دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۹

کارت های نظام پزشکی هوشمند شد

با تصویب شورای عالی نظام پزشکی از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در کل کشور دیگر کارت های قدیمی سازمان نظام پزشکی صادر نمی شوند و کارت ها به صورت هوشمند و الکترونیک تحویل اعضا خواهند شد. همه اعضای جامعه پزشکی باید برای دریافت این کارت در سامانه نظام پزشکی و در محل امضای الکترونیک شخصا درخواست دهند و کسی نمی تواند از طرف آنها درخواست کارت را ارائه دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)