پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۹

راه ارتباطی سه روستای اهواز قطع شد

ایرنا: بخشدار مرکزی اهواز گفت: افزایش دبی رودخانه دز ، سبب قطع راه ارتباطی سه روستای سید هاشم، سید ظاهر و یدیم از توابع بخش مرکزی این شهرستان در روز شنبه شد. علی بلمچی افزود: 13 روستای بخش مرکزی اهواز در حاشیه رودخانه دز ،در خطر وقوع سیلاب قرار دارند اما از این تعداد سه روستا در شرایط بحرانی قرار دارند. وی با اشاره به جمعیت 400 نفری ساکنان این سه روستا افزود: از طریق هلال احمر بسته های غذایی 72 ساعته برای اهالی این روستاها تامین شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)