چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۵

سامانه های کاربردی وزارت اقتصاد به بهره برداری رسید

خبرگزاری میزان - امروز با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در محل این وزارت خانه سامانه های کاربردی وزارت اقتصاد به بهره برداری رسید. سامانه مدیریت بدهی ها و اوراق بازار پول و سرمایه یکی از این سامانه ها بود که در راستای قانون رفع موانع تولید و ظرفیت انتشار اوراق مالی اسلامی و اسناد تسویه خزانه در قوانین بودجه سنواتی طراحی شده است. این سامانه شناسایی، ثبت، پایش گزارشگری بدهی ها و تسهیل تامین مالی دولت و تسویه و تهاتر بدهی و مدیریت اوراق مالی را به همراه دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)