چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفقنا 27 خرداد 1397 - shafaqna.com

شفقنا 29 اسفند 1393 شفقنا 3 شهریور 1394 شفقنا 29 اسفند 1396 شفقنا 31 فروردین 1397 شفقنا 31 اردیبهشت 1397 شفقنا 31 تیر 1397 شفقنا 31 مرداد 1397 شفقنا 31 شهریور 1397 شفقنا 1 مهر 1397 شفقنا 1 آبان 1397 شفقنا 30 آذر 1397 شفقنا 30 دی 1397 شفقنا 30 بهمن 1397 شفقنا 29 اسفند 1397 شفقنا 1 خرداد 1397 شفقنا 2 خرداد 1397 شفقنا 3 خرداد 1397 شفقنا 4 خرداد 1397 شفقنا 5 خرداد 1397 شفقنا 6 خرداد 1397 شفقنا 7 خرداد 1397 شفقنا 8 خرداد 1397 شفقنا 9 خرداد 1397 شفقنا 10 خرداد 1397 شفقنا 11 خرداد 1397 شفقنا 12 خرداد 1397 شفقنا 13 خرداد 1397 شفقنا 14 خرداد 1397 شفقنا 15 خرداد 1397 شفقنا 16 خرداد 1397 شفقنا 17 خرداد 1397 شفقنا 18 خرداد 1397 شفقنا 19 خرداد 1397 شفقنا 20 خرداد 1397 شفقنا 21 خرداد 1397 شفقنا 22 خرداد 1397 شفقنا 23 خرداد 1397 شفقنا 24 خرداد 1397 شفقنا 25 خرداد 1397 شفقنا 26 خرداد 1397 شفقنا 27 خرداد 1397 شفقنا 28 خرداد 1397 شفقنا 29 خرداد 1397 شفقنا 30 خرداد 1397 شفقنا 31 خرداد 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
شهرکرد- ایرنا- قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن در برهه کنونی با هدف گیری اقتصاد کشور درصدد نفوذ و تحقق اهداف شوم خود است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هسته مرکزی کلانشهر اراک کانون تمرکز خدمات است که این مهم عامل اصلی ترافیک و بسیاری از مشکلات توسعه ای است .
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
آنکارا ایرنا ماهر اونال سخنگوی حزب عدالت و توسعه گفت: بزرگترین ویژگی نظام جدید حکومتی این است که دولت از شر دیوان سالاری سنگین اداری خلاص و سبک سازی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
مهاباد- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه امسال 220 هزار نفر به مناطق عملیاتی آذربایجان غربی اعزام می شوند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
بیش از 33 هزار واحد خون مردم مازندران در 3 ماهه نخست امسال اهدا کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل در سال گذشته با هدف حمایت از نویسندگان این استان به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال کتاب های آن ها را خریداری کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
دو نمایش از مشهد به مرحله بازبینی هفدهمین جشنواره عروسکی مبارک تهران راه یافتند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: یکهزار و 370 میلیارد ریال تسهیلات درحوزه های اشتغال فراگیر، پایدار روستایی و رونق تولید در این استان پرداخت شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
تحقیقات نشان داده است صبحت کردن با مادر و حتی شنیدن صدای او باعث آزادسازی هورمون اکسی توسن در بدن شده که به طرز قابل توجهی استرس را کاهش می دهد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
اکوفارس: آبفشان دریای بزرگ چابهار منظره ای زیبا و به یادماندنی را برای گردشگران به تصویر می کشد و کمتر پیش می آید توسط دوربین هایشان ثبت و ضبط نشود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:مجامع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران، راس ساعت 9:30 روز یکشنبه مورخ 24 تیر ماه 1397 با حضور نمایندگان صاحبان سهام در محل قانونی بانک برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
در روایتی از حضرت علی (علیه السلام) بیشترین چیزی که زمینه ساز رحمت الهی است این است که انسان با همه مردم مهربان باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان البرز گفت: یک واحد تولیدی شیرینی در شهر صنعتی البرز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه 119 هزار و 620 تن انواع ورق های گرمB و C، سرد B، گالوانیزه و قلع اندود شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بانک توسعه تعاون در سال جاری با هدف اشتغال زایی مددجویان این کمیته 200 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
گناوه-ایرنا- همایش کودکان نویسنده و نویسندگان کودک بمناسبت گرامیداشت روز ادبیات و نوجوان و یادوخاطره مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان باحضور اعضای کانون های پرورش منطقه شمال استان بوشهر در گناوه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
توپ های سعیر می توانند علیه جنگنده ها، بمب ها و موشک های کروز هدایت شونده مورد استفاده قرار گیرند و دیواره ای آتشین را در برابر اهداف درست کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
فرماندار تربت حیدریه گفت: بنا ها و آثار تاریخی مواریث ملی و متعلق به عموم مردم است و خیرینی که این بنا ها را وقف کردند با نیت حفظ و خدمات رسانی مطلوب بوده است.
حوزه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس جامعة المصفی واحد آشتیان و هیئت همراه به منظور بهره گیری از تجارب و ظرفیت ها، از مجتمع آموزش عالی المصطفی در اصفهان بازدید کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
حفاری فاضلاب کوچه های شهرک کهریز در شهر کرمانشاه به صورت نیمه کاره رها شده است.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
برترین ها : اصطلاح ترفند های روزمره اولین بار در سال 2003 استفاده شد. از آن زمان، ما هزاران ترفند مفید یاد گرفتیم که به ما در شرایط مختلف کمک می کند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
هزاران نفر از مردم سراسر انگلیس قرار است در اعتراض به سفر روز پنجشنبه دونالد ترامپ به این کشور، در لندن تجمع کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
تعویض پرچم آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و اجرای مراسم نقاره خوانی از جمله برنامه های حرم مطهر در دهه ی کرامت است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
با توجه به مصوبه هیات دولت به دلیل گرمای هوا و برای صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری مدیریت های ستادی، مجتمع ها و شعب تهران شرکت بیمه البرز تا پایان تیرماه تغییر کرد
صدای ایران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خواص بادام زمینی برای پیشگیری از بیماری کبد چرب، مهار اشتهای کاذب است. به گزارش صدای ایران از نامه نیوز ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان گفت: دانش آموز ساوه ای که با یک ربات تلگرامی به 250 حساب مالی دسترسی پیدا کرده بود، توسط پلیس فتا همدان دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
سازمان دانش آموزی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف تقویت نقش آفرینی دانش آموزان در مدیریت فرهنگی شهر تهران تفاهم نامه امضا کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه اعلام کرد که آب غیرآشامیدنی مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده این استان تامین می شود.
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مردم نیوز : حشد الشعبی امروز سه شنبه اعلام کرد که با همکاری ارتش عراق عملیاتی پیش گیرانه در الانبار انجام می دهد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 77 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بارش های بهاری باعث افزایش 10 درصدی تولید محصول عسل شد.
فرارو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
فرارو- سفیر سابق ایران در چین گفت: دولت فعلی چین معتقد است که باید در کوتاه مدت تحولات بزرگی به وجود بیاورد تا امریکا را از وضعیت فعلی خارج کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
نماینده سابق ایران در اوپک می گوید: با انسداد تنگه هرمز نزدیک به 17 الی 18 میلیون بشکه نفت از بازار خارج خواهد شد و این بسیار تاثیرگذار بر بازار خواهد بود.
ورزش 3   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
باشگاه سویا رسما به تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد نحوه برگزاری سوپرکاپ اعتراض کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
رییس بسیج سازندگی استان زنجان از فعالیت 110 گروه جهادی در سطح استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
عضو شورای شهر آذرشهر گفت: به دلیل این که شهردار آذرشهر ساکن این شهر نبود، برکنار شد.
1ورزش   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان ، با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی به کشور بازگشتند.
روز نو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
جامعه ایران در مسیری قرار گرفته که به نظر می رسد بحران های اجتماعی و اقتصادی شکل پررنگ تری نسبت به پیشرفت های جامعه پیدا کرده است ...
روز نو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
پندار توفیقی مسائل عجیبی را در پست جدید خود مطرح کرد و در پایان، به صورت عمدی، دو بار از کلمه امید استفاده کرد تا این طور به نظر برسد که او اعتقاد دارد امید ابراهیمی به خاطر پول ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در اراک برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس از افزایش ساعت بازدید اماکن تاریخی-فرهنگی استان فارس با اشاره به شروع سفرهای تابستانی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی، پل معلق مشگین شهر در اقدام ابتکاری مسابقه نقاشی با موضوع حمایت از کالای ایرانی برگزار کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مالیات وصولی کُردستانیها کمتر از نیم درصد مالیات کل کشور است.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
برترین ها: تقابل نفتی بین تهران و واشنگتن شدت بیشتری به خود گرفته است. مقامات سیاسی و نظامی ایران در پاسخ به تهدیدات نفتی آمریکا با تلویح و تصریح اعلام کرده اند که اگر کاخ سفید صادرات نفت ایران را در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
نشست دو روزه علمای کشورهای اسلامی برای تحقق صلح و امنیت در افغانستان، بدون حضور نمایندگان طالبان با حضور جمعی از عالمان دینی و سخنرانی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در بندر جده (غرب) عربستان آغاز به ...
الی گشت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
جاذبه های گردشگری سریلانکا همه ما کم و بیش در مورد میراث جهانی یونسکو شنیده ایم. این عنوان به مکان، بنا و اثری تاریخی و مهم اطلاق می شود که از نظر تاریخی، علمی ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
گروه فرهنگی - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم با اشاره به ارائه راهکارهایی برای مبارزه با خرافات و بدعت ها در مراسم عزاداری گفت: شور و شعور مؤلفه های مهم در اجتناب از این مهلکه است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مامور پلیس راهنمایی و رانندگی، مرد سالخورده ای را که قصد عبور از عرض خیابان داشت، به دوش کشید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به نقش مهم بازاریان درطول سال های مختلف گفت: نقش بازاریان درجامعه مثل نقش خون در بدن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه تریلی با پژو در محور مهرستان - ایرانشهر با 2 کشته و 6 مصدوم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محورهای مواصلاتی استان البرز هم اکنون با ترافیک سنگین ونیمه سنگین مواجه شده است که همکاری رانندگان و شهروندان البرزی با پلیس راهور از بار این ترافیک خواهد کاست.
تابناک یزد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رییس پلیس فتا استان یزد با اشاره بر پایین بودن سواد رسانه ای کاربران بالاخص والدین در فضای مجازی، گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
تیم ملی تکواندو زنان کشورمان برای حضور در تورنمنت بین المللی کره جنوبی – G2 روز جمعه - 22 تیرماه راهی ججو کره جنوبی می شوند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
تایم هاپ برنامه موبایلی که برای یادآوری پست های قدیمی کاربران در شبکه اجتماعی طراحی شده، دچار حمله هکری شده و اطلاعات 21 میلیون کاربر به همین طریق سرقت شده است.
شما نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
در ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده موضوعاتی همچون بیکاری و تخریب اوقاف و امور خیریه و خواسته های اغلب نامربوط به موضوع زلزله زدگان مطرح شد.
سخت افزار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
گوشی های هوشمند و به طور کلی، گجت های الکترونیکی پیش از معرفی رسمی میبایست مجوزهای مختلفی را دریافت کنند. یکی از این تاییدیه ها،تاییدیه وای فای است که توسط Wi-Fi Alliance صادر می شود ...
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
نفس های واحد تولیدی مداد با کیفیت وخوشنام یزدی این روزها به شماره افتاده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما روند تغییر مدیران در شهرداری کند نیست، گفت: 40 الی 48 روز است که افشانی به شهرداری تهران آمده و انتصابات اصلی در حول و حوش خود را همچون مدیر روابط ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز گفت: کسانی که از بحران حرف می زنند این مردم را نشناخته اند، این افراد کم خرد و خود کم بین نیستند که کشور را اداره می کنند بلکه مردمی که در کوران حوادث کشور پخته و آب ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه "شهید حججی" حجت خدا بر روی زمین بود گفت: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت در جامعه اسلامی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
همایش بین المللی صادرات از مسیر دریای خزر فردا چهارشنبه 20 تیر به میزبانی بندر امیرآباد برگزار می شود .
ساعت24   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
ساعت24-شاهرخ ظهیری صنعتگر قدیمی ایرانی که درمیان تشکل های کارفرمایی بسیار مقبول است و البته دربیان واقعیت ها رودر بایستی های کمتری دارد در تازه ترین سخنانش در یک کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی تهران با ...
پارسینه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
ژل دندان نوزاد، به دلیل دارا بودن ماده ی مسکن، در کاهش درد دندان نوزاد، در زمان دندان در آوردن نوزاد بسیار موثر است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی از سهمیه 30 نفری خراسان شمالی در طرح استعدادیابی وزنه برداری تیم ملی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت رضا سعید کارمند سازمان مرکزی دانشگاه را تسلیت گفت.
روزنامه نوآوران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
سید کاظم احمدزاده مجری معروف تلویزیون درباره دستمزدهای بازیگرانی که مجری می شوند حرف های جالبی زد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
ورزش11 و به نقل از باشگاه الاهلی قطر رسما اعلام کرد که با امید ابراهیمی، هافبک استقلال قرارداد امضا کرده است.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
باشگاه الاهلی قطر رسما اعلام کرد که با امید ابراهیمی، هافبک استقلال قرارداد امضا کرده است.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
بعد از حذف آلمان در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی روسیه، انتقادات زیادی علیه اعضای مانشافت صورت گرفت. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ نشست خبری نوزدهمین دوره رقابتهای والیبال جام باشگاه های آسیا با حضور سرمربیان و کاپیتان های 9 تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات تشکیل شد. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
وین رونی، گلزن پیشین منچستریونایتد و اورتون که اکنون در تیم واشنگتن دی سی آمریکا توپ می زند، اظهار داشت:بازیکنان تیم ملی انگلیس فوق العاده خوب بازی می کنند.من هم امیدوارم که برنده جام شوند. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
مهدی قائدی که طی روزهای گذشته در اردوی تیم ملی امید حضور داشت بعد از هماهنگی مسئولان این باشگاه با کادر فنی تیم امید با استقلال راهی ترکیه شد. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
خودروهای برقی هر چقدر مزیت داشته باشند، یک مشکل اساسی برای هم خریدار و هم تولیدکننده به دنبال خود دارند و آن هم مسئله مربوط تأمین نیرو مورد نیاز و باتری آنهاست.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
نشنال جئوگرافی عکس های برتر مسابقه عکس مسافرتی سال 2018 خود را اعلام کرد. در این مسابقه تصویری از ریکو تاکاهاشی از دم یک بچه وال که در زیر آب گرفته شده بود به عنوان عکس برتر شناخته شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
تهران- ایرنا- در آستانه دیدار حساس تیم های فرانسه و بلژیک در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018؛ تارنمای فورفورتو در گزارشی با اشاره به نکات حائز اهمیت شیاطین سرخ جام جهانی ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
گناوه-ایرنا- همایش کودکان نویسنده و نویسندگان کودک بمناسبت گرامیداشت روز ادبیات و نوجوان و یادوخاطره مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان باحضور اعضای کانون های پرورش منطقه شمال استان بوشهر در گناوه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
سه ماه و 19 روز از پایان سال 96 سپری شده اما در این مدت بانک مرکزی گزارش گزیده آمارهای اقتصادی اسفند ماه 96 را منتشر نکرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
شرکت تایوانی اچ تی سی، سازنده انواع گوشی های هوشمند اعلام کرد به علت کاهش درآمد 1500 کارمند خود را اخراج می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 31 تیرماه، آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری بابت عملکرد سال 1396 است.
بازتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
محمدجواد معتمدی نژاد، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی: دماجرای اعتصاب اخیر رانندگان از طریق ایشان در جریان جزئیات قرار گرفتیم و برای پیگیری موضوع به پایانه تهران رفتیم که منجر به بازداشت من و ایشان شد ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
تهران-ایرنا- وزیر علوم در نامه ای به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزایش اعتبارات متمرکز این وزارتخانه را از جمله ابلاغ 3 هزار و 500 میلیارد ریال برای پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیات ...
پرس شیعه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
بالگردها و هواپیماهای ارتش سوریه بر روی روستاهای مثلث مرگ در حومه قنیطره و درعا اطلاعیه ریختند. به گزارش پرس شیعه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
امشب برنامه به اضافه مستند با پخش و بررسی مارش میرا روی آنتن شبکه مستند می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
در سنت دانشگاهیِ عصر ما، آنچه می خواهد فلسفه را از هر دانش دیگری جدا کند استدلال عقلانی است. اما وقتی به آثار بزرگ ترین فیلسوفان جهان سرک می کشیم
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
شاعر مجموعه درباره تو گفت: شعر، ابزار سلوک شاعر است و برای شاعر این تعالی با شعر حاصل می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
اکوفارس: ایجاد تعادل در بازار دلار به شرطی محقق خواهد شد که یا عرضه ی دلار افزایش یابد؛ که بر خلاف روند کنونی اقتصاد مقاومتی است و یا متناسب با کاهش عرضه ی دلار تقاضای آن نیز کاهش یابد که این امر ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
در نمایش طنز زنگ صبا انشاهایی با موضوع سن و سال در قالب کلاس درس پخش می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
پایگاه 'کانال خبر آسیا'ی سنگاپور روز سه شنبه از تایپه گزارش داد که توفان ماریا با سرعت 190 کیلومتر در ساعت، کشور تایوان را به تعطیلی کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک به سوی مواضع نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی شلیک کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
قدس انلاین : اکبر شیخ گفت: جمع آوری خاطرات و تاریخ شفاهی برای آینده مشهد و خراسان رضوی حائز اهمیت خواهد بود و ما در حال مکتوب کردن بخشی از آن ها هستیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می گوید پرونده افشین پیروانی هنوز به نتیجه نرسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
ایوان هایی که پر بود از هیاهوی بچه ها، حالا ویرانه هایی است پر از فریاد سکوت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از راه اندازی ششمین مرکز کشت بافت کشور در این دانشگاه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
اکوفارس: استفاده از ظرفیت 1500 هزار میلیارد تومان نقدینگی در مسیر توسعه صنعت نفت، فروش ریالی نفت خام در بورس و توسعه پتروپالایشگاه ها به منظور کاهش فروش نفت خام 3 راهبرد اساسی است که در این زمینه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
پس از آنکه رییس جمهوری ایران در پاسخ به تهدیدات نفتی آمریکا اعلام کرد که در صورت عملی شدن این تهدیدات ایران تنگه هرمز را بر روی عبور و مرور نفت کش ها خواهد بست این خبر موجی از واکنش های داخلی و بین ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی از حضور ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته برای آمادگی حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
ایکاردی در اینستاگرامش تاکید کرد که قصد دارد به حضورش در اینتر ادامه دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: دومین نشست مسئولین نواحی و معاونین سازمان بسیج دانشجویی کشور در تیرماه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۹    
قدس انلاین : تیم فوتبال پدیده پس از پایان اردوی یک هفته ای خود در تهران، تمریناتش را در مشهد آغاز کرد.