سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی تی آنالایز ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶

مراکز پزشکی فاقد کارتخوان، پلمب می شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام به مراکز درمانی و پزشکی تا تاریخ 24 فروردین سال جاری مهلت داد که نسبت به نصب دستگاه کارتخوان اقدام کنند. افشار خسروی زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت وگو با میزان از الزام مراکز درمانی و پزشکی به نصب دستگاه کارتخوان خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)