سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۱

مسمومیت 25 دانش آموز با گاز مونوکسید کربن

به گزارش جی پلاس ، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در باره جزئیات مسمومیت 25 دانش آموز با گاز Co گفت: این حادثه صبح امروز در دبستان دخترانه پیام هدایت شهر بم رخ داد. وی افزود :با اعلام حادثه به اورژانس 115 بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. خالدی گفت: بر اثر این حادثه 25 دانش آموز مسموم شدند که 16 نفر مصدوم توسط تکنسین های اورژانس در محل درمان شدند و 9 نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)