دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۷

مبارزه با ملخ در خراسان شمالی آغاز شد

محمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون مبارزه در سطح 100 هکتار از عرصه ها در بخش مانه از توابع شهرستان مانه و سملقان شروع شده است. وی افزود: کانون های ملخ در مراتع استان به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و بارش های مناسب شکل گرفته که با توجه به وفور تغذیه، اگر مبارزه با آن به صورت جدی انجام نشود، حالت طغیانی و تهاجمی به خود خواهد گرفت. وی گفت: تعلل در مبارزه با ملخ های مراتع، می تواند خسارات این آفت را متوجه عرصه های زراعی و باغی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)