سایر منابع:
سایر خبرها
درگذشت 3 مامای بیمارستان رامهرمز؛ لزوم افزایش استاندارد ایمنی تجهیزات
بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت و از رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواست ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد موضوع را بررسی کند. خودروی پژو 405 حامل خانم ها فاطمه براتی، سمیه شاهمیری و شهناز قنبری کارکنان بخش درمان شهرستان رامهرمز در ساعت 9:43 دقیقه روز دوشنبه (30 مهرماه) در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه دچار واژگونی شد. این کارکنان بخش درمان برای شرکت در نشست کمیته مرگ مادران باردار عازم ماموریت بودند. ...
درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز
دکتر علی محمد آخوندعلی، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت این عضو هیات علمی را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون با خبر شدم استاد فرهیخته، زنده یاد دکتر امیر آینه بند، عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی پس از تحمل یک دوره بیماری در جوار رحمت حضرت حق آرام گرفته اند. او
اطلاعیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان حبیب وعلی حاجیان
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان حبیب وعلی حاجیان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون پدران و مادران شهدا، از مهم ترین ابزارهای الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا و مسوول امور خیرین و موسسات خیریه سلامت دانشگاه در پی درگذشت نیک ...
به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است: الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبةٌ قالوا إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون خبر درگذشت جناب آقای حاج عوض جرغه(پدر شهید والامقام نصرت اله جرغه)، خیّر نیکوکار و انسانی مؤمن که قسمتی از حاصل دسترنج و زحمات دنیوی خود را در قالب زمین مصروف احداث خانه بهداشت شهید جرغه نمود، واصل گردید و موجب تأثر و تألم فراوان شد؛ بزرگ مردی که نامش قرین نیکوکاری
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت سه بانوی ماما در استان خوزستان
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز ، محمدرضا ظفرقندی در پی درگذشت سه بانوی ماما شبکه بهداشت و درمان رامهرمز که در حین ماموریت در حادثه واژگونی خودرو 405 محور رامهرمز به اهواز جان باختنند، پیامی نوشت و منتشر کرد. متن پیام وزیر بهداشت به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب گردید
قالیباف درگذشت پرسنل بیمارستان رامهرمز را تسلیت گفت
به گزارش سیصد وشصت ویک درجه ایران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه گفت: مطلع شدیم سه نفر از پرسنل بیمارستان مادر رامهرمز روز گذشته طی مأموریتی در یک سانحه به رحمت خدا رفتند؛ این مصیبت را به خانواده های ایشان و کادر درمانی عرض تسلیت و تعزیت دارم. در سانحه واژگونی خودروی حامل پرسنل شبکه بهداشت و درمان رامهرمز که روز گذشته (30 مهرماه) در محور رامهرمز به اهواز رخ داد، سه ماما جان خود را از دست دادند. در این سانحه راننده و یک پرسنل مامای دیگر مصدوم شدند. این پرسنل برای شرکت در جلسه کمیته پیشگیری از مرگ مادران باردار خوزستان عازم ماموریت بودند. ...
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پی درگذشت 3 بانوی کادر درمان رامهرمز
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز ، محمدحسین سرمست شوشتری در پی درگذشت سه ماما عضو کادر درمان شهرستان رامهرمز پیام تسلیت نوشت و منتشر کرد. متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شرح ذیل است: خبر تلخ و تاثر برانگیز فوت سه تَن از همکاران عزیزمان مرحومه"فاطمه براتی"، مرحومه "سمیه شاهمیری" و مرحومه "شهناز قنبری" در سانحه رانندگی مایه تاسف و تاثر گردید. ضمن
تصادف مرگبار در رامهرمز؛ 3 نفر از کادر درمان جان باختند
های بیمارستان رامهرمز، به رییس جمهور و وزارت بهداشت پیشنهاد می شود که از ظرفیت منطقه آزاد اروند برای استانداردسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمانی مراکز درمانی و بیمارستانی استان خوزستان استفاده شود. بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت روز گذشته، درگذشت سه تن از ماما های شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت و از رییس دانشگاه علوم پزشکی
پیام تسلیت معاون درمان وزارت بهداشت در پی درگذشت سه تن از ماماهای خوزستان
، خانواده بزرگ نظام سلامت و تلاشگران خدوم این عرصه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می نمایم. دکتر سعید کریمی معاون درمان متن پیام به شرح زیر است: "کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام" حادثه تلخ واندوه بار درگذشت شهادت گونه همکاران زحمتکش ماما که در حین انجام وظیفه و خدمت به هموطنان به
پیام تسلیت معاون پرستاری در پی درگذشت سه مامای رامهرمزی
معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی، درگذشت سه تن از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت. با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت ناگهانی و جانسوز سه تن از همکاران پرتلاش و فداکار مامایی شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، سرکار خانم ها فاطمه براتی، سمیه شاهمیری و شهناز قنبری را دریافت کردم. فقدان این عزیزان که عمر گرانمایه خود را وقف خدمت
جان باختن 2 ماما در واژگونی خودروی پرسنل بیمارستان رامهرمز
عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی واژگونی یک خودروی پژو 405 حامل کارکنان بیمارستان مادر رامهرمز که ساعت 9:43 امروز (30 مهرماه) در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه رخ داد، دو زن 28 و 30 ساله جان باختند. وی با اشاره به اینکه این پرسنل برای شرکت در جلسه کمیته مرگ مادران باردار عازم ماموریت بودند، افزود: هر دو جان باخته این حادثه کارشناسان مامایی بیمارستان رامهرمز بودند
پیام تسلیت سرپرست مرکز روابط عمومی در پی جان باختن دو ماما در حین ماموریت
گیتی آنلاین_ در این حادثه که صبح امروز در مسیر رامهرمز به اهواز صورت گرفت، 5 سرنشین حضور داشتند که علی رغم اعزام فوری آمبولانس به محل حادثه 2 نفر فوت کردند و سه نفر نیز مصدوم شدند. در پی وقوع این حادثه دلخراش، دکتر حسین کرمانپور سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تسلیت به کادر سلامت خدوم و پر تلاش رامهرمز، خانواده های معزز و گرامی جان باختگان و جامعه مامایی کشور
این آمار شرم آور است؛ 56درصد مادران ایرانی فرزند خود را در اتاق عمل به دنیا می آورند
اطلاعات ما، این سه مامای عزیز برای شرکت در کمیته سقط جنین که در راستای قانون جوانی جمعیت با هدف پیشگیری از سقط جنین تشکیل شده بود از رامهرمز به اهواز اعزام شده بودند. ناهید خداکرمی ادامه می دهد: بارها به مسئولان اعلام کرده ایم که حفظ جان پرسنل، احترام و تکریم و رضایت آنان به ویژه ماماها اصل اول ارائه خدمات صحیح به مردم جامعه است. عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می
سومین مصدوم حادثه تصادف کادر سلامت جان خود را از دست داد/ دستور وزیر بهداشت برای ارائه خدمات درمانی به ...
گیتی آنلاین_ دکتر حسین کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز صبح امروز پس از اطلاع این حادثه، ضمن تسلیت به کادر سلامت خدوم و پرتلاش رامهرمز، خانواده های معزز جان باختگان و جامعه مامایی کشور، از انجام اقدامات لازم برای ارائه خدمات فوری به مصدومان این حادثه خبر داده بود. وی عنوان کرده بود که دستورات لازم از سوی وزیر بهداشت برای انجام همه اقدامات درمانی لازم به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صادر شده است.
خلاصه اخبار یکم آبان؛ تقدیم لایحه بودجه 1404 به مجلس/گزارش حادثه طبس
بیمارستان مادر بیمارستان رامهرمز در جریان یک ماموریت کاری را تسلیت گفت. لازم به ذکر است که در سانحه واژگونی خودروی حامل پرسنل شبکه بهداشت و درمان رامهرمز که روز گذشته (30 مهرماه) در محور رامهرمز به اهواز رخ داد، سه ماما جان خود را از دست دادند. در این سانحه راننده و یک پرسنل مامای دیگر مصدوم شدند. این پرسنل برای شرکت در جلسه کمیته پیشگیری از مرگ مادران باردار خوزستان عازم ماموریت بودند.
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پی درگذشت مادر سردار شاهوارپور
به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با صدور پیامی درگذشت مادر فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان سلام علیکم
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی درگذشت مادر شهید امیر شاهوارپور
است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده پرافتخار سپاه حضرت ولی عصر ( عج ) خوزستان سلام علیکم. درگذشت والده مکرمه حاجیه خانم روبخیرشنگلی ، مادرِ مکرمه شهید والامقام امیر شاهوارپور و جنابعالی موجب تألم و تأثر اینجانب گردید. بی شک مجاهدت های این ام الشهید و مادر مؤمن، صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند که موجب
مجلس امروز|از تقدیم لایحه بودجه 1404 تا قرائت گزارش معدن طبس
جدید به عضویت این نهادها منصوب شدند. حمید رسایی به عنوان عضو هیأت نظارت بر مطبوعات و بیژن نوباوه و محمد میرزایی به عنوان اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما برگزیده شدند. در پایان جلسه، قالیباف درگذشت سه نفر از پرسنل بیمارستان مادر رامهرمز را تسلیت گفت. این پرسنل در حادثه واژگونی خودروی حامل آنها در محور رامهرمز به اهواز جان خود را از دست دادند. این حادثه زمانی رخ داد که پرسنل به منظور شرکت در جلسه کمیته پیشگیری از مرگ مادران باردار به اهواز اعزام شده بودند. انتهای پیام/
جان باختن دو تن از پرسنل کادر درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی اهواز اظهار داشت: متاسفانه در جریان واژگونی پژو 405 در ساعت 9:43 دقیقه صبح امرور دو تن از پرسنل کادر درمان رامهرمز جان باختند. وی افزود: مصدومین 3 نفر شامل یک نفر مذکر(61 ساله) و 2 نفر مونث(42-48 ساله) بودند که توسط سه دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان رامهرمز انتقال یافتند. اصل شرهانی ادامه داد: فوتی ها نیز هر دو ماما و (30-28 ساله) هستند. انتهای پیام/ بهنام رضایی مالمیر
جان باختن سه نفر از کارکنان بخش درمان رامهرمز در سانحه رانندگی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت 9:43 دقیقه امروز دوشنبه (30 مهرماه) در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه به وقوع پیوست. عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی خودروی حامل کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز که در حال ماموریت بوده اند دچار واژگونی شد