سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۷

138 طرح مخابراتی در یزد به بهره برداری رسید

به گزارش روز شنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع ده آبادی با بیان اینکه این طرح ها در زمینه های تاسیس، توسعه و نصب تکمیل و تجهیز و ساخته شد، افزود: ایجاد زیرساخت های تلفن ثابت از طریق نصب و راه اندازی سوئیچ و کافونوری، اجرای فیبرنوری برای سایت های بی. تی. اس( BTS)، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه 2جی، 3جی و جی 4 (3G، 2Gو 4G) در شهرهای استان ، توسعه و جایگزینی 2 سایت و ارتقا تکنولوژی سایت های جی. اس .ام(GSM) روستایی یزد به شبکه تلفن همراه از جمله طرح های یادشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)