سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۰

سنجاق قفلی و سنگ پا مهم تر از برانکو و شفر!

روزنامه شهروند امروز گزارش جالبی درباره اقلامی منتشر کرده که با دلار نرخ دولتی و 4200 تومانی وارد کشور شده اند. اقلامی که خیلی هایشان جزو مصارف روزمره عموم هم نیست و وارد نشدن آنها شاید اتفاق خاصی را رقم نزند. در گزارش منتشر شده آمده که تجارت با دلار 4200 تومانی در یکسال گذشته حدود 75 میلیارد تومان رانت به بار آورده و نمایندگان مجلس تحقیقات خود روی این موضوع را آغاز کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)