چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۵

قربانی اصلی ستم های دولت آمریکا مردم ایران هستند

فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا در همایش بررسی تحریم های جدید آمریکا علیه ایران که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ایران، گفت: آمریکا در زمان جنگ از عراق حمایت کرد، ماهواره های آمریکایی از محل تجمع ایرانی ها عکس می گرفتند و صدام با استفاده از آن ها دست به حمله شیمیایی می زد. وی افزود: پس از حمله نیز مجدد ماهواره های آمریکایی برای اینکه بفهمند چه قدر حملاتی صورت گرفت دقیق بوده اند اقدام به عکسبرداری می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)