دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاماپرس ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۱

این شهر ایران به پاتوق عمانی ها تبدیل شده است

جمالی رازقی جهرمی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، گفت: مردم عمان بیش از هر کجای ایران به شیراز سفر می کنند و شیراز را خانه دوم خود می دانند تا جایی که تعداد قابل توجهی از عمانی ها در شیراز ساختمان های مسکونی را در مالکیت خود دارند. بیشتر بخوانید: او ادامه داد: امتیاز مثبت عمان این است که در همسایگی ما قرار دارد و از لحاظ قانونی و تجاری زیرساخت های لازم برای همکاری تجاری برای این کشور وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)