چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۰

نبود مطبوعات آزاد و نوکیسه ها عامل گسترش فساد

ناصر فکوهی استاد انسان شناسی دانشگاه تهران با گفتن اینکه هر اندازه جامعه با مشکلات بیشتری روبه رو باشد، فساد می تواند سود بیشتری را نصیب گروهی از افراد کند. مثال می زنم: چه کسانی بیشترین مخالفت را با برجام و عادی شدن روابط ایران با همسایگان و با کشورهای اروپایی داشتند و دارند؟ کسانی که با بازگشت ترمیم می توانند سودهای نجومی را به جیب خود واریز کنند. چه کسانی با اقدامات خود مانع از بالا رفتن اعتبار ایران در روابط بین المللی می شوند؟ کسانی که در تنش با جهان از سودهای سرشار برخوردار می شوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)