پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۷

ساکنان بجنورد و نگرانی از دست اندازی سیل

به گزارش ایرنا این بارندگی ها که همچنان ادامه دارد و هنوز میزان دقیق آن اعلام نشده سبب ایجاد آب گرفتگی در برخی از نقاط بجنورد، به ویژه نواحی مرکزی شهر شده و تردد خودروها و رفت و آمد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است. هم اکنون و با توجه به استمرار چندساعته بارندگی اطراف پل 19 مهر بجنورد با آب گرفتگی شدیدی مواجه است و میدان کارگر و قسمتی از چهارراه باسکول مملو از آب است و همه آب های سطحی به سمت خندق، کال پسته و مسیل های اطراف بجنورد روان می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)