سایر منابع:
سایر خبرها
روزنامه دولت: اصلاح طلب و اصولگرا شاکی از انتصابات پزشکیان هستند
این روزنامه نوشت: این روزها اصولگرایان و اصلاح طلبان به صورت توأمان انتقاداتی را درباره انتصاب های دولت مطرح می کنند. انتصاب های مورد انتقاد، هم مربوط به استانداری هاست و هم وزارتخانه های دیگر. این انتقادها از جهتی درست است و از جهتی درست نیست. منظور از درست بودن انتقادها، این است که این اظهارات در چهارچوب نگرش سیاسی جناح ها مطرح شده و هر کسی از ظن خود یار دولت می شود؛ منظور از درست
سخنی با “مسعود پزشکیان”
اعتمادزایی میان حاکمیت و مردم از سوی دیگر در چارچوب متناسب با آن قرار گیرد. سخنان پرشکیان حاوی درک واقع بینانه از تهدیدی است که نه تنها کیان نظام سیاسی بلکه بنیان های کشور را با خطر روبرو می کند؛ مگر به رغم همه فرصت های از دست رفته، همین حالا واقع نگری را جایگزین نگرش های معمول کرد. این سخنان که بیانگر نگرش واقع گرایانه بخشی از کارگزاران نظام سیاسی در برابر نگرش های بیرون از واقعیت های
ضرورت اصلاح فرآیند انتخاب مدیران دولت چهاردهم برای تقویت وفاق ملی
مهدی یوسفی جمارانی در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت: شعار محوری آقای دکتر پزشکیان پس از انتخاب به عنوان رییس جمهور، با هدف حل مشکلات و بحران هایی که ایران امروز با آن مواجه است و نیز دستیابی به افق ترسیم شده در سند چشم انداز، وفاق ملی است و تحقق آن نیز الزاماتی دارد که عدم توجه به آنها، دستیابی به هدف های پیش گفته را ممتنع خواهد کرد. وفاق ملی به معنای
شاهرخی استانداری از جنس مردم وبرای مردم/شاهرخی کلیدار توسعه لرستان در دولت وفاق ملی
ریاست جمهوری ٬ شاهد برخی انشاق ها وتضارب آرا در بین حامیان دکتر پزشکیان برای انتخاب گزینه اصلح استانداری بودیم که در میان بیش از 20گزینه اصلاح طلب و اصولگرا با درایت دولت وتیزهوشی دکتر حنان رییس ستاد دکتر پزشکیان و حمایت مجمع نمایندگان با انتخاب استاندار بومی نخبه همچون شاهرخی حالا باید به معنای اخص و اکمل شاهد وفاق و همدلی بین نیروهای حامی دولت وسایر احزاب برای موفقیت استاندار بومی ورسیدن به توسعه
پزشکیان زیر ضرب انتقادات؛ روند وفاق ملی از منظر فعالین سیاسی
نخواهند بود. من از آقای پزشکیان می خواهم روی آن هایی که به صراط مستقیم نمی آیند سرمایه گذاری نکند. امیر واعظ آشتیانی عضو شورای مرکزی جمعیت انقلاب اسلامی: وفاق ملی باید تعریف شود وفاق ملی تقسیم پست و مقام نیست، وفاق این نیست که دولتی سهامی تشکیل شود و هر گروه به سهم خود برسد. وفاق ملی که غاطبه مردم خواهان آن هستند، شایسته سالاری و انتخاب افراد کارآمد است. اگر شایسته سالاری در
استراتژی شبکه ای؛ راهکار برون رفت ایران از بحران منطقه ای
کردن و اتحاد است و زمانی که بحث وفاق ملی در سیاست خارجی مطرح می شود مراد این است که آحاد جامعه و همه احزاب و گروهها، فارغ از نگرشهای حزبی و منافع فردی و گروهی، همگی به نفع یک امر مقدس یعنی منافع ملی با یکدیگر همکاری کنند و مانع آن شوند که اختلاف نظر آنها به دستاویزی برای دشمنان و لطمه به منافع کشور و مردم تبدیل شود. در شرایط کنونی که کشور به واسطه سیاستهای دیوانه وار نخست وزیر راستگرای
وفاق بر ساختار را قبول نداریم
بستری که اهداف روشن و مشترک است، انجام شدنی است. این در شرایطی است که کشور با دشمنی ها و تحریم ها مواجه است. در این شرایط، نباید در مسیر کشورداری دعواهای بی حاصل اضافه شود و جنگ قدرت برای تصاحب پست ها وجود داشته باشد. قاعدتا این حرف، عقلانی است که وفاق داشته باشیم اما نکته مهم این است که آیا وفاق در ساختار مد نظر است یا وفاق بر ساختار ؛ وفاق باید در جهت بنای آینده و برای مردم باشد ؛ اهداف ما
ببینید: به جای رادیکال ها، با مردم وفاق کنید / از وزیر صمت تا وزیر کشور؛ رادیکال ها گزینه های محبوب ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انتصابات در دولت صدای بسیاری را در آورده، کما اینکه منتقدان به طعنه می گویند که دولتی ها با جبهه پایداری وفاق کرده اند نه مردم. گزارش ویدیویی انتخاب در این باره را ببینید: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
چرا اصلاح طلبان اصفهان ناکام ماندند؟
پس از انتخابات، اصلاح طلبان اصفهان به سراغ ادارات رفتند اما باید از سد استانداری عبور می کردند، سدی محکم که اصلاح طلبان در تاریخ 46 ساله پس از انقلاب چندان توفیقات اجرایی و سیاسی در آن به دست نیاوردند و استانداران میانه رو مستقل مانند کرباسچی و جهانگیری خاطرات خوش تری برای مردم اصفهان به دنبال داشته اند. نکته قابل توجه اینجاست که همین دو نفر هم از میان استانداران اصفهان به سمت های بالاتر و سیاسی
تلاش برای حفظ وفاق با تمام مجموعه ها و پرهیز از حواشی
/> کیان با تاکید بر تعامل، همدلی و همراهی کامل پلیس، هماهنگی شهرداری و پلیس و به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی را قابل تقدیر دانست و مطرح کرد: تلاش در جهت حفظ وفاق و همدلی با تمامی مجموعه ها با پرهیز از حواشی گام مؤثری در خدمت رسانی به مردم است. کد خبر 6263997
اجازه ویژه رهبر انقلاب به پزشکیان؛ وعده مهم در دفاع از لایحه بودجه 1404/ رئیس جمهور: براساس تعهدات به ...
ماه کار مستمر دولتمردان است تقدیم مجلس می کند خاطرنشان کرد: این بودجه با توجه به دغدغه شما و بر اساس تعهداتی که با شما و مردم داشتم تدوین شده است. من تعهد کردم در مسیر وفاق حرکت کنم. هر گونه اصلاح اقتصادی صرفا با وفاق محقق می شود. سعی کردیم تمام گروه ها و اقشار را در لایحه ببینیم و اعداد را واقعی بنویسیم. تمام مواردی که در توان بوده و تعهد کردیم را در نظر گرفتیم. وی ادامه داد: این
دولت برای جلب رضایت مردم حقیقت را به مردم بگوید
. گویی کشور مثل یک شرکت سهامی می خواهد اداره شود. وقتی یک رئیس جمهوری، مدیران یا استاندارانی را می خواهد انتخاب کند، آن فرد باید طبق منویات رئیس جمهور که به تصویب هیئت وزیران هم می رسد، کار کند. حالا در انتخاب هایی که انجام گرفته نوعی بی سلیقگی هم شکل گرفته است. وی در پاسخ به این سوال که دولت برای کسب جلب رضایت مردم چه اقداماتی را باید انجام دهد، گفت: حرف من این است که آقای پزشکیان طبق
جزئیات اولین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در دولت چهاردهم
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی زینی وند، معاون سیاسی وزارت کشور، در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در دولت چهاردهم برگزار شد و نمایندگان مجلس هم برای شرکت در این جلسات انتخاب شده اند. دو تن از نمایندگان با سابقه مجلس معرفی شده اند و در این جلسه، بحث هم افزایی در حوزه وفاق ملی مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان مجلس، شوراها و احزاب همگی بر اهمیت وفاق ملی و ضرورت
وفاق ملی پزشکیان یک طرفه است
داوری است که اگر یک طرف قبول داشته باشد و طرف دیگر قبول نداشته باشد این حکمیت معنا ندارد. حال دو طرف که در دعوا و در رقابت شدید بودند یک طرف در نهایت مظلومیت کاندیدا شده و اکثریت مردم را دعوت به حضور کرد. اما یک طرف دیگر تمام امکانات کشور را به خدمت گرفت تا بر رقیب پیروز شود. حالا این دو طرف دعوا یا رقابت می خواهند هماهنگی و همراهی داشته باشند که باز هم همراهی باید از هر دو طرف باشد. اولا کشور فقط
هشدار سیاسیون نسبت به فرجام نحوه انتصابات در دولت/مرز باریک وفاق و تسلیم
گرفتار اختلافات داخلی نیز هست؛ اختلافاتی که به نظر می رسد ایده وفاق نیز حریف آنها نشده است. الاکلنگ وفاق به یک طرف خوابیده! دولت پزشکیان با شعار وحدت و وفاق، راه را برای حضور عناصر و وابستگان همه جریان های سیاسی باز گذاشت. حالا اما در همین ابتدای راه از سوی جناح رقیبش که به مدد رویکرد تکثرگرایی مسعود پزشکیان وارد دولت شده اند، تهدید می شود به اینکه اگر محمدجواد ظریف را عزل
معصومه ابتکار: امیدوارم اجرای حکم دو روزنامه نگار متوقف شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ معصومه ابتکار رییس پیشین سازمان حفاظت محیط زیست در شبکه ایکس نوشت: اعلام شده نیلوفر حامدی و الهه محمدی باید ظرف 5 روز خود را جهت اجرای 5 سال حبس،به زندان اوین معرفی کنند. امیدوارم در فضای وفاق ملی و در شرایطی که بیش از هر زمان در مقابل تهدیدات خارجی نیاز به همدلی داریم با تدبیر ارکان نظام و ریس قوه قضاییه اجرای حکم این دو نفر متوقف شود.
کرباسچی: دولت از انتصابات خود پشیمان خواهد شد
انتقاد است. مردم، اعم از کسانی که رای دادند و کسانی که رای ندادند، در ماههای گذشته امیدواری زیادی داشته اند. اما حالا با این شرایطی که به وجود آورده اند، خیلی مشکل است که بتوان آنها را همچنان امیدوار نگه داشت.
کرباسچی: دولت از انتصابات خود پشیمان خواهد شد /رئیس جمهور می خواهد از وعده ها و شعارهایش عقب نشینی کند؟
کوتاه نخواهند آمد. هرچقدر هم که پزشکیان کوتاه بیاید آنها یک قدم جلوتر می آیند. در این مقطع دولت گرفتاری های زیادی اعم از خارجی و منطقه ای و داخلی دارد. نقد دولت در این شرایط خیلی معقول و منطقی نیست ولی نمی شود به راحتی از کنار بعضی اتفاقات عبور کرد. اما از منظر شخصی، همه این انتصابات قابل انتقاد است. مردم، اعم از کسانی که رای دادند و کسانی که رای ندادند، در ماههای گذشته امیدواری زیادی داشته اند. اما حالا با این شرایطی که به وجود آورده اند، خیلی مشکل است که بتوان آنها را همچنان امیدوار نگه داشت. 2727 ...
ادعای بادامچیان: حصر کروبی و میرحسین تمام شده! محدودیت بیشتر به خاطر محافظت است
به گزارش جماران؛ خبرآنلاین نوشت: اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه همچنان مخالف سرسخت اصلاح طلبان است و حتی در این روزهایی که یک رئیس جمهور اصلاح طلب در پاستور مستقر شده تاکید دارد که اصلاح طلبی دیگر وجود ندارد او برخی انتصابات دولت جدید را در چارچوب وفاق می داند اما گلایه هایی نیز از مسعود پزشکیان بخاطر برخی انتصابات دیگر دارد. از بادامچیان درباره مانع تراشی های تندروها
(کاریکاتور) مرجعیت رسانه ای صدا و سیما
ملی بالای 70 درصد مخاطب دارد، ناراحت هستند. کاریکاتوریست: محمد حسن حاجیوندی پی نوشت: می گه از مخاطبای بی شمارش الکی زده آتیش به همه دار و ندارش الکی بذر بی مخاطبی کاشتی توقعت چیه؟ حالا هی درش بیار، بازم بکارش الکی شاعر: مهدی دهقان
لطفا به اسم وفاق ملی با دشمنان مردم نسازید
به راحتی می توان درک کرد. وزیر اقتصاد دولت وفاق ضمن رعایت و حمایت از شعار دولت پیامی را به جامعه می دهد که وضعیت کنونی وزارت خانه اش را مردم بدانند. کاری که باید دولت هم در همه سطوح انجام دهد. از سخنگو دولت تا شورای اطلاع رسانی و معاون اطلاع رسانی و .... عناوینی دیگری که این روزها با عنوان تیم رسانه ای و مشاوران در کنار دولت اند، قطعا کاربلد هستند اما انگار تعارف دارند و می
وفاق فروشی یا ساختن وفاق؟
دادگاه ها با گزاره های بی طرفی، اجتناب از خویشاوندگرایی، اجتناب از تبعیض و فساد مواجه شوند آن جا است که اعتماد ظهور و بروز می کند، لذا همبستگی با چگونگی درک مردم از عملکرد این نهادها ارتباط مستقیم دارد. حالا هرچقدر می توانید پشت تریبون ها به مردم درباره اهمیت وفاق بگویید، مردم که مخالف این ایده نیستند، کلید همین وفاق هم در جیب خودتان است! اگر گفتن پر تکرار ایده وفاق برای این است که مردم
از رسانه ها/ دولت ما باید گفتمان ثابتی داشته باشد
شفقنا_ آرمان ملی نوشت: آقای پزشکیان محبور است به خاطر وفاق همه جا سینه خود را سپر کند، فلان هیأت هم برود و دعوت فلان گروه را هم بپذیرد و با آنها هم بحث کند. جدای از همه اینها آنچه که مهم است اینکه دولت ما باید گفتمان ثابتی داشته باشد. یعنی گفتمانی انتخاب کند که معرف این دولت و رویکردها و سیاست هایش باشد. به گزارش شفقنا، سید مصطفی هاشمی طبا در مطلبی با عنوان”دولت با مردم صادق و شفاف
پوست خربزه زیر پای دولت پزشکیان
را به وجود آورده است. اگر ایده وفاق قرار باشد به انتصاب افرادی بینجامد که در عمل به این ایده اعتقادی ندارند، منظور من افرادی هستند که در دولت گذشته نیروهای دولت قبل از خود را بانیان وضع موجود دانسته و حالا این افراد می خواهند در دولت فعلی تحت عنوان دولت وفاق همچنان حضور داشته باشند، این موضوع با اصل وفاق تناقض دارد. این فعال سیاسی تصریح کرد: بخشی از اصلاح طلبان امروز ناراضی هستند زیرا بر
بررسی نقش روابط عمومی در اهمیت وفاق در جامعه
- اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، رضا رحمتی؛ فعال حوزه روابط عمومی و رسانه در یادداشتی نوشت: به راستی نقش روابط عمومی ها در تمام ارکان حاکمیت دیده می شود؛ این نقش را بیشتر در زمان بحران می توان مشاهده نمود. مغفول ماندن این حوزه، ضربه به جان وفاق در جامعه است. روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان دولت و مردم نقش بسیار مهمی در تحقق شعار دولت
فرصت هایی که به توان وفاق رسید؛ ضعف هایی که زیر رادیکال می روند
چشم مردم می رود و از اینکه دولت چهاردهم، آقای پزشکیان و شما این اصل را برهم زدید تشکر می کنیم و امیدواریم که در دولت وفاق ملی این سازش ادامه پیدا کند تا همه مردم ایران از ثمرات این وفاق و همدلی بهره ببرند. پس از ظریف، نوبت به سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان می رسد، او در سه سال مدیریت استان کمتر از پروژه های آبی سخن گفت، اما امروز شاه بیت سخنانش را پروژه های مهم انتقال آب قرار می دهد
ظریف: وفاق با 50 درصدی که رأی ندادند بیش از بقیه لازم است/ رمز بقای ایران، پایداری مردم است؛ کت تن مردم ...
محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور: باید یاد بگیریم که وفاق تنها میان حاکمیت نیست، اگر چه وفاق میان زمام داران بسیار مهم است.
راهکارهای استاندار فارس برای ایجاد همدلی و پیشرفت فارس/ وفاق برای توسعه/ دعوت به همدلی و هم افزایی
استاندار فارس در دیدار با روسای ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان، به وضوح بیان کرد که وفاق ملی فراتر از یک شعار سیاسی است. او بر این باور است که هر فردی که به گفتمان دولت و رئیس جمهور اعتقاد داشته باشد، باید فرصت ایفای نقش در اداره امور کشور را داشته باشد. این رویکرد، به نوعی دعوت به هم افزایی و همکاری میان تمامی اقشار جامعه است. در دنیای امروز، جایی که تنوع نظرات و دیدگاه ها به یک واقعیت انکارناپذیر تبدیل شده، وفاق ملی می تواند به عنوان ابزاری برای همگرایی و کاهش فاصله ها میان مردم و حاکمیت عمل کند. ...
امیدوارم انتخاب خوب استاندار جدید اصفهان موجب وفاق شود
رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوارم استاندار جدید اصفهان بتواند خادم خوبی برای مردم اصفهان باشد و این انتخاب موجب وفاق در این استان شود. وی گفت: خوشحالم در این مراسم بزرگان احزاب اصولگرا و اصلاح طلب را مشاهده می کنم زیرا ما در یک کشتی هستیم و مشکلات استان اصفهان چون زاینده رود خشک و فرونشست همه را آزار می دهد، لذا انتخاب مهدی جمالی نژاد قطعاً آزمون وفاق و همدلی است و امیدوارم وی با انتخاب