سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۴

"ولنگاری در سینما" زیاد شده است

بهزاد رحیم خانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: افتخار می کنم که سال 61 برای وطنم جبهه رفتم و مجروح شیمیایی شدم. تا به حال این موضوع را به کسی نگفته بودم، چون به دلیل عشق و حمیت و وطنم رفتم، دلیلی نداشت آن را بگویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)