سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۴

اماکن تاریخی میبد به پایگاه معتادان تبدیل شده بود سرمایه گذاری 170 ...

فرماندار میبد با اشاره به توجه ویژه به اماکن و بناهای تاریخی و بازسازی آنها گفت: اماکن تاریخی شهر میبد در بسیاری از نقاط به ویژه آسیاب ها به پایگاه معتادان مواد مخدر تبدیل شده بود. به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فلاح در نشست خبری پنج تن از فرمانداران استان به تشریح وضعیت شهرستان میبد پرداخت و اظهار داشت: میبد بعد از یزد پر جمعیت ترین شهر یزد است و 35 درصد کاشی کشور در این شهرستان تولید می شود و برای 15 هزار نفر به غیر از بومی ها اشتغالزایی کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)