سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۹

سرما زدگی 40 تا 50 درصد به باغات اهر خسارت زد

محمد اسدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرمازدگی به 220 هکتار از باغات میوه های هسته دار در شهرستان اهر خسارت وارد کرده است، افزود: خسارت سرمازدگی در تمامی روستاهای شهرستان اهر گزارش شده و عمده خسارت وارده به درختان سیب است. وی اظهار داشت: خسارت سرمازدگی به 3 هزار و 738 هکتار باغ سیب، 99 هکتار باغ هلو، 82 هکتار باغ زردآلو، 20 هکتار باغ گردو، 7 هکتار باغ آلو، 4 هکتار باغ گوجه سبز و شلیل، بادام و شفتالو وارد شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)