چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳

مگر فقط باید از کسانی تجلیل کرد که به زحمت روی صحنه می آیند؟

اقتصاد ایران: مگر فقط باید از کسانی تجلیل کرد که خدای ناکرده درگذشته اند یا به زحمت برای تجلیل روی صحنه می آیند و باید زیر بغل شان را گرفت یا اینکه اصلاً آنقدر اینگونه بزرگداشت ها دیر برگزار می شود که از فرط بدحالی متوجه برگزاری تجلیل شان نمی شوند؟! . ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)