دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سینا رسانه ۱۴۰۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۹

بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده ...

دکتر رامین کردی، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از دانشکده پیراپزشکی ضمن قدردانی از عملکرد موفق دانشکده، گفت: "دانشکده پیراپزشکی با تلاش های بی وقفه مهم است که به نقطه بالایی از پیشرفت برسد و دانشگاه تمام قد از شما حمایت کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)