امیری استاندار فارس شد
سایر خبرها
استاندار خراسان رضوی از مردم و مسوولان قدردانی کرد
اولویت دار در حوزه های مختلف و تنظیم اهداف عملیاتی برای حل و یا کاهش آن ها و تهیه برنامه مسئله محوری به جای منابع محوری با فعال سازی کلیه ظرفیت های استانی به عنوان رویکرد مدیریتی در دستور کار مدیران و دستگاه های مرتبط قرار داده شد تا بتوان از چالش ها و مسائل استان عبور کرد. اینک که مقرر شد تا در ادامه مسیر در سنگر دیگری خدمتگزار مردم کشورم باشم؛ با اغتنام فرصت، ضمن شکرگزاری به درگاه
استاندار جدید از ظرفیت های بالای فارس برای توسعه آن استفاده کند
جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار مهر به انتخاب استاندار غیر بومی توسط دولت چهاردهم برای استان فارس اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان فارس تمام تلاش خود را برای انتخاب استاندار بومی برای فارس انجام داد ولی تفرق دیدگاه بین نمایندگان فارس، باعث شد که استاندار غیر بومی انتخاب شود. وی با بیان اینکه امیدوارم استاندار فارس از ظرفیت های استان برای توسعه و شکوفایی استفاده حداکثری کند
توصیه پزشکیان به استانداران
شد . بابایی دره که دارای دکترای مدیریت حرفه ای کسب وکار است پیش از این سابقه فرمانداری مهریز و اشکذر و معاونت برنامه ریزی و اقتصادی استانداری یزد را داشته است. حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیات دولت و موافقت دکتر پزشکیان امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم. وی افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم. امیری دکترای حقوق عمومی دارد و پیش از این معاون پارلمانی رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم، قائم مقام وزیر کشور در دولت یازدهم و سخنگوی وزارت کشور بوده است. وی همچنین به مدت شش سال عضو حقوقدان شورای نگهبان بوده است. ...
رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در طرح شهید زین الدین خیلی بد عمل کردند، خیلی / در حال بررسی دقیق ...
کرد: در این مدت سعی کردم که کمتر از 12 شب به خانه نروم. وی افزود: حرف های ناگفته زیاد است و بازم ازاین دست جلسات خواهیم داشت. من آمده ام خادم ملت و مردم باشم. در این 45 سال، دولت خدمات ارزشمندی زیادی انجام داده است؛ اما مشکلات زیاد است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمق محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، گفت: بیشتر از سرانه متوسط کشور هزینه کرده ایم؛ ولی این قدر
استاندار جدید فارس اتصال استان به خلیج فارس را دنبال کند
حجت الاسلام والمسلمین سیدبهرام حسینی امروز، 18 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن تبریک انتصاب حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس به تبیین انتظارات ستاد ثمر مسعود پزشکیان استان پرداخت و گفت: از استاندار جدید فارس انتظار داریم نسبت به توسعه استان و اتصال به خلیج فارس که یکی از مؤلفه های مهم توسعه محسوب می شود، اقدام کند. وی اظهار کرد: همچنین استاندار جدید فارس برای جذب
بیانیه جبهه اصلاحات فارس به مناسبت آغاز به کار استاندار
مدنی به ویژه احزاب سیاسی و تشکل های مردم نهاد مورد عنایت استاندار محترم قرار گرفته و در این دوره موضوع راه اندازی خانه احزاب به عنوان خواست همیشگی احزاب نیز به فرجام برسد. بدیهی است جبهه اصلاحات استان فارس به عنوان حامیان اصلی رییس جمهور محترم و دولت وفاق بر خود فرض می داند که ضمن بیان منصفانه و مشفقانه کاستی ها، حامی و پشتیبان مدیریت ارشد استان باشد و آمادگی دارد در همه زمینه های مبتلا به استان طرح ها، برنامه ها و پیشنهادات خود را در اختیار جنابعالی قرار دهد. انتهای پیام/
3 استاندار دولت پزشکیان منصوب شدند
در جلسه امروز هیئت دولت استانداران استان های خراسان جنوبی، فارس و یزد مشخص شدند. بنابر گزارش فارس، در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان جنوبی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند. در جلسه امروز هیئت دولت استانداران استان های خراسان جنوبی، فارس و یزد مشخص شدند. بنابر گزارش فارس، در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان جنوبی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند.
لزوم گام هایی استوار در خدمت جهادی به مردم استان فارس
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد هادی ایمانیه استاندار سابق فارس در پیامی به حسینعلی امیری استاندار جدید فارس گفت: در راستای فرمان صریح رهبر انقلاب مبنی بر کمک به دولت چهاردهم، برای موفقیت استاندار جدید از هرگونه تلاش و همراهی دریغ نخواهم کرد. متن این پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اِنَّ حَوائِجَ النَّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم (امام حسین علیه
معرفی 3 استاندار جدید در دولت چهاردهم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در جلسه هیات دولت امروز 3 استاندار خراسان جنوبی، یزد و فارس معرفی شدند. جلسه هیئت دولت امروز، چهارشنبه 18 مهر 1403 برگزار شد و طی این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان جنوبی، حسینعلی امیری استاندار فارس شدند. همچنین محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند. گفتنی است بابایی پیش از این به عنوان معاون استاندار یزد درحال فعالیت بود.
حسینعلی امیری استاندار فارس شد
حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیات دولت و موافقت دکتر پزشکیان، بنده امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم. وی افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم و در راستای محرومیت زدایی و پیشبرد اهداف دولت در این زمینه فعالیت کنم.
امیری: برای استانداری فارس احساس تکلیف کردم
به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری برنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیات دولت و موافقت دکتر پزشکیان امروز افتخار پیدا کردم به عنوان استاندار جدید استان فارس از هیات وزیران رای اعتماد بگیرم. استاندار فارس اظهار کرد: استانداران در استانها نماینده عالی حاکمیت هستند و وظیفه اجرای سیاست های دولت را در استانها به عهده دارند. با
معاون پارلمانی دولت روحانی، استاندار فارس شد؛ حسینعلی امیری کیست؟
افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم. به گزارش ایمنا، حسینعلی امیری متولد سال 1345 در سنقر از توابع شهر کرمانشاه است، وی دانش آموخته از دانشگاه شیراز و مدتی به عنوان رئیس کل دادگستری فارس در این استان سابقه خدمت دارد. حضور در جایگاه معاونت قوه قضائیه و تجربه مدیریتی در دیگر استان ها و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت اعتدال و ایفای مسئولیت در وزارت کشور از سوابق مهم اوست.
حسینعلی امیری استاندار فارس شد
به گزارش خبرنگار مهر ، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با پیشنهاد وزیر کشور و رأی اعضای هیئت دولت و موافقت رئیس جمهور امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم. وی افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم. کد خبر 6251582
حسینعلی امیری، استاندار فارس شد/ سکاندار جدید فارس را بیشتر بشناسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ریواس جنوب ، در جلسه امروز چهارشنبه 18 مهر 1403 هیات وزیران، حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس انتخاب شد. امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیئت دولت و موافقت دکتر پزشکیان امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم. امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم. انتخاب استاندار جدید فارس در
حسینعلی امیری استاندار فارس شد
موثری ایفا کند. وی در پایان بیان کرد: دعا کنید خداوند کمک کند که به محبت مردم فارس و اعتماد آقای رئیس جمهور و اعضای دولت پاسخ مناسبی دهم. حسینعلی امیری متولد 1345 در شهر سنقر استان کرمانشاه است، وی پیش از این قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور، معاون امور مجلس رئیس جمهور، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عضو شورای نگهبان و رئیس کل دادگستری استان های خوزستان، کردستان و فارس بوده است.
اولین پیام استاندار جدید یزد به مردم استان
به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدرضا بابایی در پی انتصاب به عنوان استاندار یزد، پیامی خطاب به مردم این استان صادر کرد. در پیام بابایی آمده است: یزد، عالی ترین بهانه و مبارک ترین نقطه وفاق همه مردمان خداباور و وطن دوست این سامان است که در کشاکش تاریخ، با همزیستی و همدلی مسیری را پیموده اند که شاید برای دیگران حتی باور پذیر نباشد. مهم ترین دستاورد نیاکان ما همین فرهنگ
در نیم روز حاشیه جلسه هیات دولت چه گذشت؟
عنوان استاندار جدید استان فارس از هیات وزیران رای اعتماد بگیرم. استاندار فارس اظهار کرد: استانداران در استانها نماینده عالی حاکمیت هستند و وظیفه اجرای سیاست های دولت را در استانها به عهده دارند. با توجه به عنایت مردم استان فارس از تمامی جریانهای سیاسی، شخصیت ها، دانشگاهیان، روحانیون و فرماندهان دوره مقدس و اقبال و اجماعی که در آنجا نسبت به بنده شکل گرفت احساس تکلیف کردم که مسئولی
ستاد ثمر فارس آماده ی همکاری با استاندار جدید
استاندار فارس از جمله یادگاران 8 سال دفاع مقدس می باشد، افزود: استاندار منتخب به مدت 5 سال مدیریت قوه قضاییه را در استان به عهده داشته است که بسی جای خوشحالی است. حسینی یادآور شد: ستاد ثمر استان فارس به عنوان محور وفاق و همدلی در استان، اول مردادماه سال جاری مراسمی تحت عنوان اتحاد، انسجام، برادری و اخوت بین تمامی جریان های سیاسی، احزاب، سران و اقوام عشایر، لر، ترک، عرب و فارس با حضور مردم
استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد
فعال و پویا، از مهم ترین اقدامات ما خواهند بود. مظفری همچنین به اهمیت بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: بخش خصوصی در خراسان رضوی از رتبه و اهمیت بالایی برخوردار است و 80 درصد سرمایه گذاری های ما در استان، از بخش خصوصی حاصل می شود. توانمندسازی و بهره مندی از این امکان مؤثر، در دستور کار بنده خواهد بود. استاندار خراسان رضوی در پایان، با اشاره به حضور نخبگان در استان گفت: ما باید
نماینده می مانم/ استاندار خراسان شمالی فردی توسعه گرا می شود
هستند؛ به همین دلیل، انتخاب استاندار توانمند به عنوان راهبر قطار کار و تلاش و تسریع روند توسعه، یکی از اولویت های مردم، توسعه گرایان و گروه های سیاسی حامی دولت قرار گرفته است. در روزها و هفته های گذشته، اخباری مبنی بر پذیرش مسئولیت های دولتی توسط بنده، از جمله استانداری خراسان شمالی منتشر شد که تحلیل ها و واکنش های متفاوتی را به همراه داشت؛ لازم می دانم یک بار دیگر به استحضار شما مردم نجیب
مجمع نمایندگان استان رسما کسی را برای استانداری معرفی نکرده، مشورت داده است
سیاسی برای اولین بار یک زن سخنگوی دولت شد نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روند دولت چهاردهم در تعیین استانداران کُند بوده است، ادامه داد: تاکنون تنها استانداران چند استان کشور تعیین و معرفی شده اند. او با اشاره به اینکه استاندار جدید استان کرمان هم مثل خیلی از استان های کشور هنوز انتخاب و معرفی نشده است، افزود: تصور بنده بر
پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در پی انتصاب استاندار یزد
انقلابی جناب آقای دکتر فاطمی استاندار سابق یزد ، بار دیگر حسن انتخاب مبارک جنابعالی به عنوان مدیر ارشد دولت وفاق ملی در استان را به آن جناب، جامعه بزرگ کار و تولید و عموم مردم شریف استان تبریک و شادباش عرض می نمایم. باشد که باشید و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خدمتگزار اسلام و ایران بمانید.
استاندار فارس باید رزومه درخشان و شناخت کافی از استان داشته باشد
گوناگون، قطار پیشرفت استان را سرعت ببخشد. به گفته عزیزی، استاندار فارس باید بداند در استان چند پروژه با چه درصدی از پیشرفت وجود دارد. برای این پروژه ها برنامه زمان بندی داشته باشد و مرتب این پروژه ها رصد کند تا به سرعت تکمیل شوند. نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار فارس نباید خود را وابسته به جناح یا گروه خاصی کند و باید به عنوان مقام ارشد دولت در
استاندار جدید یزد با عیار ورزشی بالا
محمد رضا بابایی که در جلسه امروز چهارشنبه 18 مرداد 1403، هیات دولت به ریاست مسعود پزشکیان رییس جمهور، رای اعتماد گرفته و به عنوان استاندار یزد انتخاب شد، از سابقه مدیریتی مطلوبی در ورزش استان برخوردار است. وی در فصل 1385 - 1384 لیگ برتر فوتبال ایران، زمانی که تیم فوتبال شهید قندی یزد به لیگ برتر صعود کرد، ریاست هیات مدیره این باشگاه را بر عهده داشت و نقش بسزایی در صعود تیم فوتبال شهید
استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد مشخص شدند + سوابق
در جلسه امروز هیئت دولت استانداران استان های خراسان رضوی، فارس و یزد مشخص شدند. در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند. پیشتر تابناک از انتصاب غلامرضا مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی و حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس خبر داده بود. به گزارش تابناک استان ها - غلامحسین مظفری استاندار خر
توصیه های مهم رؤسای ستادهای دکتر پزشکیان در فارس به استاندار جدید
حسینعلی امیری- استاندار فارس به گزارش ریواس جنوب ، در این نامه که به امضای چهار عضو هیأت رئیسه و رؤسای سی وپنج شهرستان استان فارس رسیده، از استاندار جدید فارس خواسته شد که ضمن پایبندی به سیاست های دولت و وعده های رییس جمهور، شفافیت و پاسخگویی به مردم را سرلوحه مدیریت خود قرار دهد. امضا کنندگان از حسینعلی امیری همچنین درخواست کردند که تغییرات در دستگاه های اجرایی استان و
پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در اولویت باشد
هاشمی استاندار سمنان گفت: 96 درصد تسهیلات تبصره 18 در این استان پرداخت شد. وی ادامه داد: نباید به گونه ای رفتار و برای مردم این شائبه ایجاد شود که مسوولان کم کاری می کنند. هاشمی اضافه کرد: مسوولان خدمتگزار مردم هستند و انتظار می رود در انجام وظایف خود به نحو مطلوب عمل کنند. استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن کنگره سه هزار شهید استان سمنان در بهار سال آینده
وزیر ارتباطات پیگیر رفع فیلترینگ است
داغدار حادثه تلخ طبس دیدار و بسته حمایتی از سوی دولت به این عزیزان اهدا خواهد شد و امیدواریم که با ارائه این خدمات کمی از فشار روحی این بزرگواران کم شود. سخنگوی دولت متذکر شد: همچنین سه استاندار مورد تایید قرار گرفتند، برای استان خراسان رضوی غلامحسین مظفری، برای استان فارس حسینعلی امیری و محمدرضا بابایی نیز به عنوان استاندار یزد منصوب شدند. وی گفت: یکی از مسائلی که در جلسه امروز