سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۱

نماینده کامیون داران: کمبود لاستیک داریم

در پی اعتراضات کامیون داران مبنی بر کمبود لاستیک در بازار، مدیرکل راهداری و حمل ونقل فارس از توزیع تعدادی لاستیک ببین رانندگان خبر داد و از آن ها خواست در این شرایط تلاطم ارزی صبور باشند. به گزارش بازتاب از شیراز، چند روزی است که شایعه ای با عنوان اعتصاب رانندگان کامیون در رسانه ها و فضای مجازی پیچیده است. این سوءاستفاده معاندان از نیازهای رانندگان کامیون برای به بحران رساندن کشور دیگر بر هر ایرانی مشخص است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)