سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۱

رهاسازی آب از سد شهرچایی به سمت دریاچه ارومیه آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز رهاسازی آب از سد مخزنی شهرچایی به سمت دریاچه ارومیه خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی کیومرث دانشجو در جمع خبرنگاران افزود: نظر به اینکه در راستای برنامه های مدیریت منابع و مصارف سدهای مخزنی حوضه دریاچه ارومیه ابلاغی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران عملیات رهاسازی آب از سد مخزنی شهر جایی به سمت دریاچه ارومیه از روز شنبه هفتم اردیبهشت با دبی 5 مترمکعب بر ثانیه آغاز شده و طی 48 ساعت آینده به 15 مترمکعب برثانیه افزایش خواهد یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)