سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۲

جاسوسان اسرائیل به دنبال مصادره دارایی های ایران

خبرگزاری مهر: چند ماه قبل بود که اعلام شد دولت آمریکا یک تیم جاسوسی به ریاست افسران سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیویستی را به خدمت گرفته تا برای ضربه زدن به برجام درباره دولت مردان سابق آمریکا جاسوسی کنند. اما امرور روزنامه هاآرتص اسناد جدیدی را در رابطه با این گروه منتشر و اعلام کرد که هدف اصلی این گروه مصادره دارائی های ایران در کشورهای دیگر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)