سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبر فوری ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۱

سال آینده واردات بنزین نداریم/ نیاز صنایع بالادستی به دانش فنی بیشتر

از اول مهر ماه بنزین وارد نکرده ایم و در سال آینده نیز وارداتی نخواهیم داشت.در بخش بالادستی نیاز به دانش فنی بیشتری داریم تا بتوانیم نفت بیشتری از مخزن بیرون بیاوریم. از اول مهر ماه بنزین وارد نکرده ایم و در سال آینده نیز وارداتی نخواهیم داشت.در بخش بالادستی نیاز به دانش فنی بیشتری داریم تا بتوانیم نفت بیشتری از مخزن بیرون بیاوریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)