سایر منابع:
سایر خبرها
کسب رتبه برتر اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در خدمت رسانی به مردم استان می باشد. اداره کل امور مالیاتی هرمزگان با بهره گیری از ظرفیت های بومی، تعامل سازنده با نهادهای استانی و تمرکز بر ارتقاء رضایت مندی مودیان، توانسته است جایگاه اداره کل برتر در میان دستگاه های اجرایی استان را کسب نماید. انتخاب این مجموعه به عنوان دستگاه برتر، نشان دهنده ی موفقیت در اجرای مأموریت های محوله، رعایت شاخص های
شرکت آبفای استان قزوین در جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه برتر معرفی شد
مذکور را ارائه تصویری شفاف از عملکرد دستگاه ها بر اساس ماموریت ها و تکالیف ابلاغی دانست. بیرنوندی همچنین فرایندهای ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی را شامل چهار مرحله خود ارزیابی، ارزیابی اولیه، ثبت اعتراض و ارائه مستندات تکمیلی دانست که بر اساس آن شرکت آب و فاضلاب استان قزوین حایز رتبه اول شده است. وی یادآورشد: ارزیابی جشنواره شهید رجایی در محورهای اصلی
قم جزو 7 استان برتر در تحقق درآمد سازمان اموال تملیکی شد
اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم افزود: احصای کالاها، یکی از برنامه های ویژه سال جاری است که استان قم در این شاخص، در رتبه هفتم قرار دارد. وی تصریح کرد: دیگر وظیفه مهم این اداره کل، کمک به نهادهای حمایتی در زمینه تهیه البسه دانش آموزان بی بضاعت است که بر این اساس، 550 طاقه پارچه در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است. رشیدی اضافه کرد: با قرارگاه
نماد خدمت رسانی هوشمند و متعهد
شرکت گاز استان همدان موفق شد در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی، عنوان دستگاه اجرایی برتر استان را از آن خود کند. این موفقیت ارزشمند در مراسمی که با حضور استاندار همدان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد، به رسمیت شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت. این رتبه
استقرار نظام حکمرانی داده مبنا در وزارت آموزش و پرورش
/> معاون حکمرانی داده مبنای سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: براساس ماده (6) دستورالعمل تدوین برنامه عملیاتی و نحوه استقرار نظام حکمرانی داده مبنا، کارنامه ای شامل شاخص های سنجش میزان تحقق نظام حکمرانی داده مبنا در دستگاه های اجرایی تهیه و منتشر خواهد شد. این شاخص ها به عنوان یکی از ارکان اصلی ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی لحاظ شده و مبنای اعطای جایزه ملی استقرار حکمرانی داده مبنا قرار
یادداشت| تبدیل گلستان از بارانداز به مقصد مواد مخدر
به واسطه ایفای نقش های موثر و مطلوب در " توسعه و تعمیق" شاخص های مرتبط با سلامت روانی اجتماعی آحاد جامعه، " دبیر خانه نظام سلامت اجتماعی" به این دستگاه اختصاص یافته است. به تناسب "مسئولیت اجتماعی" سازمان بهزیستی کشور در قبال سلامت نظام اجتماعی، در استان گلستان، اداره کل بهزیستی، به عنوان یکی از دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، موظف و مکلف به اجرای طرح ها و برنامه های
مرور جامع مصوبات و تشریح چالش های اقتصادی در چهارمین جلسه کارگروه منطقه یک
سایر روش های قانونی تأمین مالی، از جمله منابع صندوق توسعه ملی و شرکت های بیمه را بر عهده گرفت. 4. اشتراک گذاری دانش و تجربیات: پاورپوینت های ارائه شده و گزارش های تخصصی استان ها، از جمله گزارش استان مازندران در خصوص نامه سازمان سرمایه گذاری، در گروه کاری به اشتراک گذاشته خواهد شد. 5. هماهنگ سازی برنامه ها: پیگیری برای رفع تناقضات احتمالی بین برنامه های ابلاغی از وزارت کشور و
ارزیابی عملکرد 85 دستگاه اجرایی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی
به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، علی رحمانی ، در مراسم جشنواره شهید رجایی که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: در این ارزیابی، علاوه بر بررسی 85 دستگاه اجرایی استان، 101 دستگاه نیز در شاخص های استانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند. این ارزیابی ها نشان دهنده بهبود قابل توجه در سطح کیفی فعالیت ها و توجه به شاخص های کلان در دستگاه های مختلف است. وی افزود
اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد
لطفی معاون عمرانی، میرزایی سرپرست معاونت اقتصادی، طاهرخانی فرماندار قزوین، معاونان استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد. 85 دستگاه در شاخص های اختصاصی، 85 دستگاه در شاخص های عمومی و 100 دستگاه در شاخص های استانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و 8 دستگاه برتر معرفی و تجلیل شدند. اداره کل امور مالیاتی استان قزوین بر اساس این شاخص ها برتر شد:
دانشگاه علوم پزشکی قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شد
دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تلاش کارشناسان خود و تحقق بیش از 25 شاخص استانی، در بین 85 دستگاه اجرایی استان، برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد . به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، جشنواره شهید رجایی استان روز 11 شهریور 1404 در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و
صمت گیلان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد
امسال بوده است . مدیر کل صمت گیلان تأکید کرد: اجرای استراتژی بهبود مستمر، بازبینی در روند خدمات، نظارت دقیق بر اجرای آن ها و تلاش برای رفع چالش ها در سه سال گذشته موجب پویایی سازمانی شده است. وی ابراز امیدواری کرد این روند در نظام ارزیابی سال آینده نیز تداوم یابد . پورحیدری در پایان ارزیابی عملکرد دستگاه ها را امری کلیدی دانست و گفت: شاخص های متنوع ارزیابی بر اساس بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر نهادهای نظارتی صورت می گیرد و تحقق این اهداف بدون عزم راسخ کارشناسان و مدیران صمت استان ممکن نبود . ...
کسب رتبه برتر شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
برنامه ریزی دقیق و کارآمد است که در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه های دولت چهاردهم، نقش آفرینی مؤثری داشته اند. در این آیین، با اعطای لوح تقدیر با امضای مشترک سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و رئیس جشنواره شهیدرجایی و علی بهدانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره، به مدیرعامل شرکت توزیع برق، از عملکرد شایسته این دستگاه
دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی قزوین معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی استان قزوین با معرفی دستگاههای اجرایی برتر به کار خود پایان داد. این جشنواره با شعار تحول عملکرد در پرتو ارزیابی، سامانه محور، داده مبنا و مشارکت جو عصر سه شنبه با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، محمد نوذری استاندار، آیت الله اسلامی، نماینده خبرگان رهبری، علی اله قنبری رئیس امور آموزش و توسعه منابع انسان
مدیران نمونه استانداری هرمزگان در جشنواره شهید رجایی مشخص شدند
به گزارش هرمزگان امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که با حضور محمد آشوری تازیانی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان برگزار شد. مدیران و معاونین برتر استانداری هرمزگان بر اساس ارزیابی های تخصصی از شاخص های عمومی و اختصاصی انجام شده معرفی و تجلیل شدند. براساس این گزارش محمد کمالی مدیرکل حوزه استاندار به عنوان مدیر
تجلیل از بازرسی کل هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان در بیست و هشتمین جشنواره شهیدرجایی استان هرمزگان از دستگاه های اجرایی برتر که براساس ارزیابی عملکرد سالانه در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق عمل کردند تجلیل شد. در این رابطه از اداره کل بازرسی استان به لحاظ پیشگیری از فساد اداری و جلوگیری از تضییع اموال و وجوه دولتی و ارتقای سلامت نظام اداری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور در دستگاه های اجرایی که نقش موثری ایفا کردند تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره از محمد اسمی بازرس کل قضایی استان با اهداء لوح سپاس از طرف استاندار هرمزگان قدردانی شد. ...
رحمانی: دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی با بررسی شاخص های اختصاصی،عمومی و استانی برگزیده شدند
از منتخبین در دستور کار قرار گرفت. رحمانی بیان کرد: فرآیند انتخاب دستگاههای اجرایی برتر از مهرماه سال قبل آغاز شد و در شاخص های عمومی 1700 شاخص، در بخش اختصاصی با بررسی 1656 شاخص، در بخش شاخص های استانی با 1717 شاخص، و در بخش شاخص شهرداری ها 28 دستگاه اجرایی با 1139 شاخص بررسی شدند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اظهارداشت: در استان فقط یک دستگاه بیش از 900
اداره امور عشایر قزوین در جشنواره شهیدرجایی درخشید
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی که عصر امروز در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، اداره امور عشایر استان قزوین از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه تولیدی انتخاب شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر محمد نوذری استاندار
سمن ها سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشورند؛ دولت باید نقش تسهیل گر داشته باشد
، به تجربه حل بحران آب در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود همه دشواری ها، این بحران به کمک گروه های اجتماعی به بهترین شکل مدیریت شد. جمالی نژاد همچنین بر ضرورت راه اندازی سامانه های یکپارچه برای جلوگیری از موازی کاری و اولویت بندی برنامه های اجتماعی بر اساس ظرفیت های هر منطقه تأکید کرد و ادامه داد: تدوین شاخص های ترکیبی برای ارزیابی وضعیت اجتماعی استان ها و شهرستان ها و پایش سرمایه
کسب برتری اداره کل مالیاتی قزوین در جشنواره شهیدرجایی
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، در آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی که عصر امروز در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، این اداره کل از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر گروه اقتصادی و مالی انتخاب شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، دکتر محمد نوذری استاندار قزوین و
استاندار قزوین: قرارگاه خاتم الانبیا مجری طرح انتقال آب به قزوین است
، فرهاد بهرامی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی در حوزه عمومی، قضایی و امنیتی و حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین در حوزه فرهنگی و آموزشی در شاخص های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رتبه نخست را در بین دستگاه ها کسب کردند. همچنین در حوزه شاخص های استانی و ارتقای بهره وری پیشران نیز به ترتیب حسن طاهر احمدی مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرامرز حریری مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی به ترتیب رتبه نخست استان را به دست آوردند.
کسب 1243 امتیاز توسط دستگاه های اجرایی قزوین در جشنواره شهیدرجایی
به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، علی رحمانی عصر امروز در مراسم جشنواره شهید رجایی استان قزوین که با عنوان 12 ماه تلاش، 12 روز خدمت برگزار شد، گفت: از مهرماه 1403 فرآیند ارزیابی و پیشنهاد اصلاح در ساختارهای مدیریتی دستگاه های اجرایی آغاز شده است. وی افزود: در این دوره از ارزیابی ها عملکرد 85 دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی و 101 دستگاه در شاخص های استانی مورد بررسی قرار گرفت. رحمانی با اشاره به اهمیت شاخص های عمومی، گفت: این شاخص ها شامل مدیریت سرمایه انسانی، ش
رینگ چهارم اصفهان؛ الگوی مدیریت یکپارچه کشور می شود/ افتتاح هزاران پروژه و رشد اقتصادی بی سابقه استان
استاندار اصفهان ازپروژه رینگ چهارم شهری به عنوان نماد همکاری موفق شهرداری و شهرهای اطراف یاد کرد و آن را الگویی برای مدیریت یکپارچه شهری خواند. اصفهان-بهمن راعی؛ دکتر مهدی جمالی نژاد، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ،با تشریح دستاوردهای کلان دولت در استان، از افتتاح هزاران پروژه عمرانی، بهبود شاخص های اقتصادی بی سابقه، توسعه انرژی های پاک و برنامه های بلندپروازانه برای رشد 8 درصدی اقتصاد استان خبر داد. استاندار اصفهان با اشاره به پروژه های بزرگ عمرانی، رینگ چهارم شهری را نمونه ای موفق از همکاری میان شهرداری اصفهان و شهرهای پیرامونی معرفی کرد و افزود: این پروژه می تواند به الگویی برای مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری تبدیل شود. وی به آمار قابل توجه پروژه های افتتاح شده اشاره کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته، یک هزار و 158 پروژه با اعتباری بالغ بر 56 همت در استان به بهره برداری رسید. به گفته وی، برای هفته دولت امسال نیز 1178 پروژه آماده افتتاح و 87 پروژه دیگر آماده کلنگ زنی بوده است که نشان از حجم بالای فعالیت های توسعه ای در اصفهان دارد. جمالی نژاد به تحول چشمگیر شاخص های اقتصادی استان پرداخت و اظهار کرد: اصفهان در ابتدای فعالیت دولت، بالاترین نرخ تورم کشور را داشت، اما با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان، رتبه استان ماه به ماه بهبود یافته است. وی بهبود شاخص هایی چون تورم، سرمایه گذاری و شاخص فلاکت را بی سابقه و قابل توجه خواند. استاندار اصفهان تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی را هدفی جسورانه اما ضروری دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی، حرکت به سمت این رشد تنها با هم افزایی همه دستگاه ها ممکن است. وی از فعال سازی چهار منطقه ویژه اقتصادی، دهکده لجستیک کوهپایه و معرفی 300 فرصت سرمایه گذاری در رویداد ایزینکس به عنوان بخشی از برنامه های پیش رو نام برد. جمالی نژاد با بیان اینکه امروز بیش از 85 درصد ظرفیت هتل های اصفهان در ایام مختلف تکمیل می شود، این آمار را نشان دهنده موفقیت در افزایش ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد. وی همچنین از افتتاح 1500 مگاوات پروژه خورشیدی و امضای قرارداد 300 مگاواتی جدید با بانک گردشگری خبر داد و تأکید کرد: حرکت به سمت انرژی های پاک در اصفهان از مرحله شعار عبور کرده و به مرحله اجرا رسیده است. اولویت های مدیریت شهری پروژه های نیمه تمام و شفافیت مالی استاندار خطاب به شورا و شهرداری، اولویت نخست را اتمام پروژه های نیمه تمام و کلان شهری برای بهره مندی سریع مردم دانست و اولویت دوم را شفافیت مالی و ارائه گزارش های دقیق از درآمدها و هزینه ها عنوان کرد تا هم از آسیب های دوره ای جلوگیری شود و هم اعتماد عمومی تقویت گردد. تأکید بر محیط زیست و هویت تاریخی اصفهان جمالی نژاد با اشاره به 2 چالش اصلی اصفهان (آب و ترافیک)، از در دست نهایی سازی تفاهمنامه ای با فولاد مبارکه با اعتباری پنج همتی برای اجرای پروژه های زیست محیطی خبر داد که به توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی کمک می کند. وی تکمیل خط دوم مترو و توسعه ناوگان حمل ونقل برقی را از دیگر اولویت های اعلام شده عنوان کرد. جمالی نژاد بر لزوم حفظ هویت تاریخی و فرهنگی اصفهان در کنار توسعه شهری تأکید و از تهیه تفاهمنامه هایی با سازمان میراث فرهنگی خبر داد. استاندار در پایان با اشاره به فضای جامعه، گفت: دشمنان می کوشند با ایجاد نارضایتی های کوچک، مردم را از حاکمیت جدا کنند لذا نقش شهرداری و شوراها را در جلب رضایت عمومی و خدمت رسانی محله ای بسیار حیاتی خواند و خواستار قرارگیری بهبود خدمات محلات در کانون توجه مدیریت شهری شد. وی در ادامه با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی را گرامی داشت و آنان را نماد تواضع، اخلاص و پاکدستی دانست. استاندار اصفهان همچنین با تبریک اعیاد ماه ربیع، از تلاش های بی وقفه اعضای ستاد اربعین شهرداری اصفهان تقدیر کرد و گفت: خدمات این مجموعه نقش مؤثری در تسهیل امر زیارت زائران حسینی در ایام اربعین داشت. ...
تصمیمات کارگروه اجتماعی و فرهنگی، مبنای اقدام دستگاه ها است
جایگاه آن برای تحقق برنامه های اجتماعی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: دولت با تعریف این ساختار، زمینه ای فراهم کرده تا مراجعه های جزیره ای کاهش یابد و هرگونه توافق یا پرداخت در حوزه مسئولیت اجتماعی خارج از مصوبات این کارگروه و شورای برنامه ریزی، انحراف از آیین نامه و دارای ضمانت اجرایی و نظارتی است . معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: با توجه به شرایط بودجه ای کشور، ساختار
تحقق دولت رفاه نیازمند انسجام ملی، توسعه متوازن و هم افزایی نهادها است
جانبه میان ارکان حاکمیتی است تا مسیر تعالی و پیشرفت هموار گردد. استاندار فارس با اشاره به نقش استان در خدمات رسانی به استان های همجوار، خواستار لحاظ این ویژگی در برنامه ریزی های توسعه ای شد. امیری تاکید کرد: تحقق دولت رفاه نیازمند عزم ملی، همکاری موثر و هم افزایی همه جانبه میان دستگاه های اجرایی و مردمی است. در جریان این نشست، مجموعه ای از طرح های تحول آفرین که با هدف ارتقای سطح خدمات اجتماعی، بهبود زیرساخت های رفاهی و تقویت همکاری های بین نهادی طراحی شده اند میان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و استاندار فارس تبادل و بررسی شد. ...
محیط زیست هرمزگان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش صبح ساحل، در آیین بیست وهشتمین جشنواره شهید رجایی که نهم شهریورماه 1404 همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد، اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. لوح تقدیر جشنواره از سوی محمد آشوری تازیانی
رینگ چهارم شهری الگویی برای مدیریت یکپارچه و هماهنگ اصفهان است
ظرفیت نخبگان دانشگاهی، رتبه استان ماه به ماه بهبود یافته است. این روند بی سابقه و قابل توجه نشان می دهد که شاخص های اقتصادی از جمله تورم، سرمایه گذاری و شاخص فلاکت در حال بهبود است. جمالی نژاد تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی را جسورانه اما ضروری دانست و گفت: در شرایط سخت امروز کشور، حرکت به سمت چنین رشدی تنها با هم افزایی و تلاش همه دستگاه ها امکان پذیر است. در همین راستا چهار منطقه ویژه اقتصادی
افتخار آفرینی صدا و سیمای خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی
از لوح سپاس اهدایی از سوی هاشمی، استاندار خراسان جنوبی و رئیس جشنواره شهید رجایی استان، خطاب به آینه دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی آمده است: اکنون که با همت بالا و تلاش مجدانه در راستای اعتلای ایران اسلامی، تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، و اجرای برنامه های دولت چهاردهم، و نتایج بررسی ارزیابی ها موفق به کسب رتبه برتر شاخص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جشنواره شهید رجایی
درخشش اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی
و موفقیت اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، در این جشنواره را از الطاف خداوند بزرگ و حاصل زحمات ارزنده و تلاش های مستمر کارکنان خدوم بهزیستی استان دانست. گفتنی است : در جشنواره شهید رجایی، عملکرد دستگاه های اجرایی استان در هفت محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقلال نظام مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
است و امیدواریم با استمرار فعالیت های توانمندسازی و بهبود خدمات، گام های بلندتری در ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف برداریم. گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان برگزار می شود.