چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۵:۱۷

آب خزر نصیب تهرانی ها می شود؟

طرح انتقال آب از دریای خزر به استان تهران در سال 1391 کلید خورد، اما هنوز این طرح به سرانجام نرسیده و آنطور که مسوولان می گویند نوبت اجرای این طرح بعد از سال 1420 است. به گزارش ایسنا، نخستین بار در آبان ماه سال 1391 بود که خسرو ارتقایی – مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران – از انجام مطالعات برای طرحی خبر داد که با هدف تأمین نیاز روزافزون تأمین آب پایتخت و حومه، انتقال آب بین حوزه ای از شمال البرز به جنوب البرز را در دستور کار داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)