سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۰

اردکانیان: هیچ بن بستی در بخش آب و برق نداریم/ تحریم ها ما را به خودکفایی ...

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از تسنیم،رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پاسخ به اینکه “آیا تحریم ها می تواند توقفی در صنعت آب و برق ایران به وجود آورد؟”، اظهار داشت: همان گونه که در زمان دفاع مقدس تمام هیئت دولت و مقامات گوش به فرمان فرماندهی کل قوا در تأمین و تجهیز جبهه ها بودند، در شرایط کنونی نیز که جبهه اصلی ما اقتصادی است باید همه مسئولان و همه بخش های کشور گوش به فرمان فرماندهان اقتصادی کشور باشند و از اقداماتی که موجب تضعیف سیاست های اقتصادی می شود، پرهیز کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)