سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۴

بازگشت برخی از اهالی “رفیع” به شهر پس از سیلاب

سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به ترمیم سیل بند رفیع، از برگشتن بخشی از مردم این شهر به منازل خود پس از سیلاب هفته گذشته خبر داد. قاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شهر رفیع در پی شکستن سیل بند و وقوع سیلاب، اظهار کرد: در حالی که اکنون میزان فشار آب ورودی به منطقه کاهش یافته است اما به علت اینکه بستر رودخانه ها کوتاه شده است، هنوز آب زیادی در مسیر روستاها وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)