سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۵

کاهش چشمگیر ابتلا به سالک در استان فارس

به گزارش ایرنا، هر چند بیماری سالک به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان هنوز در همه مناطق فارس ریشه کن نشده اما به گفته مسئولان دانشگاه و متخصصان حوزه بهداشت این دانشگاه روند ابتلا به این بیماری سیری نزولی و کاهش آن چشمگیر و قابل مشاهده است. ** ابتلای حدود 2 هزار نفر به سالک دراستان فارس ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)