سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۸

خسارت کشاورزان سیل زده پرداخت شود

فرماندار شوش گفت: تعداد 13 روستا در این شهرستان در محاصره سیل قرار گرفته بودند؛ در این زمان انتظار می رود تا خسارت کشاورزان این مناطق جبران شود. به گزارش تابا ، عدنان غزی در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت سیل در استان خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان شوش به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در جریان سیل دچار وضعیت خطرآفرینی بود. بی شک در صورتی که از ماه های قبل هشدارهای داده شده در این زمینه از سوی دستگاه های مربوطه جدی گرفته می شد، خسارات کمتری به ساکنان مناطق سیل زده وارد می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)