چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۶

قدرشناسی از نخبگان همراه با الگوسازی است

یزد - ایرنا - مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت: هدف از تجلیل افراد صرفا قدردانی از نخبگان نیست، بلکه این موضوع برای ثبت و الگوسازی در تاریخ و آماده سازی بسترهای لازم برای اثرگذاری بیشتر نخبگان جامعه بر جوانان است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)