسینی گفت: 166 گروه جهادی طرح های بسیج سازندگی را امسال در ملایر اجرا می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
یار محمدی گفت: 200 جلسه قرآنی با محوریت اداره واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه رمضان برگزار می شود
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۷    
نجفی گفت: اگر آموزش و پرورش و شهرداری که هر 2 نهادی برخواسته از مردم هستند با یکدیگر همکاری کنند، شاهد اتفاقات مثبتی و خجسته ای خواهیم بود و نتیجه این همکاری پرورش شهروندانی متمدن، آگاه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
استاد حوزه علمیه گفت: اگر انسان آلوده به گناهی هستید قبل از ماه مبارک رمضان توبه کرده و پاک وارد این ماه شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
نجفی گفت: ما امروز همه مطفق القول دنبال اجرای سند تحول هستیم و به هیچ عنوان سندی دیگری از جمله 2030 جایی در آموزش و پرورش امروز اسلامی ما ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
زرودی گفت: مدیریت پسماند در شهرها باید همراه با آموزش باشد و بدون آموزش نمی توان پسماند را مدیریت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مومنان حقیقی از آمدن رمضان خوشحال و از رفتن آن ناراحت می شوند اگر چنین نباشد این ماه را درک نکردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
با عنایت به این که برخی کاربران مجازی خصوصا سلبریتی ها از قلمرو قوانین اساسی و اخلاقی تجاوز نموده اند، خواهشمند است ضمن مجازات آنان اقدامات و تدابیر لازم و مسئولانه از طرف مدعی العموم صورت پذیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
اسکندرپور گفت: مجموعه مدیریت شهری آمادگی همکاری با آموزش و پرورش به ویژه برای تغییر کاربری مدارس واقع در بافت فرسوده به منظور ایجاد فضاهای آموزشی جدید را دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و اداری با حضور حجت الاسلام محمدجواد موحد نماینده سابق ولی فقیه در یگان های حفاظت سپاه در نیروگاه نکا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
موسوی گفت: امروز مسئله تنزل سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی بسیار جدی است و هیچ فردی به جز معلمان نمی تواند این مسئله را حل کند، از این رو باید بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه آموزش و پرورش کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
رازجویان بر تدوین طرح جامع پسماند در استان تاکید کرد و گفت: تمامی شهرهای استان مازندران باید طرح جامع پسماند داشته باشند تا دیگر مشکلات زیست محیطی ایجاد نشود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
ابراهیمی بر ضرورت توجه شهرداری ها به پسماند و مدیریت زباله تاکید کرد و گفت: در مدیریت پسماند ما در ابتدا باید فرهنگ سازی جداسازی از مبدأ را انجام دهیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
آیت الله دژکام گفت: باید در مقابله با سند 2030، سند تحول بنیادین نظام آموزشی را عملی کرد تا با پیروزی در این حوزه دشمن بداند ما روش و کار تربیتی اسلامی درست و مناسب داشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۷    
صالح نژاد از برگزاری محافل جزخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان قم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
آمادگی فعالان مسجدی در قالب کار تشکیلاتی در مساجد برای میزبانی روزه داران و نمازگزاران در ماه مبارک رمضان، از جمله مهمترین برنامه های مساجد استان البرز است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
برای نشاندن لبخند بر لب های ترک خورده، قوت دادن به دل های شکسته و خسته، جان دادن به زندگی های از نفس افتاده و... می شود کارهایی کرد که خیلی هم سخت نیست اما همت بلند می خواهد و احساس مسئولیت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۷    
در نشست مدیران کل کانون و آموزش و پرورش استان گیلان بر ضرورت هم افزایی فرهنگی و ارایه آموزه ها با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۷    
دلق پوش بیان اینکه نظارت ها بر واحدهای صنفی باید با حساسیت بیشتر انجام شود، گفت: در حوزه صنایع غذایی که ارتباط مستقیم با سلامتی مردم دارد با هیچ صنفی تعارف نداریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
سالاری با بیان اینکه مهم ترین نگرانی در ساماندهی سواحل، تخریب محیط زیست است تصریح کرد: جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست، استفاده از خانه های پیش ساخته و یا کلبه با نمای چوبی و طبیعی الزامی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درباره وظایف ذاتی و قانونی دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۷    
رضیان گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معائن کشور سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات در مورد ضعف شبکه های اینترنت در برخی مناطق کشور مطرح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی عنوان کرد که با شروع لیگ جدید فوتبال فروش بلیط فقط از طریق سامانه امکان پذیر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۷    
دین پرست گفت: بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری به تفکیک استان ها حکایت از آن دارد که استان های کرمانشاه با نرخ (18.7 )، چهارمحال و بختیاری با نرخ (17.4 ) و سیستان و بلوچستان با نرخ (16 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
جهانگیری با اشاره به اهمیت صادرات غیرنفتی در سال 98 تاکید کرد: توسعه صادرات کالا و خدمات اصلی ترین و حیاتی ترین اولویت کشور و مهم ترین وظیفه امروز همه بنگاه ها و مدیران است تا بتوانیم ارز مورد نیاز ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان طی پیامی از اقدام ارزشمند فرماندار لاهیجان همزمان با روز معلم، قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
نجفی خوشرودی گفت: فرمانده نزاجا در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از اقدامات نیروی زمینی ارتش در کمک به مردم مناطق سیل زده ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۷    
به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 14 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در قالب طرح مهمانی خدا در مساجد و بقعه امام زادگان منطقه یک اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در جلسه درس خارج فقه، توصیه هایی را برای استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان و توجه ویژه به عبادت در سحرهای این ماه، بیان کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
در برخی از مساجد توجه چندانی به جایگاه بانوان برای اقامه نماز در آن ها نشده و نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۷    
حسین محمدی، گفت: توصیه ما به مبلغ و مبلغه های بومی و غیر بومی این است که در ماه مبارک رمضان، آسیب هایی از جمله فقر و بیکاری که براساس تحقیقات میدانی از دهیاران روستاهای همجوار شناسایی شده اند را در ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
مرحله شهرستان سومین جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در خرم آباد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
کرسی آزاداندیشی با موضوع علل بیکاری و مشاغل مورد نیاز جامعه در دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: قدیمی ترین اثر برجا و شناخته شده شهر رشت، مسجد صفی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
آیت الله فاضل لنکرانی در ابتدای سلسله دروس ماه مبارک رمضان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) به تشریح هفت اثر روزه پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
شکری با اشاره به این که گسترش فعالیت های فرهنگی قرآنی در مساجد از اولویت های کانون های فرهنگی هنری است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
مقدسیان معتقد است جشنواره پویانمایی تهران با ظرفیت های بسیار بالا برگزار می شود اما به خاطر ترس و محافظه کاری به تبلور نمی رسد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
حجت الاسلام قدیریان گفت: این نوع فعالیت های قرآنی، زیرساخت مسایل فرهنگی کشور هستند که هزینه ها و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهند و نسل جوان ما را مصون و بیمه می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
سحرخیز معتقد است اسطوره های انیمیشن که کوله باری از جوایز مختلف دارند در جشنواره پویانمایی تهران ورک شاپ برگزار می کنند و یا داوری را به عهده دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
پودینه با اشاره به این که تشویق جوانان و شناسایی استعدادهای آنان در مدهامتان به معنی واقعی اتفاق می افتد، گفت: مدهامتان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۶    
مراسم اولین سالگرد درگذشت سیدمهدی طباطبایی، در مسجد موسی بن جعفر(ع) تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک مرکز درمانی غیرقانونی در خرم آباد پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
امیر سرتیپ فولادی با اشاره به اهمیت بازی های المپیک ارتش های جهان، گفت: این بازی ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است و با حداکثر قوا در این رویداد شرکت می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
مراسم رونمایی و تحویل دهی دستاورد های جدید نیروی زمینی ارتش با حضور امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مرکز تولید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
امیر دریاداری خانزادی گفت: ناوشکن دماوند، اولین ناوشکن مجهز به سامانه های سنجنده بومی بسیار پیشرفته است که به زودی شاهد الحاق آن به ناوگان شمال خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
مروارید گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با 700 غرفه و 23 بخش محتوایی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
آیین گشایش نمایشگاه بزرگ آثار نقاشی و خوشنویسی جمعه 20 اردیبهشت ماه ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
عوامل سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی راهی خوزستان شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
ایرانیان_اولین نشست تخصصی کار آفرینی با نگاه ویژه به توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده های کودکان کار و خیابان در منطقه 5 برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
خانه اقتصاد کویت (KFH) تبلیغ رمضانی 2019 خود را با عنوان قرآن، زندگی است ،آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در افغانستان در بیانیه ای به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان خواستار توقف درگیری ها میان اقوام و گروه های مختلف در این کشور شد.